POV Alexis
We zijn al een week of zo verder en vandaag is Bryan jarig.
Hij is altijd zo lief voor me dat ik een perfecte cadeau heb.
Ik stap uit bed en pak een nieuw setje wit kanten lingerie en een setje kleren.
Ik ga MET de kleren naar de badkamer en doe de douche aan.Na het douchen droog ik me af en kleed ik me aan.
Ik doe een jurk aan aangezien Bryan dat graag wilt.
Ik ga de badkamer uit en zie dat Bryan nog slaapt.
Ik kam kam mijn haren door en laat ze los wanaar ik naar het bedkant van Bryan loop.
'Wakker worden slaapkop.' Grijns ik en ik hoor hem zuchten.
'Kom op zeg het is al 11 uur.' Grijns ik en hij schiet recht op.
'We komen te laat voor school he e- Oeh wat zie jij er leuk uit.' Grijnst hij het kaatste en ik grinnik.
'We gaan niet naar school.' Zeg ik en hij fronst.
'Wattan?' Vraagt hij.
'Je bent jarig idioot.' Grijns ik en hij staat op.
'Dat neem je terug.' Grijnst hij en ik schud mijn hoofd.Hij pakt me op en gooit me op bed.
Ik lach en hij begint me te kietelen waardoor ik nog harder moet lachen.
'S-sto-op.' Lach ik.
Hij stopt even.
'Zeg dat ik de leukste, knapste en beste vriend ben die je kan hebben.' Grijnst hij.
'Nou vooruit je bent jarig dus, je bent de leukste, knapste en beste vriend die je kan hebben.' Grinnik ik en hij gaat lachend van me af.'Wat gaan we dan doen als we niet naar school gaan?' Vraagt hij als hij aangekleed is.
'Zie je zo.' Grijns ik.
Hij wilt protesteren maar ik zeg dat hij stil moet zijn en we gaan naar beneden.We ontbijten samen en gaan dan naar de auto.
Ik kan auto rijden!
Jajajaja.Ik ga bij het steur zitten en Bryan gaat er naast zitten.
'Kan je wel auto rijden?' Vraagt hij en ik knik.
'Tuurlijk kan ik dat.' Zeg ik en geef gas.
Ik rijd onze pack uit richting de mensenwereld en rijd naar een pretpark met veel hoge en snelle achtbanen, dat wat Bryan juist zo leuk vind.'Achtbanenpark?' Grijnst hij en ik knik hevig.
We stappen uit en ik betaal snel twee kaartjes.
'Alex ik kan ook wel betalen.' Zegt Bryan.
'Niet vandaag.' Grijns ik en pak zijn hand vast.
'Kom kies maar uit waar je in wilt...' zeg ik.-
We zijn de hele dag bij het park geweest en zijn langs de Mac geweest.
'Het was echt leuk.' Zegt Bryan en pakt mijn hand vast.
'Ik houd van je.' Zegt hij glimlachend en ik geef hem een kus.We stappen uit en ik geniet even van de frisse avond wind.
Het is zover...
Het gaat gebeuren nu en ik ben helemaal niet bang meer.
Ik weet zeker dat Bryan de gene is die ik alles wil geven...We gaan naar boven en Bryan ploft gelijk al op bed.
Ik doe mijn jasje uit en ga de badkamer in.
Ik probeer mijn rits open te krijgen maar het lukt niet.
Dan vraag ik het toch gewoon aan Bryan?Volgend hoofdstuk begint met een seksueel stuk maar je kaan door scrollen tot het volgende dik gedrukt stukje!
JE LEEST
The Nerd and The Badboy are Mates {voltooid}
WerewolfAlexis Lime is DE nerd van school en 17 jaar. Bryan Hill is DE badboy van school en is 18. Alexis word op school 18 en vind eigenlijk gelijk haar mate al. Maar willen ze elkaar wel als mate? #9 in weerwolven❤️??? (17/03/18) #6 in weerwolven ??? (24...