Jonghyun membuka matanya perlahan-lahan.Syiling bilik berwarna putih menyapa pandangan matanya.Perlahan-lahan dia bangun sambil sesekali meringis kesakitan.Matanya memandang kearah balkoni bilik yang terbuka luas.
Dengan perlahan-lahan dia bangun dan melangkah ke arah balkoni bilik itu.Sebaik sahaja dia berdiri dihadapan pemegang balkoni angin mulai menyapa wajahnya.
Perlahan kakinya memijak pagar balkoni itu.Matanya dipejamkan sebaik sahaja angin menyapa wajahnya.
"Hey,apa yang awak cuba buat tu!!??"jeritan seseorang dari arah belakang menyentakkannya.
Dengan perlahan-lahan dia turun dari balkoni itu sambil memandang pemilik suara itu.Jessica berdiri dihadapan pintu sambil memegang satu dulang makanan.
Dengan cemas dia meletakkan makanan itu diatas meja bersebelahan katil.Pantas dia bergerak menghampiri Jonghyun yang berdiri dibalkoni bersama wajah bingung.
Tubuh Jonghyun diduduk diatas katil.Wajah Jonghyun dipandang Jessica dengan tajam.
"Awak dah tak sayang nyawa ke apa sampai nak bunuh diri.Jangan buat kerja gilalah!!"marah Jessica sambil memandang Jonghyun dengan tajam.
"Bila masa saya nak bunuh diri?"soal Jonghyun bersama wajah bingung.
"Tadi tu apa!?Lepastu semalam awak melompat ke tengah jalan!!Nak mati ke hah!?"soal Jessica tanpa menghirau wajah bingung Jonghyun.
"Awak dah salah faham ni.Saya cuma nak ambil angin segar je.Semalam tu ada orang kejar saya dan saya tak perasan ada kereta waktu saya melintas tu.Jangan fikir bukan-bukanlah."balas Jonghyun sambil mengelengkan kepalanya.
Jessica mengeluh perlahan saat mendengar kata-kata Jonghyun.Perlahan makanan yang terdapat diatas meja itu diangkatnya lalu diberikan kepada Jonghyun.Jonghyun hanya menyambut huluran Jessica itu.
"Makan.Lepastu makan ubat.Make sure habiskan semuanya.Saya nak keluar kejap."kata Jessica sebelum melangkah ke pintu bilik.
"Jess."panggilan dari Jonghyun membuat pergerakan Jessica terhenti.
"Ya?"Jessica menjawab tanpa memandang sedikit pun kebelakang.
"Terima kasih dan maaf sebab dah menyusahkan awak."kata Jonghyun dengan penuh ikhlas.
"Sama-sama.Awak tak menyusahkan saya pun."balas Jessica sambil bibirnya mengukir senyuman manis.
Dia menggelengkan kepalanya sebelum melangkah keluar dari bilik.Jonghyun memandang sepi kearah pintu bilik yang ditutup oleh Jessica itu.
Telefon bimbitnya yang berada diatas meja dicapai lalu nombor seseorang didail.Senyuman sinis perlahan-lahan terlakar pada bibirnya.
"Mission 1 and 2 completed.Ready to mission 3."katanya bersama senyuman sinis.
_________________________________________
Yoongi menghempaskan tubuhnya diatas sofa.Mata memandang kearah syiling ruang tamu rumah itu.
Matanya meliar mencari bingkai gambar perkahwinannya yang tersangkut pada dinding.Terbuntang matanya saat melihat langsung tiada gambar perkahwinannya serta gambarnya bersama isteri.
Pantas dia bangun dan cuba memerhati dengan lebih teliti agar apa yang dilihat sebentar tadi adalah silap.Naik turun naik nafas saat matanya langsung tidak menangkap walau satu bingkai gambar sekalipun.
Dengan pantas dia berlari menuju ke bilik utama rumah itu.Tergaman dia saat melihat semua gambar yang terdapat didalam bilik itu turut hilang.
Kepalanya digelengkan tanda tidak percaya.Tubuhnya hampir saat terjatuh ke lantai.
"Sayang."satu panggilan menyentakkan Yoongi.
Mei muncul disebalik pintu bilik mandi bersama blouse yang amat jarang ditubuh.Tajam anak mata Yoongi menikam tubuh Mei.
"What are you doing here?"soal Yoongi dengan dingin.
"Suprise."kata Mei bersama senyuman lebar.
Dia melangkah kearah Yoongi bersama senyuman menggoda.Setiap kali dia berjalan,blousenya akan menaik keatas dan memaparkan pahanya yang berwarna putih.
Dia berhenti dihadapan Yoongi bersama senyuman menggoda.Baru sahaja tangannya ingin menyentuh dada Yoongi tiba-tiba rahangnya dicengkam oleh Yoongi.
"Oo...oppa?"soal Mei bersama wajah pucat.
"You make me feel so sick,Mei.This time you're too much."tajam anak mata Yoongi menikam anak mata Mei.
"Mana semua gambar perkahwinan aku!?"soal Yoongi dingin tanpa melepaskan cengkamana pada rahang Mei.
Pucat lesi wajah Mei saat mendengar pertanyaan Yoongi itu.Air mata mengalir membasahi pipinya.
"Jawablah!!"tengking Yoongi betul-betul dihadapan wajah Mei.
"Cha....gi dah bu...ang..."terketar-ketar Mei berkata sambil matanya takut-takut memandang Yoongi.
"Kau buang gambar perkahwinan aku!?"soal Yoongi bersama wajah tidak percaya.
Nafas Yoongi naik turun naik menahan amarah.Tangannya diangkat lalu pipi Mei ditamparnya.
Mei jatuh terduduk bersama linangan air mata.Dia langsung tidak menyangka bahawa dia akan ditampar apabila bertindak membuang gambar perkahwinan kekasihnya itu bersama isterinya.
Yoongi mencekak pinggangnya sambil matanya tajam menikam tubuh Mei.Dengan kasar,rambut Mei direntap dan dipaksa bangun dari duduknya.
Tubuh Mei ditolak Yoongi ke atas katil.Dia berjalan ke laci meja lalu laci itu diselongkarnya.
Satu gari besi diambilnya lalu tangan kanan Mei digarinya pada kepala katil.Mei meronta-ronta minta dilepaskan.
"Kau dah kemaruk sangat nak layan syahwat kau tu kan!?Baik kau tunggu sini!!"kata Yoongi lalu telefonnya dikeluarkan dan nombor seseorang didailnya dengan pantas.
"Yoongi,pleasee!!I'm sorry!!"jerit Mei dengan cemas.
"Diamlah bodoh!!"jerkah Yoongi sambil tangannya menampar paha Mei dengan kasar.
Terjerit Mei apabila tangan besar Yoongi hinggap dipaha putihnya.Dia menangis teresak-esak.
"Datang ke bilik aku sekarang.Bawa semua anak-anak buah kau."arah Yoongi kepada si pemanggil.
Mei mulai cemas apabila mendengar arahan Yoongi itu.Dia seolah-olah dapat menangkap apa yang Yoongi rancangkan.
Beberapa minit selepas itu,bunyi ketukan pada pintu menyentakkan Mei.Wajahnya bertambah pucat.
Sekumpulan lelaki melangkah masuk ke dalam bilik itu.Mereka menunduk hormat kepada Yoongi sambil mata masing-masing menjeling kearah Mei.
"Kau nampak perempuan tu?Aku tak kesah korang nak buat apa pun dekat dia ni.Aku benarkan korang nak fuck dia sekalipun asalkan perempuan ni tak mampus."kata Yoongi bersama wajah dingin.
Bersorak sekumpulan lelaki itu sebaik sahaja mendengar arahan Yoongi itu.Bertambah pucat wajah Mei.
"Yoongi,please!!I'm sorry!!Chagi janji yang chagi tak akan buat dah!!Please oppa!!"jerit Mei cemas apabila melihat Yoongi mulai melangkah keluar.
"Yoongii!!"jerit Mei lagi apabila melihat lelaki-lelaki itu mulai melangkah ke arahnya.
Sungguh dia rasa menyesal kerana membuat keputusan tanpa berfikirkan kesannya.Padahal dia tahu bahawa Yoongi masih mencintai isterinya itu.
_________________________________________
♥To Be Continue♥
YOU ARE READING
PSYCHOPATH S2 [Min Yoongi]
Misteri / ThrillerRumah tangga yang dibina hancur berantakan.Yoongi rela mengejar cinta gadis lain dari mengejar cinta isterinya. Demi dendam terhadap Yoongi, 'dia' sanggup menghancurkan rumah tangga yang terbina.Demi cinta Jessica, 'dia' sanggup melakukan apa sahaja...