POV Alexis
Ik word wakker naast Bryan en merk dat ik naakt ben.
Ooh ja gisteren hadden we seks...Ik stap uit bed en loop naar de badkamer.
Ik doe de douche aan en douche mezelf goed.
Ik voel hoe het kouder word omdat het deurtje open gaat en zie Bryan binnen stappen.-
Ik zit op de bank en bekijk mijn broek is.
Mijn style is best veranderd de laatste tijd.Ineens gaat Bryan in mijn licht staan.
'Wat is er?' Vraag ik.
'Ik ga je trainen.' Zegt hij.
'Waarvoor?' Vraag ik in de war.
'Voor als het nodig is om jezelf te beschermen.' Zegt hij simpel en ik zucht.
'Ik wil niet trainen.' Zeg ik en heb echt geen zin...'Kom nou maar.' zegt hij en hij krijgt me zover.
Nou ha hij tilt me over zijn schouder.
Ik ga met hem naar boven en kleed me zuchtend om.Voor ik mijn shirt aan doe zie ik nog wat donkere plekken bij mijn borsten en eronder en glimlach ik automatisch.
Ik doe gauw mijn shirt aan en loop weer met Bryan mee naar de sportzaal.We gaan een zaal in waar wat andere mannen trainen en lopen naar een man iets ouder dan mij.
'Alexis dit is Jordy, hij gaat je trainen aangezien ik het niet kan omdat we mates zijn.' Zegt Bryan en ik schud hem de hand.
Jordy gaat even spullen op halen en ik trek Bryan iets naar me toe.
'Moet dit in het openbaar?' Vraag ik.
'Ja en ik weet zeker dat je het wel kan.' Zegt hij.Ik kijk is om me heen en zie sommige mannen gluren.
'Ze staren.' Zeg ik ongemakkelijk.
'Dat zou iedereen doen, maar ze kunnen je niks aandoen.' Fluistert hij en ik knik.
Hij geeft me een kus en als Jordy komt gaat Bryan weg.'Dus ik mag de toekomstige Luna trainen?' Vraagt hij met een schuine glimlach.
Ik knik van ja.Ik schat hem zo rond de 35.
Hij is erg gespierd en ziet er wel aardig uit.
En dat was hij ook.Hij hielp me met boksen.
Ik kreeg zelfs die band om mijn handen!
Het lukt al redelijk ook al Lambik het echt wel heel goed maar wil dat niet laten zien.
'Ik ga even drinken op halen ga maar door.' Zegt hij en ik knik.
Hij is weg en ik besluit te stoppen aangezien ik mijn besta toch niet kan doen.Er komt een man grijnzend op me af.
'Wat doet deze schoonheid hier?' Vraagt hij.
'Ik sport hier, en noem me niet zo.' Zeg ik geïrriteerd.
Wat is hij? Pedo?
Hij lijkt fucking 30...'Kom anders mee met mij, ik kan je wel trainen.' Zegt hij grijnzend en hij stuurt me een knipoog.
'Nee iewl ga weg.' Zeg ik en hij schud zijn hoofd.
'Ach prinses toch.' Zegt hij en pakt me bij mijn middel.
'Ik zei ga weg.' Zeg ik en geef hem een knietje.
Ik draai een rondje met mijn voet in de lucht waardoor mijn enkel tegen zijn hoofd komt en hij op de grond valt.Ik zet gelijk wat stappen naar achteren en wat andere mannen komen ook naar me toe.
Ene luide grom laat ze naar achteren stappen en ik zie Bryan.
Ik ren er gelijk naar toe en hij houd me stevig bij zich.'Hoe durven jullie je toekomstige Luna zo te behandelen?' Gromt hij en de mannen kijken geschrokken op.
'We wisten dat ni-.'
'Dat maakt niks uit, je gaat zo niet om met vrouwen. Ik zou jullie allemaal de kerkers in moeten gooien.' Gromt hij bozer.
Ze smeken van niet en ik zorg dat Bryan me aankijkt.'Het hoeft niet, ze weten nu dat ze ermee moeten stoppen.' Zeg ik en hij knikt.
'Jullie hebben geluk.' Gromt hij nog wat.
Jordy komt binnen lopen en kijkt ons verbaasd aan.
'Wat is hier gebeurt?' Vraagt hij terwijl hij mij langzaam een flesje water aangeeft.'Jij gaat weg en Alexis word gelijk door hun betast en shit.' Zegt Bryan boos.
'Moet ik nog steeds sporten?' Vraag ik en hij schud zijn hoofd.Ineens horen we geschreeuw en gedoe buiten.
We rennen naar buiten en zien zwarte schimmen en zwarte beesten de roedel aanvallen.'Alexis zorg dat de vrouwen en kinderen in de schuilkelders zijn en ga er zelf ook in. Dit is gevaarlijk.' Zegt Bryan en ik knik.
JE LEEST
The Nerd and The Badboy are Mates {voltooid}
Manusia SerigalaAlexis Lime is DE nerd van school en 17 jaar. Bryan Hill is DE badboy van school en is 18. Alexis word op school 18 en vind eigenlijk gelijk haar mate al. Maar willen ze elkaar wel als mate? #9 in weerwolven❤️??? (17/03/18) #6 in weerwolven ??? (24...