Vzhledem k dnešnímu dílu MK bude tato kapitola nad míru pozitivní.
Od líbacího incidentu uběhly 4. měsíce a chladný vztah se mezi nimi nezměnil. Nebaví se spolu, ignorace setrvává, občas si zajdou zahrát šipky, ale zase proti sobě jako soupeři. I když pohledy vypadají jako u čerstvě zamilovaných a lidí, kteří si rozumnějí.
Těch pohledů si všímali hlavně Lucka s Vali, kterým nic neunikne.
L: Co mají být ty pohledy?
M: Nic, to se na něj nemůžu už ani podívat?
L: Můžeš, ale trvá od doby, co jste se líbali a to už je to delší dobu
V: Přesně 4 měsíce
M: Tak jsme se jen líbali
L: Rozešla ses s Alešem, koukáte se po sobě jako kdyby jsme byli čerstvě zamilovaní, víte toho o sobě víc než jste asi chtěli. Neříkej mi, že v tom není něco víc?
M: Asi je, ale i kdyby prostě je to David a já nevím jestli to tak chci a nevím jak to má on
V: Prostě je jasný, že to jednou vyplave na povrch
M: Hokejista náraz do mantinelu
Přiřítil se David
D: Beru, pošli mi prosím Romana
M: Fajn! Box 1
Mery ho pohledem sledovala dokud nezavřel dveře na box. Pak rychle odvrátila pohled když si uvědomila, že hypnotizuje dveře.
Bože Mery, co to děláš!
Řekla si jen tak pro sebe a sama nad sebou zakroutila hlavou.
Po chvíli chvíli vyšel z boxu.
D: Ehmm...
Mery se koukala do počítače.
M: No?
D: Budu potřebovat sál, je tam stopa tekutiny
M: Ok a jakého chceš anestiziologa?
D: Filipa prosím
M: Fajn
Objednala to.
Ale až pak si uvědomila, co to dělá, vždyť ona se ho ptala koho chce na sále, to by dělat neměla prostě mu měla někoho dát. Nechápala se. Jindy spořádaná a puntičkářská Mery se změnila v roztěkanou a chaotickou holku, která se zamilovala. A právě teď nastal ten moment, kdy si to konečně přiznala.
Operace proběhla úspěšně.
David přišel za Mery
D: Hele udělal jsem tu... No...
M: Zprávu?
D: Ehmm... Jo... Tady je ta kopie
M: Díky
Mery jí založila do desek, ale všimla si, že tam je i ten originál. Řekla si tedy, že se dojde převlíct a donese mu jí do laborky.
Už si oblíkala bundu když v tom
D: Hele promiň... Ty máš tu zprávu ještě v originále
M: Jo vím to, chtěla jsem ti to donést
D: Dobře...
Byl na odchodu
M: Můžeš mi říct proč se k sobě tak chováme?
Otočil se a hodil na ní nechápavý Davidovský pohled.
D: Jak to jako myslíš?
M: Od doby toho turnaje je to všechno jako předtím
D: A to je špatně? Že už se to... nehádáme?
M: Ne to ne, ale nedělej, že nevidíš, co se od té doby děje
Přiblížili se k sobě blíž skoro se dotýkali rukama.
D: No asi něco jo...ale jde o to...
M: Jo něco k tobě cítím, ale nevím, co s tím
Zase se oddálili a Mer se najednou cítila v koncích.
Zadívali se navzájem do očí.
D: Občas mi to chybí
M: Mně taky, ale zdá se mi, že mě vnímáš jenom někdy
Na to konto se vášnivě políbili. Líbali se celkem dlouho. Ona mu prejizdela nahoru a dolů po zádech a on jí držel za boky.
Když skončili, David se nabídl, že jí doprovodí domů. Došli ke dveřím, odemkla, ale on jí zase začal líbat a líbajíce vešli dovnitř. Strčil jí do postele a najednou jim bylo všechno jedno, prostě vypnuli. Jen se váleli polonazí po posteli a líbali se.Pak jim to ani jednomu nestačilo a svlekli se úplně. A jeden ještě dneska netušil jak zakončí dnešní den.
Mery věděla, že dlouho zkoumala, který je ten pravý když jí to s Viktorem nevyšlo.
Chtěla mu říct, že s nikým dlouho nespala, ale nenechal jí. Políbil jí.
Oba to tak hrozně chtěli, že nepřemýšleli nad možností, že by se nic nestalo.
Vnikl do ní. Pevně mu vmáčla prsty i s dlaní zad, snažila se nezatnout nehty. Oba byli tak nažhavený, že by se na nich dali smažit vajíčka.
Trvalo to celkem dlouho, pak si bezeslov položila na Davida hlavu a on jí hladil ve vlasech.Teď skončila ta euforie a vrátilo se racionální myšlení.
Má to smysl?
ČTEŠ
David a Mery 2- Od začátku
FanfictionDíky velkému úspěchu Dary je tu další kniha, tentokrát od začátku