POV Bryan
We kunnen haar maar niet vinden.
Ik weet niet hoelang we al zoeken...
Ik probeer haar te Mindlinken en al maar ik voel dat ze te zwak is.
Ik ga de stoel in mijn kantoor kapot tegen de muur.'Ga de bossen in en blijf zoeken. Jullie Luna miet ergens zijn.' Grom ik.
'Ja Alpha.' Zegt de eerste een beetje bang en ze gaan gauw weg.
Ik mis Alexis zo erg.
Ik kan niet slapen zonder haar.
Ik eet amper.
Ik ben zelfs vergeten welke dag en zo het is.Maar we kunnen dat vampieren hol gewoon niet vinden...
POV Alexis
'J-ja dat b-ben ik.' Zeg ik zacht.
Ze knikt en teleporteert ineens in mijn cel.
Ik kruip naar achteren.
'G-ga je me wat aandoen?' Stotter ik.
Ze ruikt ook naar vampieren maar stinkt veel minder...
En ik ruik iets vertrouwd.
Iets wat ik niet kan plaatsen.'Nee ik kom mijn soort genoot helpen.' Zegt ze.
'Ik ben ene weerwolf geen vampier.' Zeg ik voor de duidelijkheid.
'Dat weet ik, maar we zijn beide half God, jij van de weerwolven en ik van de vampieren. Als goden horen we elkaar te steunen en te helpen ook al zijn we aartsvijanden.' Legt ze uit.
Ik knik overrompelt.
Ik ben een God?'Wat is jouw naam?' Vraag ik.
'Elena Miraclous.' Zegt ze en ik knik.
Ze steekt haar hand uit.
Voorzichtig pak ik hem vast en ze teleporteert buiten het gebouw waar ik was.
'Ik heb mijn krachten nog niet verder getraind dus we moeten de weg terug naar jouw pack zelf zoeken. Daarna zou ik weer vertrekken en een plek zoeken want ik snap het als je geen vampier in je pack wilt.' Zegt ze.'Je hebt me gered, als je een pack nodig hebt is dat regelen wel het minst wat ik kan doen voor je.' Zeg ik, ze glimlacht en we horen geschreeuw.
'Kom snel.' Zegt ze en we rennen het bos in.Na een tijdje stoppen we hijgend en gaan we tegen een boom zitten.
We hijgen verder maar ondanks het gehijg hoor ik een takje breken.
Ik sta gelijk op en zie vampieren.'Dus Elena... ik besluit jou je krachten te laten en jij verraad ons?' Vraagt Dimitrie woest.
Elena staat ook op en we worden omsingeld.
We gaan met onze ruggen tegen elkaar aanstaan.
Dan ruik ik hem.
Bryan.
Het geeft me kracht.'Ik denk dat ik een leuke straf weet voor jou trouwens Alexis. Mijn kamer is net schoon gemaakt.' Grijnst hij.
Ik word boos.
'En jij Elena, jij gaat gewoon dood. Je bent en was toch niks.'
Dit maakt ons beide nog bozer.
Ze willen naar ons toe rennen om ons aan te vallen maar samen maken we een schild.
Ze botsen er tegen op en worden direct geëlektrocuteerd.Beide hebben we zilveren ogen gekregen.
Zij is The Zilver Vampire...De overige vampieren worden van achteren aangevallen door Bryan en ons leger.
Ik en Elena laten ons schild verdwijnen en blijkbaar heeft Elena meer kracht verloren dan ik heb.
Ze moest ons eerder natuurlijk ook teleporteren.Ze valt flauw en ik vang haar op.
Wesley kijkt met zwarte ogen naar Layla en rent zowat op haar af.
'Mine.' Gromt hij en tilt haar op.
Omg Elena is zijn mate.
De kans dat een weerwolf en Vampier mates zijn is zo klein.Bryan komt naar me toe gerend en houd me vast.
Hij snuift mijn geur goed op en ik doe hetzelfde.
Tranen verlaten mijn ogen.
Hij trekt even zijn hoofd terug en veegt de tranen weg.
'Niet huilen schatje, ik ben er.' Fluistert hij wat me wel iets gerust maakt.
Hij tilt me ineens in bruidstyle op.'Wie is zij?' Vraagt hij grommend naar Elena toe.
'Elena, ze is net als mij half God en heeft mijn leven gered, plus dat ze de mate van Wesley is.' Zeg ik.
'Wil je dat ze bij ons blijft?' Vraagt Bryan en ik knik hevig.
'Dan komt dat goed.' Zegt hij en ik geef hem een kus die al snel uitloopt tot een zoensessie.We trekken na een tijdje terug en hij kijkt me met twinkelende ogen aan.
'Ik heb je zo gemist.' Zegt hij en nu zie ik de wallen en zo onder zijn ogen ook.
'Ik jou ook.' Zeg ik en leg mijn hoofd op zijn borst.Hij tilt me naar huis waar we bijna gelijk gaan slapen.
JE LEEST
The Nerd and The Badboy are Mates {voltooid}
LobisomemAlexis Lime is DE nerd van school en 17 jaar. Bryan Hill is DE badboy van school en is 18. Alexis word op school 18 en vind eigenlijk gelijk haar mate al. Maar willen ze elkaar wel als mate? #9 in weerwolven❤️??? (17/03/18) #6 in weerwolven ??? (24...