Medya:Taehyung
Şarkı:BTS-PARADİSE
İyi okumalar...
*Şeyma'nın ağzından*
Sınıfa doğru ilerlerken birisi kolumdan tutup kendine çekti. Kim olduğuna bakmak için kafamı kaldırdığımda burnumun dibinde onu gördüm.
Yine ne istiyordu benden.-Yine ne var Taehyung? Yeterince sinir etmedin mi?
Kolumdan çekiştirerek beni merdivenlerden okulun deposuna indirdi. Noluyo lan napcak bana depoda. Kolumu kurtarmaya çalıştım ama çok sıkı tutuyordu hayvan.
-Taehyung bıraksana kolumu. Nereye götürüyosun yaa?
Karanlık bi yere geldiğimizde durdu ve bağırmaya başladı.
Tae
-Şeyma sen beni delirtmeye mi çalışıyorsun? Durduk yere sinirlendin ve kavga ettik. Şimdi de trip mi atıyosun?-Ne tribinden bahsediyosun. Ben sana neden trip atayım ki. Öyle bir yetkim mi var?
Tae
-Ne diyosun Şeyma? Şuan ne kadar saçma konuştuğunun farkında mısın sen?-Saçma falan konuşmuyorum. Sana tripte atmıyorum. İstediğin kızla konuşabilirsin. İstediğin kıza bakabilirsin umrumda değil tamam mı?
Alayla gülmeye başladı.
Tae
-Sinirlenmenin nedeni bu muydu? Cidden kıskandın mı?-Ne kıskanması yaa hepsi sürtüğün teki. Onların neyini kıskanacağım acaba.
Bi anda gülmeye başladı. Bu şimdi neye gülüyo ya. Ne sanıyo bu kendini neyini kıskanıcam. Töbe yaaa.
-Salak mısın Taehyung? Neye gülüyorsun?
Tae
-Neyse sen onu boşver. Trip atmaya hâlâ devam edecek misin?-Trip atmıyorum Tae. Sana öyle gelmiş.
Tae
-Tamam o zaman. Gidiyoruz.-Nereye?
Tae
-Huzuru bulduğum bir yere.Neden bahsediyordu bu?
Kolumdan çekiştirerek beni yukarı çıkardı. Okulun arkasına gittiğimizde kaçacağımızı anladım. Kızlar bi ara bana buradan kaçtıklarını söylemişti. Ah Taehyung yine ne yapmaya çalışıyorsun? Beni yine nereye sürüklüyorsun?
Tae
-Duvara tırmanmamız gerekecek. Ama sen--Sorun yok.
Deyip duvara tırmanmaya başladım. Demirliklere tutunarak karşı tarafa geçtim. Tae'ye baktığımda ağzı açık şaşkınca beni izlediğini gördüm.
-Aval aval bakmada tırman.
Deyip aşağıya atladım. Bir süre sonra Tae'de gelmişti.
Tae
-Sen gerçek misin?Gülerek "Evet sana hayal gibi mi geldi? "diye sordum.
Tae
-Neyse boşver. Hadi gidelim.Deyip elimden tuttu. Kalbim tekledi. Hiç hissetmediğim kadar değişik hissetmiştim.
Caddeye çıktığımızda taksi çevirdi. Nereye gittiğimizi gerçekten merak ediyordum. Taksi durduğunda neden buraya geldiğimizi anlayamadım.
Taksiden indik ve geldiğimiz uçurumun kenarına doğru ilerledik. El ele...-Tae beni neden buraya getirdin?
Tae
-Soru sorma. Sadece yanımda kal.Kalbim hızlanmaya başladı. Bu çocuk bana ne yapıyor?
Elimden çekiştirerek beni bir banka oturttu. Uçurumun sonunda bir deniz vardı. Ve bu görüntü harikaydı.
El ele banka oturduk. Eli elimi ısıtıyordu ve ben nedense bırakmasını hiç istemiyorum. O da bırakacakmış gibi durmuyordu.-Tae
-Buraya neden geldiğimizi merak ediyosun demi?-Evet?
Tae
-Buraya hep yalnız gelirdim. Kafamı dinlemek için. Ama artık yalnız değilim.Deyip bana döndü. Gözleri dolu doluydu. Neden böyle olmuştu?
-Tae ne oldu?
Bana doğru yaklaşmaya başladı. Ne oluyordu?
Kulağıma doğru eğildi. Nefesini hissedebiliyordum.
Tae
-Bundan sonra benimle hep buraya gelir misin?Kalakaldım. Ne demişti o? Bundan sonra onunla hep buraya gelmek? Düşünme yetimi kaybettim. Ciddi miydi? Neden benimle buraya gelmek istiyordu? Neden ben? Neden? Ben?
&&&&&&
Nehir
-Kızım neredeydiniz siz? Çok merak ettim. Bi anda ortadan kayboldunuz. Öznur da aynı şekilde. İkinizide arıyorum açmıyorsunuz.-Geldik işte Nehir. Abartma.
Deyip yatağıma doğru ilerledim. Yatağımın üstüne oturup ayakta duran Nehir'e baktım.
-Ona ne olmuş?
Diyerek yatağında uyuyan Öznur'u işaret ettim. Bilmiyorum der gibi omzunu silkti.
Nehir
-Geldiğinde ağlıyordu. Ne oldu falan dedim ama cevap vermeden yatağına girdi ve ağlayarak uyudu.-Zeynep nerde?
Nehir
-Dışarda. Hala gelmedi salak.-Tamam ben yatıyorum. Sen ne yapacaksın?
Nehir
-Napcam kitap okicam tabii ki de. Kız en son çocukla el ele tutuşarak uçurumun kenarına gidiyordu. Nolucak meraktan çatlıycaam.Dediği anda dondum kaldım. Kız. Çocukla. El ele. Uçurumun kenarı. Bunlar bana neden bu kadar tanıdık geliyordu. Sesimin titrememesi için kendimi zorladım ama tabii ki bir işe yaramadı.
-O- o kitabı bitirdikten sonra bana verir misin?
Nehir
-Veririm.Diyip garip garip bakmaya başladı. Hemen konuşup yatağımın içine girdim.
-Tamam teşekkürler.
Bugün olanlar gerçek miydi? Bana onunla hep o uçurumun kenarına gelip gelemeyeceğimi sordu ve ben. Ben ne dedim? Hiç. Hiç bir şey. Hiç bir şey söylemeden kalkalım mı artık diye sordum. O an onun gözlerindeki hayal kırıklığını gördüm. Yıkılmış gibydi. Neden böyle bir şey yaptığımı bende anlamamıştım. İçimde garip şeyler hissetmiştim o an. Ama neden cevap vermedim? Korkak mıydım? Sözümde duramam diye mi evet diyemedim? Seninle her zaman buraya gelmeyi çok isterim diyemedim? Neden? Beni hayal kırıklığı ile yurda bırakıp gitmesine neden izin verdim? Ben ona ne zaman alıştım? Ne zaman ona karşı bu kadar duygu hissetmeye başlamıştım?
Kafam karışık bir şekilde kendimi uykuya bıraktım.
Bitti. İnşallah beğenirsiniz.
Vote ve yorum atmayı unutmayın.
Sizi seviyorum armylerim...😘
BTS'Lİ GECELER... 💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANGEL | KTH
FanfictionKulağıma doğru eğildi. Nefesini hissedebiliyordum. Tae -Bundan sonra benimle hep buraya gelir misin? Kalakaldım. Ne demişti o? Bundan sonra onunla hep buraya gelmek? Düşünme yetimi kaybettim. Ciddi miydi? Neden benimle buraya gelmek istiyordu? Ned...