Medya:Jimin
Şarkı:KYLE-DON'T WANNA FALL İN LOVE
İyi okumalar t-armyler...😉😘😘
*Miray'ın ağzından*
Jimin ile okulun bahçesinde dolaşıyorduk. Ama ikimiz de konuşmuyorduk. Önüme bakarak yürüyordum. O sırada okulun kapısında Seokjin'in beklediğini gördüm.
-Jimin şuradaki Seokjin değil mi?
Diyerek kapıyı gösterdim. Jimin kafasını o yöne çevirdi ve bana döndü.
Jimin
-Evet bu Seokjin hyung. Onun burda ne işi var acaba?-Gidip soralım.
Jimin
-Tamam.Seokjin'in yanına gittik.
Jimin
-Hyung hayırdır bir şey mi oldu?Seokjin
-Hayır bir şey olmadı. Zeynep'i almaya geldim. Siz takılın gençler.Deyip göz kırptı bense utanıp arkamı döndüm ve okula girdim. Jimin hala Seokjin ile konuşuyordu.
Sınıfa girdiğimde Zeynep Yangji ile konuşuyordu ve Nehir'de yanlarında sırıtıyordu. Bende sırıtarak yerime geçtim. Zil çaldığında Jimin ve bir kaç kişi daha sınıfa geldi ve ders başladı.
Etrafıma baktığımda Taehyung, Şeyma ve Yoongi'yi göremedim. Umursamayıp dersi dinlemeye çalıştım. Sıkılınca gözlerimi Jimin'e çevirdim ve anında geri döndüm.
Çünkü göz göze gelmiştik. Jimin bana bakıyordu. İnanamıyoruuğğmm. Allahım mutluluktan ölmek üzereyim. Utançtan da olabilir. Her neyse.
Jimin'in gözlerini hala üzerimde hissediyorum ve rezil oldum çünkü utançtan suratımın domatese döndüğünü hissedebiliyorum.
Birden arkamdan birisi dürttü. Arkama döndüğümde Nehir malının olduğunu gördüm.
-Ne var nehir?
Nehir
-Lan Jimin seni kesiyor. Farkında değil misin?-Ya salak mısın niye beni kessin?
Nehir
-Ya sen salak mısın asıl. Bak hala sana bakıyor benden söylemesi.Deyip ders dinliyormuş gibi yapmaya başladı. Gözlerimi devirip önüme dönerken Jimin ile yine göz göze geldik ve bana göz kırpıp önünde döndü.
Ben mi ne yapıyorum? Şuan put gibi kalakaldım. Ki Nehir kafama bir tane yapıştırdı ve kendime geldim. Kafamı sıraya koydum ve bir an önce dersin bitmesi için dua etmeye başladım.
*Yoongi'nin ağzından*
Sonunda gelebilmiştim. Okuldan çıkmak biraz zor olmuştu ama başardım.
Mikrafonu elime aldım ve seçtiğim şarkıyı söylemeye başladım.
(Medyadaki şarkı)
Şarkıya kendimi kaptırmış söylerken nakarat kısmında başka biri şarkıya girdi. Yanıma baktığımda bunun Öznur olduğunu gördüm. Sesi, gerçekten çok güzeldi. Ben ona bakarak şarkıyı söylerken o ekrandaki sözlere bakıyordu.
Ona baktığımda onda eski sevgilimi görüyordum. Beni aldatan sevgilimi, Eunbi'yi.
Gerçekten çok benziyorlardı ve onu gördükçe gerçekten çok sinir oluyordum. Ama bu kız benim peşimi bırakmıyordu.Şarkı bittiğinde hemen kendime gelip elimden mikrafonu bıraktım ve Öznur'un karşısına geçtim.
-Senin burada ne işin var? Okulda olman gerekiyordu.
Öznur
-Sen neden buradaysan bende o yüzden buradayım.Dudaklarım yana kıvrıldı.
-Sesinin gerçekten iyi olduğunu mu düşünüyorsun?
Dediğimde birden yüzü düşmüştü.
Öznur
-Sesimin güzel olduğunu iddia etmedim zaten.-Ama ben bu yüzden buradayım. Artık beni takip etmeyi bırakmalısın.
Öznur
-Seni takip falan etmiyorum. Ben buraya hep geliyorum. Seninle hiç bir alakası yok.-Tabii öyledir.
Deyip kapıya doğru ilerledim. Tabii Beni Takip Etmeyen Öznur da peşimden geliyordu.
Dışarı çıktığımızda ileride ki ramen dükkanına ilerledim. İçeri girdiğimde cam kenarında olan yere oturdum. Öznur'da karşıma geçti. Ben camdan dışarıyı izlerken garson geldi.
-Her zamankinden.
Öznur bana bakıyordu. Bende ona anlamaz gibi baktım.
-Ne istiyorsan söyle Öznur.
Öznur
-Bende onunkinden alayım.Garson gittiğinde yine yüzümü cama çevirdim. Ramenler geldiğinde yemeye başlamıştım ki Öznur'un hala başlamadığını gördüm.
-Ne bekliyorsun?
Öznur
-Ben chopstick ile yiyemiyorum.Derin bir nefes çekip garsondan çatal getirmesini istedim.
Çatalı gelince o da yemeye başladı. Yemekler bitince parasını ödeyip kalktım. Öznur bir türlü peşimi bırakmamıştı. Onun yurdunun önüne geldiğimizde yüzüne bakmadan yola devam ettim.Öznur
-Yoongi!Durup arkamı döndüğümde yanıma geldi.
Öznur
-Neden benden bu kadar nefret ediyorsun?-Neden bu kadar umrunda?
Öznur
-Çünkü seni seviyorum aptal. Aslında seni sevdiğim için ben aptalım. Benden nefret eden birine deli gibi aşık oldum. Tam bir gerizeka-Dudaklarına yapıştığım için susmak zorunda kalmıştı.
Uuyyyy neptün yoongiiiii snskslaks
Size bu kadar heyecan yeter de artar ehehehe.
Bu bölümü isteyenlere(beynimi kemirenlere) gelsin djsksös
Nese vote ve yorum yapın taam mı?
150 yorum boş yorum yapmak yok dnsksksms
BTS'Lİ RÜYALAR... 💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANGEL | KTH
FanfictionKulağıma doğru eğildi. Nefesini hissedebiliyordum. Tae -Bundan sonra benimle hep buraya gelir misin? Kalakaldım. Ne demişti o? Bundan sonra onunla hep buraya gelmek? Düşünme yetimi kaybettim. Ciddi miydi? Neden benimle buraya gelmek istiyordu? Ned...