Medya:Hoseok
Şarkı:J-Hope=Airplane
<( ̄︶ ̄)> []~( ̄▽ ̄)~* ( ̄﹏ ̄)
*Nehir'in ağzından*
Her yer karanlıktı. Hiçbir şey göremiyordum. Birdenbire biri gözlerimi açtı. Gözlerimin ışığa alışmasını beklerken o koyu gözlerle karşılaştım.
Derin bakıyordu. Hemde çok derin. Kendimi onun gözlerine bakmaktan alıkoyamıyordum.
Hemen kendime gelip çırpınmaya başladım. Zar zor ağzımı açarken o da kapatmaya çalışıyordu.-Sen kimsin şerefsiz? Beni nasıl kaçırmaya cüret edersin?
-Kes sesini.
-Susmuyorum lan susmayacağım. İmdaaaatt kurtarın beniiiiiii.
Beni alıp başka bir odaya götürdü. Baktığımda yatakta Öznur vardı.
Beni Öznur'un yanına attı ve ağzımı zorda olsa kapatıp odadan çıktı. Salak gözlerimi kapatmamıştı. Yanıma baktığımda Öznur'un uyku moduna geçtiğini anladım. Bu kızda yatak görmeyedursun. Anında uyuyordu. Neyse bende bari birileri bizi kurtarana kadar uyuyayım.
Gözlerimi kapattığım gibi açtım. Az önceki salak yine gelmişti. Öznur'u uyandırdı ve kafamıza silah dayadı.
-Susun yoksa ikinizide yakarım.
Ses çıkartmadan gelene baktım. Bu Jisoo'ydu. Demek bu kaçırtmıştı bizi. Zaten başka kim bizi ne yapsın ki?
Yüzünden endişesi okunuyordu. Birden silah sesleri geldi. Sanırım bizi kurtarmaya geldiler. Ardından odanın kapısı açıldı ve Tae ile Jimin geldi. Ben onlara sevinçle bakarken Jisoo saçma sapan şeyler söyledi. (Yazardan not:Ne konuştuklarını önceki bölümden biliyosunuz yazmaya üşendim idare edin djsjsk)
Sonra Tae ve Jimin Jisoo salağını kandırıp bizim yanımıza geldiler ve bizi çözdüler.
Tae Jisoo'ya gitmesini söylerken arkadan birisi gelip Jisoo'nun konuşmasına izin vermedi.Tae şaşkın olduğu belli olan sesiyle"Seokjin?" dedi.
Kimdi bu çocuk yaa?
Neyse en azından bizi kurtarmaya gelmiş. Her neyse...
Jisoo'yu bayıltıp yere bıraktı ve yanımıza geldi.
Seokjin
-Başınıza yine ne belalar aldınız siz?Tae
-Bunu bence şuan konuşamayız. Gitmemiz gerek.Jimin
-Peki bunu ne yapacağız? Diyerek turuncu saçlı adamı gösterdi.Bu adam neden bana bakıp duruyor? Peki korkmalı mıyım?
Tae
-Bağlayıp burda bırakalım. Şu iplerle yatağa bağlayabiliriz.Elindeki iplerle adamı bağladıktan sonra çıkışa doğru ilerledik.
Kapıdaki seokjin'in arabasına binip tae'nin evine doğru ilerledik.Tae yolda Şeyma'ya mesaj atıp aşağı inmelerini söyledi. Galiba giderken onlarıda alacaktık.
Yurdun önüne geldiğimizde Miray,Zeynep ve Şeyma hemen arabaya bindiler. Miray ve Zeynep hemen bize sarıldı.Şeyma'da üzgün olduğu belli olan gözleri ile bize bakıyordu.
Şeyma
-Kızlar çok özür dilerim. Geldiğim gibi başınıza iş açtım. Ben böyle olmasını istemezdim.Dediğinde gözleri dolmuştu. Tae ön koltuktan arkasına döndü ve Şeyma'ya baktı.
Tae
-Bizim başımız zaten hiç beladan kurtulmuyor ki değil mi kızlar?Miröznehzey
-Aynen.Deyip gülmeye başladık. Sonunda eve gelmiştik. Tae'nin evi kocamandı hepimiz sığabilirdik.
Tae
-Kızlar siz bir odada beraber kalabilir misiniz? Veya iki odada da kalabilirsiniz biz Jimin yoongi ve seokjin ile bir odaya sığarız.Miray
-Aynen öyle yapalım. Biz Şeyma ile kalırız. Onların üçüde bir odada kalsınlar. Hadi gel gidelim Şeyma.Onlar bir odaya girerken bizde öznur ve zeynep'le beraber diğer odaya girdik. Sonunda rahat bir uyku çekebileceğiz.
*Miray'ın ağzından*
Şeyma'yı da alıp bir odaya girdim. Hemen planımı uygulama zamanı.
-Şeyma sen burada bekle. Ben bir su içip geliyorum.
Diyip odadan çıktım. Erkekler hala odalarına gitmemişlerdi. Hemen Jimin'e seslendim.
Jimin
-Efendim Miray?Diyerek yanıma geldi.
-Benim bir planım var. Uygulamama yardım eder misin?
Jimin
-Nasıl bir planmış bu?-Anlatacağım. ;)
Bölüm sonuuuu.
Vote ve yorum atmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANGEL | KTH
FanfictionKulağıma doğru eğildi. Nefesini hissedebiliyordum. Tae -Bundan sonra benimle hep buraya gelir misin? Kalakaldım. Ne demişti o? Bundan sonra onunla hep buraya gelmek? Düşünme yetimi kaybettim. Ciddi miydi? Neden benimle buraya gelmek istiyordu? Ned...