1

16.8K 365 45
                                    

POV Alexis

Ik zucht als ik weer naar school moet.
Ik ben DE nerd, word zwaar gepest en ik mag niks terug doen.
Ik ben namelijk geen normale wolf.
Ik ben The Silver Wolf.

Mijn wolf Ava heeft een zilveren vacht met goude ogen.
Ik ben niet te verslaan maar als ik mijn wolf uit laat op school kan ik in de problemen raken.
Er zijn mensen die me neer willen hebben, mensen die dan erg gevaar raken want als Ava boos word en ze de controle krijgt neemt ze gemakkelijk levens af...
Ava wilt het ook niet dus zorgt ze er zelf ook voor dat ik minder makkelijk mijn controle verlies.

Maar ja dan word je gepest en dat helpt niet echt of zo...

Ik zucht weer na die gedachtes en douche mezelf.
Na het douchen kleed ik mezelf om en kam ik mijn natte haren.

Na het douchen kleed ik mezelf om en kam ik mijn natte haren

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Mijn uiterlijk zo vind ik wel oke.
Mijn haren zijn raar gekleurd, van zichzelf...

Mijn haren zijn raar gekleurd, van zichzelf

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Mijn gezicht zelf vind ik ook wel oke...

Mijn vriendin Tamara word ook gepest en zegt altijd dat ze het van mij niet snapt, dat ik gepest word

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Mijn vriendin Tamara word ook gepest en zegt altijd dat ze het van mij niet snapt, dat ik gepest word...

Mijn vriendin Tamara word ook gepest en zegt altijd dat ze het van mij niet snapt, dat ik gepest word

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik wrijf nog een beetje slaap uit mijn ogen en pak mijn spullen.
Ik doe de rest van mijn ochtendroutine en ga dan richting hell...

Als ik op school aankom krijg ik al gelijk een bal naar me toe gegooid die ik gelukkig op tijd opvang en terug gauw.
Ik zie de meiden die ons altijd pesten genaamd: Chantal, Catrine en Catressa al bezig met Tamara in een hoekje duwen.
Ik wil er naar toe rennen om Tamara te helpen maar word naar achter getrokken en beland hard tegen de muur aan.

De badboys...
'Waar dacht je heen te gaan Nerdje?' Vraagt de grootste klootzak genaamd Bryan.
Ik slik alleen.
Hij pakt me bij mijn keel en trekt me omhoog aangezien ik door mijn benen was gezakt door de klap.

'Spreek.' Gromt hij.
'I-ik wou n-naar Tamara.' Stotter ik.
Geloof me ik ben echt bang voor hem...
Hij is dan ook de zoon van de Alpha!
'Pech gehad.' Zegt zijn beste vriend Wesley en geeft me een stomp in mijn buik.
Ik sla voorover en zak weer naar de grond.
Ze lopen weg en natuurlijk moet ik mijn bek weer open trekken.
'Jullie zijn ziek, dat jullie een meisje zo veel pijn kunnen doen.' Kuch ik.
Ze draaien zich om en ze kijken me woest aan.
Nou ja Wesley en Marten, Bryan kijkt meer raar.
De twee jongens willen op me aflopen maar Bryan houdt ze tegen.
'Laat die bitch, ze komt ons nog wel tegen.' Sist hij boos.

Ze gaan weg en ik zucht een beetje opgelucht.
Tamara rent naar me toe en helpt me omhoog.
'Omg gaat het?' Vraagt ze en ik knik
Maar eerlijk? Mijn hoofd tolt.

'Ik bijt zijn fucking hoofd eraf.' Gromt Ava.
'Rustig oke? Misschien stopt het nig een keer.' Zeg ik en ze zucht in teken van overgave.

-

Het is al weer pauze en ik kom de aula binnen.
Ik wil eigenlijk gelijk weer om draaien en weglopen als ik Chantal met haar vriendinnen zie staan.

'Morgen word je 18 he? Ik vraag me af wie jou gaat afwijzen.' Zegt ze bedenkelijk.
Geloof het of niet maar het raakt me...
'Als je de maangodin wel een mate waardig bent.' Spot ze dan.
'Ja. Zou ze wel lullig vinden voor degene die ze met jou moet koppelen.' Sist Catressa.
'Jou mate heeft jou afgewezen dus hou je mond.' Wil ik zeggen maar wat ik doe is me omdraaien en weglopen.

'Loopt ze gewoon weg?' Vraagt Catrine dom.
Ik loop de school uit en zak tegen de muur naar beneden.
'Waarom Ava? Waarom moeten ze mij altijd hebben?' Vraag ik met tranen in mijn ogen aan mijn wolf.
'Omdat ze jaloers en bang voor je zijn.' Zegt ze en ik glimlach zwak.

The Nerd and The Badboy are Mates {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu