4

10.5K 323 32
                                    

POV Alexis

Ik word wakker en rek me goed uit.
Vandaag is het vrijdag en hebben we gym...
Ugh zo geen zin in!
Ik vind gymen heel erg leuk daar neit van maar dan heb je meestal iets wat bloters aan zodat je niet zo zweer en guess what.
Ik heb gym met onze lieve Bryan!

Ik doe het setje die ik gisteren klaar had gelegd aan en kam mijn haren door.

Ik doe het setje die ik gisteren klaar had gelegd aan en kam mijn haren door

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.



Ik doe mijn ochtendroutine en pak mijn spullen.
Ik zeg doei tegen mijn ouders, die nog niks van Bryan en mij weten, en tegen mijn kleine zus Nila van 9 jaar.

Ik loop naar school toe en zie Tamara nog niet dus ga ik even op het bankje zitten en pak ik mijn mobiel.
'Tamara waar blijf je?' Mindlink ik haar.
'Ik kom in de pauze pas sorry.' Mindlinkt ze terug.
'Ooh geeft niet.' Zucht ik en ze grinnikt.
Chantal, Catrina en Catressa komen naar me toe.
Ik adem diep in en uit en wacht ze dan op.

'Je mate al gevonden?' Grijnst ze.
Wat zou ik zeggen.
Achter haar zie ik Bryan en zijn groepje aanlopen.
'Nee.' Zeg ik en sta op.
Ik loop langs hun groepje en langs Brandons groepje heen de school in.
Ik voel Bryan's ogen op me gericht maar probeer te doen alsof er niks is ook al geeft alleen zijn blik me al een huivering...

POV Bryan

Ik hoor haar Nee zeggen en dan loopt ze snel weg langs ons heen.
Ik kijk haar na hoe graag ik het ook niet wil doen.
'Heey lekkerding, zin om vanavond iets te doen?' Fluistert Chantal maar het doet me ineens niks meer.
'Nee geen zin.' Zeg ik.
'Aahw toe nou.' Zeurt ze door.
'Ik zei nee.' Grom ik en ze stopt gelijk met zeuren, maakt een arrogant geluidje en loopt met haar vriendinnen weg.

'Geen zin nee?' Vraagt Wesley grijnzend.
'Het deed me niks.' Zucht ik en haal mijn schouders op wanaar we naar de les gaan.
Wiskunde...
Te makkelijk gewoon!

Ik kom het lokaal in en zie meteen Alexis achterin de klas geconcentreerd met haar schrift bezig.
Ugh ik haat dit zo...
Ik ga ook ergens achterin zitten wat hebben behoefte om voor te zitten en begin te kletsen met Marten die naast me zit en Wesley die achter me zit.

We zitten midden in de les als er een jongen binnen komt die we allemaal niet kennen.
De meeste meiden kijken meteen vol belangstelling naar hem en ik kijk gelijk naar Alexis die een keer kijkt en dan weer verder gaat.

De jongen stelt zich voor als Carlos en moet dan naast Alexis gaan zitten.
Hij heeft een badboy houding maar die krijgen we wel weg!

'Dus hoe heet deze lekkerding?' Hoor ik hem met mijn wolvengehoor vragen aan Alexis.
'Pardon?' Vraagt ze.
'Hoe je heet.' Zucht Carlos dan.
'Alexis.' Zegt ze verveeld en ze kijkt hem niet eens aan.
'Oke hoi Alexis mag ik je nummer?' Grijnst hij en Alexis kijkt hem raar aan.
'Ooh schat je maakt een grote fout door aan MIJ te vragen om mijn nummer... je wilt toch niet me de "nerd" omgaan.' Spot ze en ze maakt aanhalingstekens bij het woord nerd.

'Hoezo niet? Ik bedoel jij kan niet gepest worden daar zie je te goed voor uit.' Flirt Carlos en ik voel me onbewust boos worden.
'Toch is het zo.' Zegt Alexis en ik merk dat ze er wel mee zit.
Zou ze het zo erg vinden?

'Toch wil ik je nummer.' Zegt Carlos voor dat de bel gaat.
'En die krijg je niet.' Zegt Alexis terwijl ze haar spullen pakt.
'Bye.' Glimlacht ze gemaakt voor ze weg loopt.
Ik merk dat Carlos naar haar billen staar en wenk de jongens...

We gaan naar hem toe en wenken de docent even weg te gaan.
'Hallo?' Vraagt Carlos.
'Carlos toch?' Vraag ik.
'Ja.'
'Luister vriend, ik ben Bryan de badboy van school en de aanstaande Alpha, je blijft bij die Alexis uit de beurt begrepen!' Grijns ik.
'Laat ma raden jullie zijn die jongens die haar pesten... waarom? Bang dat ze jullie niet wilt? Ik ga haar krijgen voor mezelf.' Grijnst Carlos en loopt weg.
Ik grom en we besluiten weg te gaan.

The Nerd and The Badboy are Mates {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu