POV Alexis
Het is avond en al half 12.
Ik kan maar niet slapen en zit in een tweestrijd met mezelf en Ava.Als hij me afwijst zit ik zonder mate, maar accepteert hij mij weet ik niet eens of ik hem wil...
'Je moet hem wel accepteren.' Zeurt Ava.
Ik zucht naar haar.
Ik stap uit bed en doe snel een zwarte joggingsbroek met een grijze trui aan.
Ik doe mijn zwarte Nikes aan en doe mijn raam open.
Ik spring uit het raam en op de grond zak ik iets door mijn knieën om mezelf op te vangen.Ik loop door mijn achtertuin naar de heg achterin en kruip er onderdoor.
Ik probeer te Mindlinken met Tamara en het lukt wat betekent dat ze nog niet slaapt.'Heey kom bos achter mijn huis.' Mindlink ik.
'Geef me een minuut.' Zegt ze en sluit af.
Ik ga naar een open plek waar een omgevallen boom ligt en ga erop zitten.Ik zal wel gek zijn maar ik heb het gevoel dat ik bekeken word...
Ik kijk is rond en zie niemand.
Het zal wel niks zijn.Ik laat mijn nagels groeien en haar er troep onder weg en bekijk ze een beetje.
Als ik iets in de bosjes hoor trek ik mijn nagels terug en kijk ik die kant op.
Als Tamara eruit komt springen zucht in opgelucht.'Hey.' Begroet ik haar.
'Hey kon je ook niet slapen?' Vraagt ze zuchtend.
Ik schud mijn hoofd.
'Mijn wolf Ava blijft erbij dat ALS Bryan me accepteert ik hem ook moet accepteren maar ik weet het gewoon niet, hij heeft me mijn hele schoolleven gepest. Zijn vrienden hebben me in elkaar geslagen en...' ik stop en zucht gefrustreerd.
'Maar leven zonder een mate.' Zeg ik en kijk haar aan.
'Lijkt me vreselijk.' Maak ik me zin af en krijg uit frustratie tranen in mijn ogen.Ze neemt me in haar armen.
'Weetje? Soms wil ik er het liefst een eind aan maken.' Zucht ik en ze trekt terug.
'Alsjeblieft haal die gedachtes uit je hoofd, je bent het leukste, grappigste en slimste meisje die ik ken. Ze pesten jou omdat ze weten dat je te goed bent voor hun, ze zijn zo dom om ons nerds te noemen maar de betekenis weten ze niet eens.' Zegt ze en ik glimlach.'Ik wil gewoon zo graag iets terug doen maar dat mag ik gewoon niet.' Zucht ik en ze kijkt me vragend aan.
'Je weet toch dat ik Ava niet zomaar de controle kan geven, we weten tot wat ze in staat is.' Zeg ik en ze knikt.
'Ja dat is waar, er komt een dag dat alles veranderd en dat het je lukt je belofte na te komen.' Glimlacht Tamara en ik knik glimlachend.Wat mijn belofte is?
Ik moet de duivel opnieuw doden zodat hij terug gaat naar de Hell met een ander persoon.
Ik zou er later achter komen wie die persoon werd.
Iemand die sterk is en alles voor mij zou doen.
Ook weet ik niet wie die duivel is.
Het kan een meisje zijn en een jongen, hij kan in een jong lichaam gekropen zijn of een oudere.'Morgen laatste dagje school he?' Vraagt Tamara.
'Jup, kom je dit weekend bij mij?' Vraag ik en ze knikt hevig.
'Ofcourse.' Lacht ze en ik grinnik ook.
We kletsen nog wat en besluiten later naar ons eigen huis te gaan.Ik leg alvast kleren voor morgen klaar en douche snel.
Ik probeerde vandaag Bryan ook al te negeren en te ontwijken en het lukte aardig.
Een keer zaten die Wesley en Marten te irriteren door een bal tegen ons hoofd aan te schoppen en lachten ze alle drie erom.
Nu moet ik Ava ook in proberen te houden als het om Bryan gaat.Je weet wel als mates elkaar aankijken en als hun oogkleur veranderen dan probeert hun wolf de controle over te nemen en die willen zo snel mogelijk dat de man het vrouwtje markeren en dat ze daarna grof gezegd seks hebben zodat het mateprocess voltooid is en ze 1 zijn.
Zodra het process voltooid is is de band zo sterk dat je alles merkt en voelt van elkaar.
Ik ben nog als een van de enigste meiden op school maagd wat ik eigenlijk ook vind dat moet maar ja...Catharina en Chantal zijn al afgewezen omdat ze zulke sletten zijn en Catressa heeft nog helemaal geen mate en is 19 bijna 20.
Ja ze is een paar keer blijven zitten maar ze is dan ook heeeel erg dom...Al snel val ik in slaap.
JE LEEST
The Nerd and The Badboy are Mates {voltooid}
LobisomemAlexis Lime is DE nerd van school en 17 jaar. Bryan Hill is DE badboy van school en is 18. Alexis word op school 18 en vind eigenlijk gelijk haar mate al. Maar willen ze elkaar wel als mate? #9 in weerwolven❤️??? (17/03/18) #6 in weerwolven ??? (24...