Heeey! Leuk dat je dit boek heb aangeklikt.
Vergeet niet even te voten want ja dat is maar een kleine moeite😂❤️.
Veel lees plezier!POV Alexis
Zodra ik thuis ben kleed ik me om.
Mijn haar doe ik in twee invlechten en ik ga het bos in achter mijn huis.
Ik begin met rennen en ren al zo'n half uurtje rond.
Ik stop met rennen en stretch wat als ik gekraak hoor en Carlos zie als ik me omdraai.'Heey lekkerding... Alexis toch?' Grijnst hij.
'Noem me niet zo en ja.' Zeg ik boos.
'Ik moet zeggen dat je nig lekkerder bent na school.' Zegt hij en pakt mijn heup vast.
Ik sla hem uit reflex in zijn gezicht en duw hem weg.'Dat had je niet moeten doen.' Gromt hij en loopt op me af waardoor ik bang naar achteren stap tot er een fucking boom tegen mijn rug komt.
Hoe komt die daar nou?
Verdomme...Hij sluit me op en voel zijn lippen op de mijne.
Ik stribbel tegen maar hij gaat door en dringt zijn tong naar binnen.
Ik bijt op zijn tong en hij gaat schreeuwend van me af.
'Jij bitch.' Zegt hij en slaat me hard in mijn gezicht waardoor ik een kwartslag draai en op de grond val.
Aan een vlecht trekt hij me terug en weer zoent hij me.
Ik probeer hem met al mijn kracht van me af te duwen maar hij is te sterk...
Hij verlaat mijn lippen en gaat over mijn kaaklijn.
Hij gaat naar mijn nek en dan naar mijn schouder.Ik probeer hem nog steeds weg te krijgen en voel tranen opborrelen...
Dan voel ik iets scherps over mijn schouder...'Nee alsjeblieft doe dat niet. Ik smeek het je ik doe alles als je dat maar niet doet...' smeek ik wanhopig en wil hem slaan maar hij pakt mijn polsen en houdt ze naast mijn hoofd.
Ik voel zijn tanden een stukje door mijn huis heen gaan en geef hem een knietje in zijn ballen.
Hij trekt al gauw terug en pakt zijn mannelijkheden...
Ik pak gelijk mijn schouder vast en bekijk het.Ik kijk weer en zie hem woest voor me staan.
'Jij bent zo lastig he?' Vraagt hij en ik slik.
Hij pakt mijn polsen weer vast en ik trek me los.
Ik ren weg en hoor hem achter me aanrennen.
Ik voel me duizelig worden door mijn schouder die bloed en stop.
Ik pak mijn hoofd vast en erewacht dat hij me nu vastpakt maar er komt niemand.Ik voel hij ik mijn evenwicht verlies en omval.
Ik maak me klaar om de grond van dichtbij te bekijken maar wird opgevangen door twee sterke armen en een heerlijke geur dringt mijn neus binnen.
Mijn ogen zijn dichtgevallen en voel dat ik word opgetild.
Dan voel ik niks meer.POV Bryan
Caleb heeft de controle over genomen en tilt haar op.
Ik weet de controle terug te krijgen en bekijk Alexis die in mijn armen ligt, bewusteloos.
Ze is echt bloedmooi nu ik haar Goes kan zien.
Ik snap niet waarom we haar pesten...
Ze is echt lekker...'Dus je gaat haar accepteren?' Vraagt Caleb.
'Weet ik nog niet maar denk bet wel.' Zucht ik.
Caleb begint blij rond te springen en ik sluit de connectie af.
Ik loop met Alexis die trouwens fucking licht is naar haar huis die toch aan het bos zit.Ik klop op de achterdeur maar niemand doet open dus doe ik zelf open en loop met haar naar boven.
Bij de kamer waarvan ik denk dat die van Alexis is leg ik haar in haar bed.
Ik kijk naar mijn mate en zucht.'Wat moet ik toch doen?' Zucht ik.
Ik kijk is rond en zie een piano en een gitaar staan.
Speelt ze die dingen.
Ik hoor de voordeur dus spring gauw het huis uit en ga via het bos richting mijn huis.
JE LEEST
The Nerd and The Badboy are Mates {voltooid}
Loup-garouAlexis Lime is DE nerd van school en 17 jaar. Bryan Hill is DE badboy van school en is 18. Alexis word op school 18 en vind eigenlijk gelijk haar mate al. Maar willen ze elkaar wel als mate? #9 in weerwolven❤️??? (17/03/18) #6 in weerwolven ??? (24...