POV Alexis
Blijkbaar heeft Bryan een uurtje eerder uit, aangezien we niet alle lessen samen hebben, dus gaat hij eerder naar huis.
'Dit is je laatste uur toch?' Vraagt hij en ik knik.
'Zie je zo.' Zegt hij en drukt een kus op mijn lippen.
Ik glimlach en neem afscheid voor ik naar de volgende les loop.-
Ik ga naar het huis van Bryan en stop met lopen als ik Chantal zie bij de deur met bijna geen kleren aan en zie flirten met Bryan.
Ik gebruik mijn wolfgehoor.'Komop Bryan ze gaat er niet achter komen en dan heb jij je beurt even gehad.' Zegt ze verleidelijk.
'Nee Chantal.' Gromt hij geïrriteerd.
'Heeft die nerd je ooit iets gegeven dan?' Vraagt ze.
'Ja, ze hoeft me alleen maar aan te kijken en dat is al goed.' Zegt Bryan en ik bijt op mijn lip.
Wat lief!Ik loop er naar toe en zie dat Chantal zich woest om draait.
Ik negeer haar echter en ren zowat naar Bryan toe.
Hij glimlacht schuin en neemt me in zijn armen.
'Ik hou zo veel van je weet je dat?' Vraag ik en hij drukt zijn lippen op de mijne.
Met mijn voet doe ik de deur in Chantal's gezicht dicht.Ik trek terug en kijk hem aan.
'Het spijt me.' Zeg ik.
'Waarvoor?' Lacht hij.
'Ik zo'n bangerik ben en HET niet durf.' Zeg ik zuchtend.
'Wat ik net zei meen ik, je bevredigd me op alle manieren.' Fluistert hij en ik glimlach klein.
'Je bent het beste wat me ooit is overkomen.' Fluistert hij in mijn oor en ik druk mijn lippen weer op die van hem.
Hij zoent me gelijk terug en ik voel dat hij om toestemming vraagt dus geef ik hem die.
Hij gaat op de bank zitten en zet mij op zijn schoot.Ineens horen we gefluit en trekken we terug.
We kijken om en zien Wesley en Marten in de deur opening staan.
'Wat doen jullie hier?' Vraagt Bryan gelijk.
'We hadden afgesproken wist je nog?' Grijnst Wesley en ik ga naast Bryan zitten.
'Ooh God ik had afgesproken met Tamara.' Herinner ik me en sta op.
'Ja dat weet ik.' Hoor ik jaar stem achter Wesley en Marten en ze komt tevoorschijn.
Ik kijk haar schuldig aan.'Maar goed als jullie het te druk hebben...' grijnst Marten.
Ik kijk hem droog aan.
'Wij gaan doei.' Zeg ik en de jongens zeggen doei.We lopen naar buiten en ik merk dat Tamara me de hele tijd grijnzend aanstaart.
'Wat?' Vraag ik.
'Ging het goed daaro?' Vraagt ze.
Ik lach en vertel wat er gebeurd was.POV Bryan
'Ging wel goed he?' Grijnst Marten.
'Jawel.' Zeg ik.
'Zoent ze goed?' Grijnst Wesley.
'Ja man... echt fucking goed.' Zeg ik.
'Denk je dat jullie het process hadden voltooid als we niet binnen kwamen?' Vraagt Marten.
Ik schud mijn hoofd.
'Ik denk dat ze er nog niet klaar voor is. Word haar eerste keer he.' Zeg ik en ze knikken begrijpend.'Maar waarom zagen we een boze Chantal weglopen?' Grijnst Wesley breder.
Hij mag haar zeg maar niet...
'Ze kwam hier en probeerde me zover te krijgen om vreemd te gaan op Alex met haar maar ik weigerde haar af.' Zeg ik simpel.
'Ze blijft het proberen he?' Vraagt Marten.
Ik knik.
'En het grappige is is dat ze denkt dat ze kans heeft. Ze zei toen ze nog niet van de mate-band afwist dat ze Alexis en Tamara uit de roedel ging gooien als ze Luna werd.' Lach ik en Wesley en Marten schieten in de lach.'Ik begin die Alexis en Tamara steeds meer te mogen.' Zegt Marten en Wesley knikt.
JE LEEST
The Nerd and The Badboy are Mates {voltooid}
Hombres LoboAlexis Lime is DE nerd van school en 17 jaar. Bryan Hill is DE badboy van school en is 18. Alexis word op school 18 en vind eigenlijk gelijk haar mate al. Maar willen ze elkaar wel als mate? #9 in weerwolven❤️??? (17/03/18) #6 in weerwolven ??? (24...