BÖLÜM-4

274 18 25
                                    

Medya:Yoongi

Şarkı:BTS-Best of me

*Öznur'un ağzından*

Bu kız ne diyor böyle. Yoongi'ye bir şey mi olmuş? Dayanamam ben. Ona bir şey olmasına dayanamam.

-Ne diyorsun sen Şeyma? Ne oldu yoongi'ye?

Şeyma
-Ya ben de bilmiyorum ki. Kavga etmiş gibi gözüküyordu.

Miray
-Neredeler şimdi? Sana bir şey söylediler mi?

-Taehyung eve götürücem dedi. Başka bir şey söylemeden gittiler.

-Tamam. Miray hemen taeyi ara. Ne olmuş bir sor.

Miray hemen telefonunu çıkarıp Tae'yi aradı.

-Tae ne oldu neredesiniz? Yoongi iyi mi? Bir şey söyle.

Tae
-Bir susarsan konuşucam miray. Yoongi'yi kendi evime getirdim. Şimdi ailesi görürse korkabilirler. Şuanda uyuyor Uykucu beyefendimiz.

-Ay tamam. Çok korktuk biz Şeyma öyle kanlar içindeydi falan deyince.

Tae
-Tanıştınız demek. Kızın numarası var mı sende?

-Hayır yok. Neden ki?

Tae
-Alınca bana da verirsin. Ben bugün almayı unuttum.

-Ne yapıcaksın ki numarasını?

-Sanane Miray. Tamam kapat telefonu. Bugün çıkışta gelirim ben yanınıza. Birlikte eve geliriz. Yoongi'yi de görmüş olursunuz. İstersen Şeyma'ya da söyle oda gelsin.

-Tamam dur bi sorıyım. Şeyma çıkışta Tae'nin evine yoongi'yi görmeye gidicez gelmek ister misin?

-Bilmem ki. Uygun olur mu sizin için?

-Tamam geliyor Tae. Hadi görüşürüz.

Deyip telefonu kapattı.

*Şeyma'nın ağzından*

Zil çaldı ve nehirlerde geldi. Hep birlikte sınıfa çıktık. Ben tam en arkadaki boş yere geçerken Miray benim kolumdan tuttu.

Miray
-Oraya oturma. Benim yanıma otur. Zaten orası Tae'nin yeri.

Tamam deyip Tae'nin oturduğu yerin bir ön sırasına oturduk. Önümüzde de Nehir ile öznur oturdu. Bi önünde de tek başına Zeynep oturuyordu.

Hocanın gelmesini beklerken Miray da bana Jimin'i göstermişti. Vaay çocuk cidden taştı. Ama tabii ki de benim tipim değildi. Olsa da olmaz zaten.

Her neyse hoca geldi ve derse başladı. Ders geometriydi ve çok sıkıcıydı. Kızlarında dersi sevmediklerini uyumalarından anlamıştım.

Çaktırmadan Miray'ın telefonunu aldım ve Tae'nin numarasını buldum.
Hemen telefonuma kaydettim. Hoca ve miray görmeden telefonu yerine koydum.

Tae'ye mesaj atmak istiyorum ama ne diyeceğimi bilmiyorum. Sonunda ne yazacağıma karar verdim ve mesaj attım.

-Merhaba Taehyung. Ben Şeyma. Bugün tanışmıştık hatırlarsan. Nasılsınız merak ettim.

Mesaj gönderildi. Heyecanlanmıştım. Ellerim terlemişti o derece yani. Birden telefonum titredi. Cevap vermişti.

*Yoongi'nin ağzından*

Jisoo yine bir işler karıştırıyordu sanırım. Beni her zaman ki deponun önüne çağırdı. Gittiğimde bir kaç tane iri yarı adam üzerime gelip bana vurmaya başladı. Karşılık vermeye çalışıyordum ama başarılı olamıyordum.

Beni bir güzel benzettikten sonra arabayla okulun kapısının önüne bırakıp gittiler. İleriden Tae'nin geldiğini görünce sevinmiştim. Hemen gelip kolumun altına girdi.

Beni taşımaya çalışırken bir kıza seslenip yardım istedi. Beni revire getirdiklerinde bayılmak üzereydim. Veya uyumak bilmiyorum ikiside olabilir.

Sonra Tae beni arada kaldığı kendi evine getirdi. Hemen yatağına yatırdı ve başıma oturdu. Onunla konuşacak halim olmadığı için kendimi çabucak uykunun kollarına bıraktım.

*Tae'nin ağzından*

Yoongi'yi yatağıma yatırdıktan sonra elime telefonumu aldım ve oyun oynamaya başladım. Ben oyun oynarken Miray aradı ve onunla konuştuk. Sonra kapattım ve oyunuma devam ettim.

Yoongi hala uyuyordu. Zaten bir kerede az uyusa dişimi kıracaktım.

Birden kayıtlı olmayan bir numaradan mesaj geldi. Merakla hemen mesajın üstüne tıkladım. Mesajda şöyle yazıyordu.

-Merhaba Taehyung. Ben Şeyma. Bugün tanışmıştık hatırlarsan. Nasılsınız merak ettim.

Hemen cevap yazdım.

-Merhaba Şeyma. Hatırlıyorum tabiiki de. Bu arada iyiyiz saol sorduğun için.

Hemen görüldü olmuştu ve bu benim gülümsememe sebep olmuştu.

Yoongi
-Neye sırıtıyorsun böyle? Seni ilk defa böyle görüyorum. Yoksa bugün ki kız mı?

Deyip göz kırptı. Gözlerimi devirip koltuktan kalktım.

-Birazdan kızlar gelecek Yoongi. Kendine bir çeki düzen ver.

-Ne var ki bende çeki düzen verilecek. Sen ilk önce bir kendine bak. Elini sargı beziyle saralım.

-Gerek yok.

-Peki sen bilirsin. O kız gelince sarar elini.

Dedi dalgaya vurarak. Bende hiç onu takmadan duşa girdim ve çıktım.

Üzerimi giyerken saate baktım. Sanırım geç kalıyordum. Hızlıca giyinip aşağı indim. Yoongi'ye çıktığımı haber verip yola koyuldum. Okulun kapısına geldiğimde kızların beklediğini gördüm.
Yanlarına gidip selam verdim ve eve doğru yürümeye başladık. Zeynep gelemiyormuş çünkü karnı açmış. O yatakhaneye çıkmış ve biz beşimiz eve gidiyorduk.

Şeyma yanımda yürüyordu. Sürekli ona bakıp duruyordum. O da bana bakıp utançla gülümsüyordu.

Eve geldiğimizde Öznur hemen Yoongi'nin yanına koştu ve iyi olup olmadığını sordu. Yoongi pek onu takıyormuş gibi gözükmüyordu. Her zaman ki Yoongi işte.

Kızlar koltuklara oturdular. Bende karşılarındaki sandalyeye oturdum. Şeyma'yı izlemeden duramıyordum. Onda beni çeken bir şey vardı ama kendime bunu itiraf edemiyordum.

Şeyma bir anda bana dönünce hemen gözümü kaçırdım ve diğer kızlara döndüm.

-Kızlar bence ben sizi yurda bırakayım geç olmadan. Yoongi ile biz burada kalırız.

Hepsi onaylayıp kalktılar. Yoongi uyurken bizde dışarı çıktık. Hava kararmak üzereydi. Miray,Nehir ve Öznur önden giderken bizde Şeyma ile arkalarından gidiyorduk.

-Alışmışsın sanırım hemen kızlara?

Şeyma
-He... Evet alıştım çok iyi kızlar hepsi.

-Evet öylelerdir.

Birbirimize gülümserken birden çığlık sesleri ile korkuyla kızlara baktık.

Olamaz. Bu kadarı da fazla artık.

Bitsin artık bölüm.

Vote ve yorum atmayı unutmayın...

😘😘

ANGEL | KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin