Medya:Taehyung
Şarkı:Twice-Likey
*Şeyma'nın ağzından*
Uyandığımda ilk önce nerede olduğumu anlayamadım. Sonradan yaşadıklarım aklıma gelince ağlamaya başladım.
İlk günden neden bu kadar şanssızdım ki.
Bir an da odaya o çocuk ve kız girdi. Beni görünce çocukta ağlamaya başladı ve önümde eğildi ve özür dileyip çıktı. Çıkarken elinin kanadığını farketmiştim.Hemen ayağı kalktım ve peşinden gitmek için koştum. O kızda arkamdan bağırıyordu ama dinlemedim. İlk kalktığımda biraz başım dönmüştü ama şimdi daha iyiydim.
Çocuk çıkışa doğru koşuyordu. Arkasından bağırmak istiyordum ama ismini bilmiyordum. Çocuk tam çıkışa geldiğinde durdu. Bende az ötesinde durdum. Tam ona doğru yürüyecekken kanlar içinde kalmış bir çocuk zorla ona doğru yürümeye çalışıyordu.
Birden ona doğru koşarak gitti ve elini omzuna attı ve bana doğru gelmeye başladılar. İkiside beni daha görmemişti.
Gitmek istiyordum ama olduğum yere çakılmış kımıldayamıyordum. Beni iten çocuk kafasına kaldırıp bana baktı. Bakışlarından yutkunma gereği hissettim. Korkmaya başlamıştım.
-Orda durmada yoongi'yi taşımama yardım et.
Hemen koşarak yanlarına gittim ve yoongi denen çocuğun kolunu omzuma attım. Yüzü çok kötü olmuştu. Korkarak sordum.
-Ona ne oldu böyle?
-Hep o Sürtük kızın işi bunlar. Onu bir elime geçirirsem.
Korkmuştum. Sonunda okula girebilmiştik. O kızda koşarak yanımıza geldi.
-Tae yoongi'ye ne oldu? Yoongi iyi misin? Hadi çabuk revire götürelim de yüzüne pansuman yapsınlar.
Bugün de revirden çıkamıyorduk. İlk günüm böyle olmak zorunda mıydı?
Revirdeki yatağa oturttuk ve hemşirenin pansumanı bitirmesini bekledik. Tae sürekli bana bakıyordu. Bakışları farklıydı ve korkmaya başlamıştım.
Birden önüme geçip elini uzattı.-Ben Taehyung. Seninle tanışamamıştık. Bu arada bugün olanlar için özür dilerim. Elin iyi mi?
-Memnun oldum Taehyung. Bende Şeyma. Bu arada evet elim iyi.
-Sevindim.
Deyip göz kırptı.
-Aaa sen türk müsün? Bende türküm adım Nehir. Tanıştığıma memnun oldum.
-Bende Nehir.
-Ayy seni diğer kızlarla tanıştırmam lazım. Senin türk olduğunu duyunca şok olucaklar.
-Onlarda mı türk?
Diye şaşkınca sordum.
-Evet. Miray var öznur var zeynep var. Çok iyi anlaşıcaz kız.
Sevinmiştim. En azından tek Türk ben değilim. İnşallah anlaşırız.
Yoongi'nin pansumanı bitmişti ve tae onu evine bırakmaya gitti. Biz de nehirle sonunda sınıfa girebilmiştik. Hoca bişey dememişti. Şaşırdım aslında garip geldi. Neyse sonra teneffüs zili çaldı. Nehir direk diğer kızları alıp başıma toplandılar.
-Ay kız ben Miray tanıştığıma memnun oldum.
-Ben de öznur.
-Bende zeynep.
-Bende Şeyma. Tanıştığıma memnun oldum kızlar.
-Hadi gelin kantine gidelim.
Bunu diyen Miray'dı. Hemen peşine takıldık. Şimdiden alışmaya başlamıştım.
Kantine indik ve masalara oturduk. Zeynep ve Nehir sıraya girmişlerdi. Bizde üçümüz masada sohbet ediyorduk. Birden konu bana döndü.Miray
-Eee Şeyma. Söyle bakiyim hoşlandığın biri var mı?Dedi kaş göz hareketleri yaparak. Gülmeden kendimi tutamadım. Suratı çok tatlıydı. Güzel kızdı şimdi Allah'ı var.
Öznur
-Eee yok mu birisi kız?Dedi beni dürterek.
-Yok canım hoşlandığım biri nereden çıkartıyorsunuz. Sizin var mı peki anlatın bakalım.
Miray
-Ayy kız bizim sınıfta bir çocuk var taş bildiğin. Çok ponçik ya böle yanaklarını yiyesim geliyor.Bu söylediklerine bir kahkaha attık öznur ile. O da bize suratını asmış bakıyordu. Biz de hemen gönlünü aldık. Sonra Öznur'a döndüm.
-Eee sende var mı bişeyler?
Öznur
-Ya bilmiyorum. Bi çocuk var ama. Çok soğuk. Ama bana değil herkese. Hoşlanıp hoşlanmadığımdan bile emin değilim.-Adları ne peki?
Miray
-Benimki jimin. Ben ona kısaca chimchim diyorum.Miray'a göz devirip öznura döndüm.
Öznur
-Benimki de yoongi.Demesiyle gözlerim pörtledi resmen.
Ve yanlışlıkla ağzımdan"ne?" diye bir soru çıktı. İkiside şaşkınlıkla bana bakıyordu.Miröz
-Tanıyor musun?-Bugün kanlar içinde okulun kapısındaydı ve biz tae ile revire götürdük ve az önce tae evine götürdü.
Miröz
-NE??İkiside korkuyla bana bakıyordu. Neler oluyordu??
Bölüm sonu. Bir günde arka arkaya üç bölüm fazla oldu gençler.
Vote atmayı unutmayın...
😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANGEL | KTH
FanfictionKulağıma doğru eğildi. Nefesini hissedebiliyordum. Tae -Bundan sonra benimle hep buraya gelir misin? Kalakaldım. Ne demişti o? Bundan sonra onunla hep buraya gelmek? Düşünme yetimi kaybettim. Ciddi miydi? Neden benimle buraya gelmek istiyordu? Ned...