14

9.4K 330 9
                                    

POV Alexis

Ik word wakker van de wekker.
'Ugh.' Kreun ik en sla hem kapot...
Te hard...
'Chips.' Zeg ik en zucht daarna door mijn faal...
Ik ga uit bed en douche mezelf.
Na het douchen doe ik mijn nog iets natte haren in een knot en doe ik kleren aan.

Na het douchen doe ik mijn nog iets natte haren in een knot en doe ik kleren aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Met een witte broek.

Ik maak me verder helemaal klaar.
Ik ga gauw richting school en zie Tamara nog niet dus ga ik op het bankje zitten.
Ik zit wat door mijn boek te bladeren als ik ineens iemand naast me voel zitten.
Ik kijk naast me en zie een onbekende jongen.

'Hey, ik ben Jonah en ben nieuw.' Zegt hij.
'Ooh Hey ik ben Alexis.' Zeg ik.
'Zeg je ziet er wel leuk uit en wil je wel leren kennen mag ik je nummer?' Vraagt hij met een jongensachtige grijns.
'Op welke manier bedoel je dat?'
'Misschien word het wel wat tussen ons...' zegt hij.
'Sorry maar ik heb mijn mate al.' Zeg ik en sta op maar het legt een hand op mijn been en duwt me terug.
Waarom ben ik zo ver achter de school gaan zitten?

'Ik vroeg of ik je nummer mocht?' Zegt hij boos.
'En die krijg je niet.' Slik ik.
Hij pakt mijn kin en trekt me hardhandig naar hem toe.
'Laat me los.' Zeg ik boos en duw me van hem af.
Ik wil weglopen maar hij pakt mijn arm.
Hij draait me bij en legt zijn hand op mijn heup.

Ik ruik Bryan...
'Laat me los zei ik.' Zeg ik woest en geef hem een knietje in zijn mannelijkheden en loop naar achteren weg.
Ik bots tegen iets op en draai me om om Bryan te zien.
'Wat deed je met hem?' Vraagt hij boos.
'Hij vroeg mijn nummer zodat we iets konden krijgen en toen zei ik dat ik hem niet hoef en toen bleef hij me terug trekken en zo als ik weg wou lopen.' Zeg ik.
Hij fronst even.

'Geloof je me niet?' Vraag ik en hij kijkt me snel aan.
'Jawel ik geloof je wel, alleen kan ik niet plaatsen waar hij vandaan komt? Ik ken hem ergens van namelijk.' Zegt hij.
'Oke maar ik wil hier weg.' Zeg ik en hij knikt.
Hij pakt mijn hand en verstrengeld onze vingers.

POV Bryan

'Waarom gebeurt dit ineens de heletijd?' Zucht ze triest.
'Kijk naar jezelf. Het is dat het mij nooit is op gevallen hoe je eruit ziet maar je bent echt bloedmooi.' Zeg ik eerlijk.
Ze kijkt me aan en glimlacht.
De bel gaat en we lopen samen naar het lokaal.
We hebben weer Bio en we besluiten naast elkaar te gaan zitten aangezien we geen vaste plekken hebben.

De jongen van net komt binnen en kijkt grijnzend naar Alexis die hem dodelijk aankijkt.
Ze kijkt weg en ik merk aan haar dat ze hem echt haat.
Maar hij gaat boeten...
Beetje aan mijn mate zitten!

-

We zijn klaar met school en Alexis zegt dat ze eerst naar huis gaat.
Ik zie die nieuwe die blijkbaar Jonah heet zitten met een sigaret in zijn bek en loop op hem af.
'Bryan.' Grijnst hij.
'Jonah.' Grom ik.
'Wat heb ik nou weer gedaan?' Vraagt hij.
'Dat weet je wel.' Grom ik bozer en geef hem een stomp.
'Bro wat heb jij?'
'Noem me geen bro.'
Ik geef hem nog wat stompen.

Ik pak hem bij zijn kraag en trek hem iets omhoog.
'Volgende keer als je aan MIJN mate komt zorg ik dat je in de kerkers beland.' Grom ik en geef hem nog een harde klap.

Ik zie Wesley en Marten staan bij de ingang en ze grijnzen als ze mij zien.
'Wat heeft die nieuwe in zo'n korte tijd gedaan dat je hem dit aandoet?' Grijnst Wesley.
'Hij zat aan Alexis en toen ze weg wou lopen trok hij haar gewoon terug en zo.' Grom ik boos als ik er weer aan denk.

Ze dacht dat ik het niet had gemerkt maar haar arm was een beetje blauw van zijn greep!

'Ey man hij moet van onze toekomstige Luna afblijven.' Zegt Marten.
Ik knik.
'Inderdaad en daarom komt ze bij me wonen, dan kan ik haar 24/7 beschermen.' Zeg ik.
'Komt ze bij je wonen? Chill man.' Zegt Wesley en ik knik weer.
'Maar ik moet gaan, zie jullie later.' Zeg ik en we nemen afscheid.

The Nerd and The Badboy are Mates {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu