Medya:Seokjin
Şarkı:BTS-ANPANMAN
İyi okumalar...
#^_^##^_^##^_^##^_^##^_^##^_^#
*Jimin'in ağzından*
-Nasıl bir planmış bu?
Miray
-Anlatacağım. Şimdi şöyle yapıcaz. Sen Tae ile aynı oda da kal. Bende Şeyma ile. Sonra ben Şeyma'yı kandırıp sizin kalacağınız odaya getiricem ve tae ile şeyma'yı odaya kitliycez. Nasıl fikir?-Çöpçatanlık yapıcaz yani?
Miray
-Evet bence çok yakışıyorlar. Hem ikisininde sevgilisi yok. Her neyse yardım edecek misin?-Peki. Yapalım da seokjin ve yoongi?
Miray
-Onları da ikna ederiz salonda kalırlar. Maksat sevenler kavuşsun dndjdjs.-Tamam onları ben hallederim. Hadi plan başlasın.
Miray
-Hadi.Miray odaya girerken bende bizimkilerin yanına gittim.
-Beyler biz Taehyung ile odada kalıcaz sizde salonda yatabilirsiniz değil mi?
Sözümü bitirmemle yoongi koltuğun üstüne atladı ve anında uyku pozisyonuna geçti. Seokjin de onun yattığını görünce diğer koltuğa geçip uzandı.
Jin
-Bizim için sorun olmaz.-Tamam iyi geceler. Hadi Taehyung.
Taehyung
-İyi geceler.Dedi ve çekiştirerek onu kendi odasına götürdüm. Acaba Miray ne yapmıştı?
-Hadi sen yat. Ben tuvalete gidip gelicem.
Taehyung
-Tamam.Diyip yatağına yattı ve arkasını döndü. Bende hemen kapıdaki anahtarı alıp dışarı çıktım. Arkamı döndüğümde miray ve şeyma'nın geldiğini gördüm.
-Geçin kızlar siz bu odada yatın.
Diyip kapının önünden çekildim. Şeyma içeri girer girmez kapıyı kapatıp arkasından kitledim.
Şeyma
-Ne yapıyorsunuz siz ya?Diye fısıltıyla konuşmuştu. Biz de miray ile yumruklarımızı tokuşturup diğer odaya gittik. Eeee Şimdi bizde mi aynı odada kalacaktık?
::>_<::::>_<::::>_<::::>_<::::>_<::::>_<::
*Şeyma'nın ağzından*
-Ne yapıyorsunuz ya?
Diye sinirle fısıldadım. Ama kimsenin sesini duymayınca gittiklerini anladım. Oflayarak arkamı dönmüştüm ki biriyle burun buruna gelmem bir oldu. Anında çığlığı basarken o kişi hemen ağzımı kapattı.
Yüzünü bana yaklaştırdığında onun Taehyung olduğunu anladım. Rahat bir nefes verdim ve elimi kalbime koydum. Çok korkmuştum. Elini ağzımdan çekip bana bakmaya başladı.
-Senin n-ne işin var b-burda?
Kekelememe engel olamadan konuşmuştum.
Tae
-Asıl senin ne işin var burda? Burası benim odam siz diğer oda da kalacaktınız. Odaları mı karıştırdın?-Hayır. Miray ve Jimin tarafından oyuna geldim. Beni odaya sokup kapıyı üzerime kilitlediler.
Sabır dilercesine elini saçlarına daldırdı. Şuan ne kadar karizmatik durduğunu biliyor mu acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANGEL | KTH
FanfictionKulağıma doğru eğildi. Nefesini hissedebiliyordum. Tae -Bundan sonra benimle hep buraya gelir misin? Kalakaldım. Ne demişti o? Bundan sonra onunla hep buraya gelmek? Düşünme yetimi kaybettim. Ciddi miydi? Neden benimle buraya gelmek istiyordu? Ned...