BÖLÜM-5

220 15 15
                                    

Medya:Taehyung

Şarkı:Myname-Hello&Goodbye

*Öznur'un ağzından*

Sonunda Tae'nin evinden çıkıp yola koyulduk. Biz önde Miray ben ve Nehir yürüyorsuk ve Şeyma ile Tae arkadan geliyorlardı.

Miray
-Kızlar sizce de çok tatlı değiller mi?

Nehir
-Kim tatlı?

Miray
-Ya kızım kim olucak. Şeyma ile Tae tabikisi. Baksana çok tatlılar yaaa. Bence bunlar birbirini seviyor.

-Oha Miray. Kız daha yeni geldi okula. Hangi ara aşık olucaklar acaba.

Miray
-Aşkın zamanı olmaz bir kere tamam mı? Sen karışma benim işlerime. Ben yapcam onların aralarını.

-Pes artık Miray.

Sohbete devam ediyorduk ki birden önümüzde siyah bir araba durdu ve içinden siyah takım elbiseli adamlar indi. Biz korkuyla çığlık atarken adamlar Nehir ile beni zorla arabaya bindirdiler.

En son V ile Şeyma'nın arabaya doğru koştuğunu gördüm ve gözlerim karardı.

*Şeyma'nın ağzından*

Arabaya doğru koştuk ama yetişemedik. Tae hemen arkadan arabanın plakasının fotoğrafını çekti. Miray ağlamaya başlamıştı. Dayanamayıp sarıldım ve sakin olmasını söyledim. Tae ise bağırarak küfürler ediyordu.

-Tae sakin ol lütfen. Bulacağız onları. Miray ağlama sende.

Dedim ama bende çok korkuyordum. Bir anda gözümüzün önünde kaçırılmışlardı.

-Tae hemen polisi ara. Çabuk ol.

Taehyung
-Hayır. Polisi kimse aramayacak. Ben halledeceğim.

Deyip telefonla birisini aradı.

Taehyung
-Alo! Jimin sana bir plaka göndericem hemen nerde olduğunu bulabilir misin?

Jimin
-Yolla gelsin.

Taehyung
-Tamam. Hızlı ol.

Deyip telefonu kapattı ve plakayı yolladı. Ben hâlâ Tae'nin ne yapacağını beklerken bana döndü.

Taehyung
-Şeyma sen Miray'ı yurda götürebilir misin?

-Ben götürürüm de sen ne yapacaksın?

Taehyung
-Siz beni merak etmeyin. Kızları bulucaz. Jimin ile birlikte en kısa sürede buluruz biz onları. Zaten kim olduklarını az çok tahmin edebiliyorum.

-Peki. Kendine dikkat et.

-Sizde dikkatli gidin. Bir şey olursa size haber veririm.

-Tamam.

Deyip Miray ile yurda doğru yürümeye başladık. Yurda vardığımızda Miray sonunda susabilmişti. Kimseye gözükmeden odamıza girebilmiştik.

Evet oda arkadaşlarım onlarmış. Odaya girdiğimizde Zeynep yemek yiyordu. Bu kız ne zaman doymayı düşünüyor acaba?

Zeynep
-Miray ne oldu? Neden ağladın?

Miray
-Nehir ve Öznur kaçırıldı Zeynep. Sen hala burda yemek yiyorsun. Başka bişey de yaptığın yok zaten.

-Miray. Sakin olmamız gerek. Birbirimizle kavga edeceğimize birbirimizi teselli etmemiz gerekiyor. Öyle değil mi Zeynep?

Zeynep
-Evet öyle.

Dedi tripli bir şekilde. Ben sabır çekerken Miray'ın yanına oturdum ve beline sarıldım. Bu kızlara çabuk alışmıştım.

İyi okumalar arkadaşlar. Kısa olduğunun farkındayım idare edin.

😘😘

ANGEL | KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin