_________________________________________Yoongi mendongakkan kepalanya keatas sebaik sahaja dia merasakan sensasi yang luar biasa pada kemaluan.Wanita yang berada dicelah kangkangnya itu dijelingnya sekilas.
"Urgh faster,Mei.Faster."kepala wanita itu ditolakkan semakin dalam pada celah kangkang.
"Urgh."desah Yoongi bersama wajah stim habis.
"Prang!!"
Bunyi sesuatu pecah membuatkan pergerakan Yoongi dan wanita itu terhenti.Yoongi merengus geram,menahan amarah sebaik sahaja nafsunya terpaksa dihentikan pada sekerat jalan.
Wajah wanita itu terus ditolaknya jauh dari celah kangkangnya.Perlahan-lahan dia bangun dari kerusinya lalu menzipkan seluarnya yang terbuka.
Langkah dibuka menghampiri pintu bilik lalu pintu itu dibukanya dengan kasar.Kakinya bergerak kearah Jimin yang sibuk menghisap rokok tanpa menghiraukan dunia luar.
"Bukan kerja aku.Pergi tanya Jin hyung."balas Jimin selamba tanpa menghiraukan pandangan maut yang diberikan oleh Yoongi.
Tubuhnya dibalikkan menghadap balkoni rumah.Kelibat Mei yang tidak berpakaian serta berdiri dimuka pintu bilik Yoongi diabaikan.
Matanya lebih tertumpu kearah Yoongi dan Jin.Dia yakin bahawa pergaduhan besar antara Yoongi dan Jin pasti akan tercetus pada bila-bila masa.
"Apa masalah kau?"soal Yoongi dengan kasar kepada Jin yang sibuk membelek-belek beberapa helai kertas.
"Masalah aku adalah kau."balas Jin selamba tanpa menghiraukan pandangan yang diberikan oleh Yoongi.
"Apa pula kali ni,hyung?"tajam anak mata Yoongi menikam tubuh Jin.
"Kau ni masih tak sedar dirikan?Dah ada isteri buatlah macam ada isteri.Ni tidak,boleh kau buat kerja terkutuk tu dengan perempuan lain sedangkan masalah kau dengan isteri kau belum selesai.Kau ni bangang atau apa?"selamba sahaja Jin berkata tanpa menghiraukan wajah merah Yoongi.
"Kau siapa nak masuk campur dalam rumah tangga aku?"soal Yoongi dengan berang.
"Aku siapa pun tak kesah.Yang pasti kau tak menyesal ke lepaskan isteri kau pergi dengan lelaki lain.Ops aku lupa,Min Yoongi tak akan ambil tahu tentang isterinya lagi.Thats why lah Jessica selamba je keluar jumpa Hanbin."kata Jin dengan selamba.
Wajah Yoongi langsung tidak dipandangnya kerana dia tahu yang gunung berapi bakal meletus sebentar lagi.Wajah Yoongi terus berubah saat nama Hanbin keluar dari mulut Jin.
"Apa maksud kau?"kolar baju Jin ditarik Yoongi dengan kasar.
Tajam anak matanya menikam anak mata Jin.Lagi bertambah sakit hatinya sebaik sahaja melihat senyuman sinis milik Jin.
"Kalau aku jadi Jessica memang aku bersyukur sebab dapat berpisah dari kau.Nak tahu kenapa?Jessica tak layak bersama dengan kau.Dia layak untuk lelaki yang lebih baik dekat luar sana macam Hanbin."berdesing telinga Yoongi saat mendengar ayat yang keluar dari mulut Jin.
"Buk!!"
Kepala Jin terpaling ke kanan apabila pipinya ditumbuk dengan kuat oleh Yoongi.Darah jelas kelihatan pada bibirnya yang pecah akibat menerima tumbukan dari Yoongi.
"Jangan buat aku marah,Jin."tajam anak matanya menikam anak mata Jin.
Jin tersenyum sinis.Kertas yang terdapat diatas lantai dikutipnya lalu dihulurkan kepada Yoongi.
"Surat cinta dari isteri kau.Ops salah,bakal jadi bekas isteri kau."senyuman sinis diberikan buat Yoongi.
Kertas itu terus dirampas dari tangan Jin.Matanya hampir terbuntang saat membaca isi kandungan surat itu.
"Mana kau dapat ni?"soal Yoongi bersama wajah memerah.
"NamJoon hantar tadi.Dia cakap dari isteri kau."pipinya mulai membengkak diurutnya perlahan.
"Mati hidup balik pun aku tak akan ceraikan kau,Jessica Jung.Pegang kata-kata aku."kertas yang berada pada tangannya itu dikoyaknya dengan selamba.
Jin menggelengkan kepalanya perlahan.Jimin tersenyum sinis sambil matanya menjeling sekilas kearah Mei.
_________________________________________
Seorang lelaki merenung lama skrin laptopnya bersama wajah kosong.Kehadiran rakan-rakannya langsung tidak dihiraukan.
Rokok yang berada dimulutnya diambil lalu dikonyokkan ke dalam bekas kaca.Asap rokok ditiupnya keluar dari mulutnya.
"Kau dah dapat maklumat tentang keberadaan dia?"Perlahan-perlahan dia bangun menghadap cermin besar yang terdapat didalam bilik itu.
"Dia dekat hospital.Koma."balas lelaki yang memakai subang ditelinga kanannya itu.
"Koma?Macam mana?"kepalanya terus terpaling menghadap lelaki itu bersama wajah tidak percaya.
"Dia kena langgar.Langar lari."rokok dinyalakan dengan mancis.
Berkepul-kepul asap keluar apabila rokok itu sudah menyala.Matanya memandang kearah wajah serious sahabatnya itu.
"Siasat siapa yang cuba bunuh dia."Matanya tajam menikam anak mata rakannya itu.
"Aku dah siasat.Scandal suami dia yang upah orang untuk bunuh dia."kata lelaki yang berambut hitam berkilat yang menjadi pemerhati sejak tadi.
"Siapa?"wajah rakannya itu dipandangnya bagi mendapatkan jawapan.
"Hwang Cheon Mei atau lebih dikenali sebagai Mei.Model terkenal dari China merangkap kekasih gelap Min Yoongi."katanya sambil tangannya sibuk menekan keyboard telefonnya itu.
"Teruskan perhati mereka.Tambah-tambah Jessica.Kalau dia dah sedar,bagitahu aku.Pastikan takada siapa pun boleh sentuh dia."matanya memandang wajah rakan-rakannya satu persatu.
5 orang rakannya itu tersenyum sinis sebelum mengangguk.Mereka berlima terus bangun lalu berjalan keluar dari bilik itu.
_________________________________________
♥To Be Continue♥
♥Vote & Comment♥
YOU ARE READING
PSYCHOPATH S2 [Min Yoongi]
Mystery / ThrillerRumah tangga yang dibina hancur berantakan.Yoongi rela mengejar cinta gadis lain dari mengejar cinta isterinya. Demi dendam terhadap Yoongi, 'dia' sanggup menghancurkan rumah tangga yang terbina.Demi cinta Jessica, 'dia' sanggup melakukan apa sahaja...