Bez starostí

935 24 6
                                    

Ten den se probudil první David. Vyprostil se z Meryiného objetí a posadil se na kraj postele. Dal hlavu do dlaní a přemýšlel nad tím co všechno posral a že kvůli němu je po několikáté do jeho sraček natočená i Mery. On za to může,  že usnuli. Teda u Mer by to bylo jedno,  protože byla nemocná,  ale jak mohl dopustit,  že usnul. Teď až mu došlo,  že cokoliv teď udělá bere sebou i svojí manželku. Mery se po chvilce probudila a když uviděla bezradně sedícího Davida na kraji postele,  políbila ho do vlasů a pohladila ho po tváři.
D:  Ahoj
M:  To zvládneš!  Budu tam s tebou neboj a ať se stane cokoliv
D:  A co když mě vyhodí?
M:  Kvůli tomu,  že si usnul tě nevyhodí a i kdyby půjdu s tebou,  klidně bych se vrátila do Prahy kdyby to bylo nutný a nevyhnutelný
D:  Fakt?
M:  Jo! Jsme manželé takže bychom měli uvažovat ve prospěch druhého
D:  To máš pravdu,  oblečeme se a jdeme?
M:  Ty nebudeš jíst?
D: Nemám hlad,  dáme si kdyžtak něco v bufetu
M:  Dobře ale máme dost času
D:  Tak co budeme dělat?
M:  No nevím nechám to na tobě
D:  Třeba ti můžu namasírovat záda
Sedla si na postel a Mery před ní.
Sundala si tričko a čekala až jí začne masírovat. Rozepnul jí podprsenku.
M:  Hej
D:  Musím ti jí sundat
M:  Tak jo
Sundal jí a začal jí masírovat. Líbilo se jí to tak,  že měla husinu a zatínala svaly.
On pokračoval stále víc dolů až k bokům.
M:  Máš studený ruce
Zasmála se
D:  Pomůžeš mi je zahřát?
Kývla a otočila se.
Začali se vášnivě líbat. Líbal jí níž a níž. Stěží jí stáhnul džíny. Když mu chtěla stáhnout triko,  vzal jí ruce a přitiskl je k posteli. Když je uvolnil jednou se hladili ve vlasech. Druhou mu rozepínala pásek a on jí hladil po prsou. Nevěděli jak to bude dál,  tak si prostě užili. Vypli mozek a byli bez starostí. Když přišlo do tuhého Mery ho chtěla chytnout za záda,  ale David to evidentně nechtěl tak jí vmáčknul ruce do postele a vniknul do ní. Kousla se do rtu a vzdychla.
Po chvilce si Mer uvědomila,  že by měli jít
M:  Davide,  měli bychom jít
D:  Kdy si něco začnu tak to dokončím
Opravdu to dokončil a pak vyrazili ruku v ruce vstříc životu.

 David a Mery 2- Od začátkuKde žijí příběhy. Začni objevovat