David chodí z práce dřív aby stihl malého vykoupat, mohl být u kojení a dát mu pusu na dobrou noc.
Přišel asi v 6 a Mery seděla u stolu a civěla do blba.
D: Ahoj
Nulová odezva
D: Mery?
Přišel do kuchyně
M: Jo ahoj
D: Co se děje?
M: Sedni si
David si Sednul, Mery mu nandala večeři
D: Tak už mi řekni co se děje?
M: U jídla?
D: Jo je to jedno
M: Byla tady jedna ženská
D: Jo a co byla zač?
Dál jedl
M: Tvoje matka Lenka
Koukal do blba a pomalu kousal sousto co měl v puse.
Bez mimiky v obličeji položil talíř se zbytkem linku
D: Bylo to dobrý díky
Polibil ji na tvář
Zamířil rovnou do pracovny
Mery se opřela a promnula si dlaně. Vzala malého a vykoupala ho. Když šla do ložnice doufala, že už tam David bude, ale nebyl a ona nevěděla co dělat. V takové situaci viděla Davida poprvé. Nakojila malého, zhasnula, zavřela a šla naskládat nádobí do myčky. Ten nedojedený trošek nechala Davidovi na lince a zapnula si televizi a přitom skládala prádlo. David pořád nikde. Mery se na něj šla podívat jestli je v pořádku. Otevřela dveře, David stál u okna a koukal z okna. Přišla k němu ze zadu a obejmula ho. On ji lehce chytl dlaň a stále koukal na jedno místo. Mery nevěděla jak dlouho tam budou takhle stát, jestli se na ni zlobí. Věděla, že David je David a někdy se takhle sekne.
M: Nechceš si jít lehnout?
Zakroul hlavou a Mery pohladila jeho strniště. Zavřela a odešla. Lehnula si do postele a četla si knížku. Zachvili usnula.
Ráno se vzbudila asi v 7. David má volno. Stál nad postýlkou, malý ho ve spánku držel za prst a David se usmíval.
M: Dobré ráno
Špitla aby nevzbudila malého.
Natáhla se pro polibek.
D: Tobě taky
Pohladil ji ve vlasech
D: Mery já...
M: Nic neříkej, nebudeme se o tom bavit
D: Děkuju
Usmáli se na sebe a malý se usmíval ze spaní a stále žmoulal Davidovi prst
ČTEŠ
David a Mery 2- Od začátku
FanfictionDíky velkému úspěchu Dary je tu další kniha, tentokrát od začátku