Bu hikayeyi yazarken her zaman aklımda Alice için bir açılış şarkısı bulmak vardı. Zamanla farklı şarkılar aradım ve sözlerine göre onları eledim, şans eseri Youtube platformunda gezenirken bulduğum japon bir grubun şarkısını Alice'in açılış şarkısı olarak size sunmak isterim. Sözlerin sadece ingilizceye çevirisi olduğu için sözleri kendim çevireceğim kusurum olursa şimdiden özür dilerim. :)
(UNiTE.) マーブル (İngilizcesi: Marble)
Bir gün son olacak yine de biz burada sonsuz şarkımızı söylerken dikileceğiz.
Ah çok korkunç. O gün kazandığım "renk" sonunda kaybolacak. Şimdi varoluşumu neyle takas edebilirim?
Kaybolmuş veya terkedilmiş bir şey? Hangisi benim eşyam haline gelecek? O gün seçtiğimiz yol doğruydu değil mi?
Bir gün son olacak yine de ben burda dikileceğim. Kaybolmuş olabilecek umut için dua etmeye devam ederken rengimizi buradan dokumak istiyorum.
Ah şimdiye kadar renklerimiz hala bir arada varoldu. "O gün" hayal ettiğimiz Dünya artık varolmasa bile her zaman kalbimde olacak...
Bir gün son olacak yine de ben hala burada dikileceğim. Şimdiye kadar her şey için soluk benliği renklendirirken, nafile olmayan bir şeyi istiyorum.
Bir gün son olacak yine de biz burada dikileceğiz... Renklerimiz şeffaf mermere bakarken iç içe karışırken ve yayılırken.
Bir gün son olacak yine de ben burada dikileceğim. Kaybolmuş umut için dua etmeye devam ederken "O gün" ün doğruluğuna ulaşmam lazım.
Her zaman dünyamı boyayan rengi koruyacağım; bana verdiğin renk bir cam parçası kadar küçük olan rüyamızı çizerken...
Yeni bölümler gelecek. Alice'in yapılan test sonucu çıkan kişiliği Enfj yani Önder kişiliğidir. Bu merak edilen bir şey olmasa da ben paylaşayım dedim size iyi günler dilerim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan'ın Kızı: Alice
ActionYetim olarak Duvar Sina'da zengin bir ailenin yanında büyüyen Alice'in Keşif Birliği'ne katılana kadar ve katıldıktan sonra yaşadığı olayları göreceksiniz. -Spoiler İçerir.-