Vervolg?!

3.6K 102 31
                                    

Holaaa!
Hierna komt nog 1 hoofdstuk en dan is het boek afgelopen...
Ik had heel veel reads, votes en leuke reacties dus wou ik een vervolg doen.
Ik heb een paar verhalen gekregen waarover het zou gaan en jullie mogen kiezen😊❤️.

Verhaal 1:
The Alpha And The Hunter are Mates;
De dochter word op jong leeftijd ontvoerd en haar herinneringen worden gewist plus haar wolf word in slaap gezet tot haar 18de. Als ze niet degene is waar ze (kwaadaardige druïden of zo) naar zoeken (denken ze) laten ze haar alleen achter en word ze op gevangen door een gezin. Dat gezin blijkt uit weerwolf jagers te bestaan en al gauw jaagt ze er zelf ook op. (A/n Ik ga verder niet te veel verklappen) ze komt erachter dat ze een wolf is en komt er later ook achter dat dat gezin haar ouders niet zijn.

Verhaal 2:
The Alpha Wants What It Wants;
Er komen Alpha's op bezoek.
De dochter van Cora vind het dood eng omdat er een Alpha komt genaamd Zayn Daloid en Alpha Daloid is de wreedste engste Alpha die er bestaat.
Ze word daarbij 18 en hij komt dus ook naar het feestje.
Maar wat nou als de maangodin wilt dat zij verandering brengt in hem. De lieve kant naar buiten laat komen?
Wat als ze besluit hem haar als mate te gunnen?!

Ik vind verhaal 1 het leukst en denk zelf dat ik daar het leukst mee kan schrijven maar het ligt aan jullie, kan alles gewoon voor jullie schrijven❤️😊.
Dat erbij kan je heel veel boeken over verhaal 2 vinden.

Verhaal 1 is door hakajazzx bedacht en verhaal twee door iemand die ano wilt blijven. Heel erg bedankt beide ❤️❤️.

The Nerd and The Badboy are Mates {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu