Keşif Birliği ile duvara çıktığımızda hemen yere oturdum. Hanji bana bir su matarası uzattı. Bu yoldan beri bitirdiğim dördüncü mataraydı ve hala ağzım kuru hissine karşı koyamıyordum. "Levi ile Annie nasıl?" "Levi iyi,Annie hakkında hala bir fikire sahip değiliz elmastan çıkmadı." Hanji diken üstünde gibi duruyordu bana bakmayı kesip gözünü sağıma Eren'lerin olduğu yere dikti orada bir şeyler döndüğünden emindim çünkü Mikasa her an saldıracak gibi duruyordu. Reiner bir şeyler söyleyip kolunu açtı. Üstünden duman çıkarken Mikasa bağırıp Reiner ile Bertolt'a saldırdı. "Alice! Eren'in kaçmasını sağla!" Hanji bunu Mikasa'nın "Eren kaç!" diye bağırmasıyla aynı anda söylemişti hemen ayağa kalkıp Erene koştum ama Reiner ile Bertolt sarı şimşeklerle titana dönüşürken düşünecek zamanım kalmamıştı Eren'e yaklaşamadan duvardan fırladım.
Reiner beni yakalamaya çalıştığında hemen titana dönüşüp yere düştüm. Eren Reiner'ın diğer elindeydi o da titana dönüşüp Reiner'a yumruk attı. Tüm vücudumu elmasla kaplayıp durumu analiz ettim. Reiner ile Bertolt birer titandı. Bertolt üste yarım yamalak titan formundayken Reiner zırhlı titan olarak karşımızdaydı onları ele geçirebilirsek ve Mary'yi düşümde görebilirsem bu titanlar hakkında biraz daha bilgiye sahip olabilirdim. Reiner ayağa kalktı eli iyileşmişti ama Eren'in vurduğu yüzünde çok büyük bir hasar yoktu zırhının sert olduğunu anladım ancak benim elmaslarım kadar sert mi bilmiyordum ve bunu denemem gerekti. Planım Eren ile Bertolt ve Reiner'ı ele geçirmekti.
Eren bir atakta bulununca Reiner'ın yumruğuyla yere düştü. Reiner yavaşça bana yaklaşıyordu dövüş pozisyonumu alıp ona baktım yumruğunu çevirip tüm gücüyle karnıma geçirdi karnımdaki elmaslar parçalanmıştı ama karnımda batan elmaslardan oluşan yaradan başka bir şey yoktu biraz geriye sendelemiştim bir de. Yumruğumu yüzüne attığımda elmaslarım parçalanmıştı Reiner'ın çenesi ise biraz kaymıştı. Bütün elmasları belli bir yerde oluşturup buna göre hareket edersem Reiner'ı düşürebilirdim ama önce onun dengesini bozmam lazımdı çığlık için ağzımı açtığım anda Reiner çenemi tutup kafamı zorla eğdi yüzümü elmasla kaplamaya çalıştım ama o kadar güçlüydü ki karşı koyamıyordum ellerini ısırmaya çalıştığımda da çenemi bırakmamıştı. Çenemi kırınca acıyla çığlık attım belime sarılmasıyla belimi de kırmak üzereyken Eren Reiner'a saldırdı. Yere düşünce ayağa kalkıp acıyan kırık çenemin iyileşmesini bekledim Eren büyük bir bağırışla gözümün önünde Reiner'a yumruk atmaya çalışmış ancak alabildiği tek sonuç havaya dönerek uçmak olmuştu. Yere attığım yumrukla sadece ayaklarını dikenle kaplayabildiğim Reiner'ın Eren'e ulaşmasını engelledim. Reiner yerinde hareket edemeyince bağırarak onu yere devirdim. Reiner yere devrildiğinde Eren'in bağırışını duydum duvarın önünde yere düşmüştü bana kızar gibiydi. Eren'den sonra özür dilemeyi aklımda bir köşeye not edip Reiner'a koşturdum. Sağ yumruğumda oluşturabildiğim kadar elmas oluşturup yüzüne yumruğumu attım. Kırılmış sağ kolumun kemikleri etimden dumanlar içinde sarkarken Reiner'ın sadece zırhı kırılmış yüzüne baktım hiç bir ifade yoktu. Reiner bana yumruk atınca duvara uçtum. Ensemi vurduğumda başım sarsılmıştı kendi hırlamalarımı duyarken Eren'in Reiner yere devirdiğini gördüm beni çağırır gibi bağırıyordu. Mikasa Reiner'ın bacak kaslarını keserken bende dengemi sağlayıp doğruldum. Yeni iyileşen kolumu tekrar elmasla kaplayıp Reiner'ın ensesinr yaklaştım. Reiner ağzını açıp bağırmaya başlayınca üstümüze düşen gölgeyle başımı yukarı kaldırdım. Bertolt ağzı açık halde dev titanıyla üstümüze düşüyordu. Son gördüğüm şey bu olmuştu.
Eren'in bağırışlarıyla kendime geldim. "Sizi alçaklar hepinizi öldüreceğim!" Eren kolları ve bacakları kesilmiş halde yanımda ağaca dayanmıştı,Ymir bacak bacak üstüne atmıştı bir uzvu yoktu bense hareket etmeye çalışınca kollarımın omzumdan kesildiğini gördüm bacaklarımsa dizimden kesilmişti. "Hey...Reiner." Şaşkınlıkla ve sinirle karşımızdaki ağaçta oturan Reiner ile Bertolt'a baktım. Bertolt bakışlarımdan korkmuş olmalıydı ki dişlerini sıkıp kafasını başka yöne çevirdi. "Hey bana bakın...Bertolt niye bunu yaptınız? Bizi bırakın hadi bırakın. Reiner?" Reiner yüzü iki elinin arasında bir bana bir Eren'e bakıyordu. "Hadi ama bizi bırakın. Bırakın ki sizi ölmekten beter hale getirerek döveyim yalvarırım sizi dövmek istiyorum." Reiner titreyip gözlerini kapattı. "Hey...Alice..." Eren bana bakarken gözlerinde bomboş olan mavi gözlerimin yansımasını gördüm. "Eren kollarım çıktığında titana dönüşüp sizi geri götüreceğim. Levi...Hayır Heichou'yu görmek istiyorum Hanji beni göreve yolladı ve ben...Ben onu görmek istiyorum." "Reiner Alice'i susturmamız lazım." "Evet." Bertolt ile Reiner manevra cihazlarıyla yanıma geldiklerinde Eren onları durdurmaya çalıştı ama kolsuz ve bacaksız bir halde bunu başaramayacağı başından beri belliydi. Sakinliğim etrafımdakileri o kadar çok korkutmuştu ki Bertolt ile Reiner benden özürler dilerken dilimi kesip gözlerimi bağladılar. Acıyla bağırdığımda titan halimin seside benimle birlikte çıkmıştı.
Ymir ile yaptıkları konuşmayı sevmemiştim. Ne Eren'e ne onlara bir şey diyebilmiştim. Kollarımın ve bacaklarımın yeniden çıkmaya başladığını hissedebiliyordum. Ymir beni kucakladığında bizi duvarın çok uzağına götüreceklerini öğrendim. Reiner titana dönüşürken Keşif Birliği'nin uzakta göründüğünü öğrenince gözüm yaşardı Eren onlara söverken Levi'yi tekrar görebileceğim zamanı hayal edebiliyordum.
Krista'nın sesini duyunca başımı sese doğru çevirdim beni Reiner'ın titan haline bağlamışlardı. Eren'in nasıl olduğunu bilmiyordum ama Ymir titana dönüşmüş Krista için Reiner ile Bertolt'a yardımı kabul etmişti. Krista'nın sesi kesilince inleyip çırpınmaya çalıştım ama her şey nafileydi. Bir süre sonra ekip arkadaşlarımın sesleri etrafımızı sarınca Reiner'ın üstünde olduklarını anladım Krista çoktan Ymir için her şeyi kabul etmişti. Mikasa Krista ve diğerleri ile onlara saldırma konusunda bir şeyler söylüyordu. "Alice! bize yakın onu alırsak Eren'i geri almamız kolaylaşır!" Connir bunu söyleyince bir el beni kavradı. "Aferin akıllı iyi söyledin." Armin Bertolt'a Annie'ye işkence yapıldığını söylediğinde bir anda olmayan tüm hissim kendine gelmişti kollarım ve bacaklarım cızırtılarla iyileşirken Bertolt'un saldırıya geçtiğini duydum. Hemen oluşan ellerimle gözlerimi açtığımda vücudumdan pembe dumanlar çıkıyordu. Bütün sorumluluklarım ve sevdiğim insanlar beynime hücum ederken kendimi Reiner'dan çözüp yere atladım atlarken titan halime dönüşmek için gümüş kolyemi avucuma bastırdım.
Kendimi bir vadide buldum Ymir biraz uzakta titanlarla dövüşüyordu. Reiner'ın sırtını parçalamıştım önümde yerde yatıyordu. Eren'i Mikasa'nın yanında güvende gördüm. Bertolt'u ise Reiner koruyor olmalıydı diğer ekip arkadaşlarıma yardım edebilirdim her biri başka bir titanla uğraşıyordu zor olacaktı ama Keşif Birliği'ne yarfım edebilirdim sonraysa tüm gerçekleri öğrenebildiğim tüm doğruları öğrenecektim. Ayaklarımla zemini biraz delip düşmemek için pozisyonumu alınca bağırmak için ağzımı kocaman açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan'ın Kızı: Alice
ActionYetim olarak Duvar Sina'da zengin bir ailenin yanında büyüyen Alice'in Keşif Birliği'ne katılana kadar ve katıldıktan sonra yaşadığı olayları göreceksiniz. -Spoiler İçerir.-