12

9.9K 324 6
                                    

POV Alexis

Ik word wakker en heb een raar gevoel in mijn buik.
Het is al twee dagen geleden dat Tamara bewusteloos viel.
Bryan doet super lief tegen me maar gisteren zag ik hem niet aangezien ik vrij kreeg van school om bij Tamara te blijven.
Vandaag gaan we weer maar ik heb
Geen kleren meegenomen naar Tamara dus krijg ik van haar zus wat aangezien haar zus mijn maat heeft en Tamara kleiner is.
We vinden niet echt iets heel erg iets voor mij...
Mooie zin...

Ik laat mijn haren los en we eten wat

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik laat mijn haren los en we eten wat.
Na het eten maken we elkaar verder klaar en dan lopen we naar school.
Als ik de school inloop merk ik dat we worden na gestaard.

'Waarom staren ze zo? Heb ik wc papier aan mijn rok hangen?' Fluistert Tamara.
Ik schud van nee en we lopen gewoon naar ons kluisjes.

'Ben jij echt de mate van Bryan?' Vraagt opeens een meisjes stem achter ons en we draaien ons geschrokken om.
'Hoe bedoel je?' Vraag ik in de war en ik doe mijn shirt wat omhoog zodat je mijn Mark niet kan zien.

Ik ruik een heerlijke geur en zie Bryan aan het eind van de staan.
Ik kijk hem met een help-me blik aan.
Hij negeert die echter en loopt door.
Waar heeft die last van?

Ik en Tamara gaan snel door de menigte.
'Ik kan er zo niet tegen dat dit shirtje zo kort is, heeft ze geen normale kleren?' Vraag ik geïrriteerd en merk dat we net langs Bryan en zo lopen.
Ik voel de ogen branden maar ik negeer het net zoals hij mij net deed.

Ik loop naar de kleedkamers aangezien ik net kleren had gepakt uit mijn kluisje.

Ik loop naar de kleedkamers aangezien ik net kleren had gepakt uit mijn kluisje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik kleed me gauw om en merk dat Tamara er niet meer is.
'Tamara?' Vraag
Ik maar ik hoor niks.
Een douche gaat aan en ik loop voorzichtig naar de douches maar ik zie er niemand.
Ik draai me weer om en zie iemand die ik niet wou zien.

'Wat doe jij hier Carlos?' Vraag ik geïrriteerd.
'Euhm gewoon kijken hoe het met deze lekkerding gaat.' Grijnst hij gemeen en hij stapt op me af.
'Ga weg Carlos.' Zeg ik bang en stap naar achteren.
'Een Mark he? Wist je dat ik die kan laten verdwijnen?' Grijnst hij breder.

Voor de duidelijkheid!
Als je een Mark hebt en je wilt hem kwijt kan je seks hebben met een ander persoon dan degene die hem neer heeft gezet en dan ben je ervan af...

'Ga alsjeblieft weg.' Zeg ik banger.
Hij stapt met een wat grotere stap naar me toe en ik spring naar achter.
Ik glijd uit over het water en beland met mijn hoofd op de grond.
Ik zie alles draaien en wazig worden.
'Volgende keer beter prinses.' Hoor ik nog voordat ik mijn ogen sluit.

POV Brandon

Ik weet niet waarom ik haar negeerde maar Carlos kwam weer zitten fucken dus was ik chagrijnig.
Net liep ze langs me heen en zat ze te klagen over haar kleren wat ik snap aangezien zij nooit zulke kleren draagt maar besteedde ze ook geen aandacht aan mij.

Ineens voel ik een soort van woede.
Even later een steek in mijn hart.
'Mate, ga snel naar onze mate!' Roept Caleb helemaal in paniek.
Ik volg haar geur en ruik een tweede geur...
Bloed!

Ik ren de kleedkamer waar het vandaan komt in en zie Alexis met gesloten ogen in bij de douches staan met een plas bloed om zich heen die groter lijkt door het water.
'Fuck.' Vloek ik en tilt Alexis voorzichtig op.

'Blijf bij me Alexis.' Fluister ik en pak haar hand vast.
Ik zie haar wimpers iets bewegen en merk dat ze haar ogen wilt openen.
Ik til haar helemaal op en ren met haar naar de Packdokter op school.

'Help haar nu.' Grom ik en ze knikken bang.
Na een tijdje doet Alexis haar ogen open.
'Wie heeft dit gedaan?' Vraag ik haar.
'I-ik weet het niet meer.' Zegt ze na een tijdje.
'Dat kan kloppen aangezien ze te hard op haar hoofd is gevallen, misschien dat ze het na een week weer kan herinneren maar het is net voor de val gebeurt dus waarschijnlijk niet.' Zegt de dokter en ik knik.

Ik ga naast haar bed staan en pak Alexis' hand.
Ze knijpt er is in en ik glimlach.
Er komt een dokter binnen.
'Ik heb je ouders in ge licht van wat er is gebeurt.' Zegt hij en Alexis knikt.
Een MANNELIJKE dokter komt erbij staan en wil wat testjes doen bij haar rug.

Bovenaan haar rug vind ik niet erg maar verder hij naar beneden gaat hoe erger mijn wolf wilt dat ik hem stop.
Erg ver onderin grom ik is.
De dokter haalt meteen zijn handen weg.

'Ik kom alleen bij haar rug Bryan, ik moet dit checken anders kan ze overlijden.' Zegt de man en ik knik.
Hij doet snel zijn ding en gaat dan weer van Alexis af.
Ik ga weer naast haar staan en ze grinnikt.
'Kon je het niet laten?' Grijnst ze.
'Niemand komt aan jou behalve ik.' Grom ik en ze kijkt me geamuseerd aan.

The Nerd and The Badboy are Mates {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu