BÖLÜM-15

99 5 122
                                    

Medya:Yoongi
Şarkı:SUGA-SEESAW

İyi okumalar...

*Öznur'un Ağzından*

-Öznuuuuuuuuurrrrr kalksana artık yaaaaa okula geç kalıyoruuuuuzzz.

-Bu ölüm uykusuna yatmış ya. Yok yani böle bir uyuma şekli.

-Kız git bi kontrol et nabzı atıyor mu?

Bileğimi kaldırıp bakan salağa içimden saydırırken o salağın Miray olduğunu kanıtlayarak konuştu.

-Atmıyo galiba lan. Öldü mü bu kız şimdi?

-Salak mısın Miray çekil şurdan.

İtişme seslerinden sonra ayaklarımdan kaldırılmamla çığlığı bastım.

-Yaaaa napıyosunuz salaklaaar. Bi rahat bırakın beni beee. Sıçtınız uykuma. Ne güzel rüyamda Yoongi'nin ağzına sıçıyodum. Bıraksaydınız da biraz daha sıçsaydım.

-Ne diyo bu kız?

Nehir dönüp diğerlerine sorduğunda sonunda ayaklarımı bırakmıştı ve yatağa yapışmıştım.

-Lan salak boynumu kırıyodun.

Kendime geldiğimde kızların hazırlanmış beni beklediklerini gördüm.

-Dün sana noldu da ağlayarak geldin yurda? Hem ondan önce okuldan mı kaçtın kız sen?

Deyip saçıma asılan Nehir'le içimden ana bacı söverken diğerleri de cevaplamamı bekliyordu.

-Nehir bırak saçımı da anlatayım.

Saçımı bıraktığında derin bir nefes çektim.

-Dün okuldan kaçtım.

-Onu anladık salak.

Diye araya giren Zeynep ile susması için bakışlar attım. Ağzına fermuar çekip beklemeye başladı.

-Her zaman gittiğim yere karaokeye gittim. Sonra orda Yoongi'yi gördüm. O da onu takip ettiğimi falan sandı enbesil. Sonra oradaki ramen dükkanına girdik. Yedikten sonrada yurda geldik.

-Eeee bunda ağlayacak ne var?

-Miray bir susta anlatayım.

Tamam der gibi bakıp devam etmemi bekledi.

-Sonra yurdun kapısına geldik. O tam gidecekken arkasından seslendim. Hala hangi kafayla yaptığımı sorguluyorum. Neyse sonra neden benden nefret ettiğini sordum. O da neden bu kadar umurunda deyince ağzımdan kaçırdım.

-Neyi?

Şeyma'nın sorduğu soruyla başımı yere eğerek cevap verdim.

-Onu sevdiğimi.

-Neeeeeee aşkını mı itiraf ettin?

Nehir'in çığlığıyla kulaklarımı tıkadım. Bu nasıl bir sestir ya. Küçükken mikrofon yutmuş heralde.

-Keşke etmeseydim.

-Neeeeeee bir de red mi etti?

ŞMZÖ
-Nehir!

Dördümüzün bağırmasıyla o da ağzına fermuar çekti. Şükür Yarabbim.

-Ben konuşurken birden dudaklarıma yapıştı.

ŞMZN
-NEEEEEEEEEEEE???

Elveda hayat. Uyumak güzeldi. Bunlar benim canıma okuyacaklar.

Yataktan kalkıp kaçmaya çalıştığımda Miray saçımdan yakaladı. Acıyla çığlık atarken kapının açılmasıyla hepimiz o tarafa döndük.

ANGEL | KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin