Medya:Taehyung
Şarkı:V-STIGMA
*^▁^* *^▁^* *^▁^* *^▁^* *^▁^* *^▁^*
Sabah kalktım ve elimi yüzümü yıkayıp kahvaltıya indim. Annem masayı hazırlıyordu. Ben de yardım ettim.
Babam ve abimde geldi ve masaya oturduk. Herkes sessizce kahvaltısını yapıyordu. Ve bu sessizliği babam bozdu.
-Şeyma seninle bir şey konuşmam gerek.
-Konuşalım baba. Bir şey olmadı değil mi?
-Şey... Biz yani ben senin okulunun değişmesini istiyorum. Ve bu okul yatılı olacak.
-Ne? Nasıl?
-Bak büyük bir tepki göstermeye gerek yok. Ve zaten ben kararımı verdim. Seni yatılı okula vereceğim.
Ne diyor bu yaa. Ne yatılısı ne okulu. Bir sinirle masadan kalkıp odama gittim.
Ya ben okulumdan nasıl ayrılacaktım. Alışmıştım artık okuluma. Her ne kadar orada arkadaşım olmasada seviyordum ben okulumu.
Annem odama geldi. Yatağıma oturdu.
-Bak kızım üzülme bu senin için bir fırsat. Yatılı okula gitmeni bende istemezdim ama en azında sosyalleşmen gerekiyor. Yarın sabah baban seni okuluna bırakacak. Valizini hazırlayalım.
-Ya bu kadar çabuk mu? Neden önceden benim haberim olmuyor.
Keşke bir beni de düşünseydiniz.-Çok konuşma Şeyma. Kalk valizini hazırla.
-Ooofff.
-Sus anneye of denmez.
Kalkıp valizimi hazırlamaya başladım. Ders kitaplarımı okul çantama koydum. Kıyafetlerimide valizime koydum. Çok Yoruldum. İşimi bitirdikten sonra duşa girdim. Hemen çıkıp kıyafetlerimi giydim ve saçımı kurutmaya başladım.
Akşam yemeğini de yiyip hemen yattım. Yarın beni neler bekliyor acaba.
Ertesi gün...
Sabah alarmımın sesiyle uyandım. Hemen kalktım. Yüzümü yıkadım ve yeni okul formamı giydim.
Aşağı indim ve kahvaltıya oturdum. Babam ve annem kalkmıştı. Abim çoktan okula gitmişti. Bizde kahvaltımızı yapıp kalktık. Babam odamdan valizimi alıp geldi ve arabanın bagajında koydu. Annemle vedalaşıp arabaya bindik ve yola çıktık.
Biraz uzaktı sanırım. Çünkü yol uzun sürmüştü. Sonunda geldiğimizde okul binasına baktım. Baya büyüktü ve bahçeside vardı. Çok güzeldi okul bence. Neyse arabadan indim ve kapısına doğru yürüdüm.
Babamda valizimi alıp peşimden geldi.Kapıdan içeri girdik ve herkes bana bakmaya başladı. Birazcınık utanmış olabilirim.
Neyse müdürün yanına gittik ve sınıfımı öğrendim. Sonra babam ile yatakhaneye gittik ve beş kişilik olan odadaki boş olan yere valizimi bıraktım.
Oda arkadaşlarımı merak etmiştim. İnşallah anlaşabiliriz.
Babamlada vedalaşıp-her ne kadar ona biraz kırgın olsamda- sınıfıma indim. 11A sınıfındaydım.
Tam sınıfa girecekken birisi koşarak dışarı çıktı ve çıkarken beni de itti. Onun itmesiyle popo üstü yere düştüm.Sinirli sinirli çocuğa bakarken o birden kahkaha atmaya başladı. Ben o sinirle kalkıp çocuğa vuracakken bi an ciddileşti ve elimi sıkmaya başladı.
Ben acı ile çığlık atarken herkes bize bakıyordu. Ya çocuk resmen elimi kırmıştı. Bana doğru eğildi ve kulağıma doğru fısıldadı.
-Bir daha sakın bana vurmaya kalkışma.
Ben hala kolumun acısı ile ondan kurtulmaya çalışırken bir kız geldi ve çocuğu itti. Ben de ağlamamaya çalışarak kolumu ovuşturdum.
Kız çocuğa bağırarak bir şeyler söylüyordu ama ben duyamıyordum kulaklarım uğuldamaya başlamıştı. İlk günden hepsi ağır gelmişti bedenime. Birden gözlerim karardı ve bedenim yerle buluştu.
Eveet bölüm sonu. Biraz kısa oldu sanki.
Ama ilk bölüm olduğu için bir an önce yayınlamak istiyorum.
İnşallah beğenirsiniz ve vote atmayı unutmayın.
😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANGEL | KTH
FanfictionKulağıma doğru eğildi. Nefesini hissedebiliyordum. Tae -Bundan sonra benimle hep buraya gelir misin? Kalakaldım. Ne demişti o? Bundan sonra onunla hep buraya gelmek? Düşünme yetimi kaybettim. Ciddi miydi? Neden benimle buraya gelmek istiyordu? Ned...