Dobré ráno

676 19 7
                                    

Jedno ráno se Mery vzbudila a bylo jí hrozně blbě,  jakoby se vrátila nevolnost. Sedla si na postel a musela si lehnout zpět,  protože se jí udělalo ještě hůř. David spí jako vždy velice tvrdě samozřejmě s peřinou mezi nohama,  poněvadž mu je vždycky hrozný vedro i teď v dubnu.
Mery si teda lehla zpět a snažila se ještě usnout a vydýchat nevolnost. Najednou se jí zachtělo zvracet a skončila u záchodové mísy. On stále spí tvrdě,  jako kdyby ho do vody hodili.
Nakonec nic nevyzvracela jen trochu hlenu.
Došourala se zpět a doufala,  že to bude ok. Hodila přes Davču ruku a snažila se ještě usnout. Otočil se a vtiskl Mery polibek na tvář.
D:  Dobré ráno
M:  Nápodobně
D:  Vypadáš hrozně jsi úplně bledá
M:  Je mi blbě
Řekla mu tichým hláskem
D:  Jak přesně?
M:  Na zvracení,  jako na začátku
D:  A malý?
M:  Kope,  jemu to asi nevadí
D:  Tak dobře,  odpočiň si,  uvařím ti čaj,  dám ti k posteli kýbl a dneska se o tebe budu starat jo a ještě studeny obklad
Ona jen kývla a zavřela oči.
D:  Pustím ti televizi jo?
Zase jen kývla
David uvařil čaj studený obklad. Sednul si k Mery na postel,  přidržel ji hlavu a pomalu se napila. Pak ji obklad dal na hlavu.
Nějakou dobu seděl na křesle v ložnici,  koukal se na televizi a snídal (mohl se koukat klidně i v obýváku),  ale po očku sledoval Mery. Když dojedl dal nádobí do myčky,  vytřel a uvařil špagety s omáčkou ze sklenky z obědu.
Došlo mu,  že Mer špagety jíst nebude. Vzal tedy banán a donesl ho Mery.
M:  Já nebudu
D:  Něco sníst musíš,  aspoň půlku,  malý potřebuje živiny
Na to konto ho celý snědla. Když David odcházel do kuchyně.
M:  Daví?
D:  Ano?
M:  Pojď za mnou
David si lehl vedle ní na záda a položila hlavu na jeho vypracovanou hruď. Nohu si hodila na něj. Bříško se ho lehce dotykalo takže cítil každý malého kopanec na své noze. Ale i přes to všechno oba zalomili. Když v tom...
Co se stalo?

 David a Mery 2- Od začátkuKde žijí příběhy. Začni objevovat