Ertesi Gün/Derin'den
Sabah kalkıp kendimi banyoya attım. Kısa bir duş aldıktan sonra üzerimi değiştirip aşağı indim.
Tam salona geçmişken gözlüğümün yukarda kaldığını anladım. Hemen koşup odamdan gözlüğümü aldım. Gözümde çok az bir miyopluk olduğu için takıyordum. O da arasıra zaten. Öyle fazla takmam şahsen.
Aşağı inip mutfağa gittim. Kızlar yine herzamanki gibi kahvaltı yapıyordu. Bende kendi yerime oturup telefonumla uğraşmaya başladım.
Bugün akşam konser vardı. İlk fanmeeting sonrada konsere gidecekmişiz.Kızlar kahvaltılarını bitirdikten sonra kalkıp salona geçtik. Bugün yapacak. Birşeyimiz yoktu. Canım sıkıldı ya.
Ben
"Of benim canım sıkılıyor."Deniz
"Bundan bizene."Göz devirip yanımdaki yastığı tam kafasına attım. O kafasını tutarken bende gülüyordum.
Aslı
"Benimde canım çok sıkıldı ya."Damla
"Aynen hadi birşeyler yapalım."Hira
"Konser için alışveriş yapmaya gidelim."Duru
"Aynen."Ben
"Hadi kalkın o zaman."Hepimiz kalkıp odalarımıza gittik. Bende odama çıkıp çantama gerekenleri koyduktan sonra geri aşağı indim.
Kızlarda gelince hepimizde evden çıktık. Arabalarımıza binip alışveriş merkezine sürmeye başladık.
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
Alışveriş merkezine gelince arabaları park edip aşağı indik. İçeri girince hepimizde biryere dağıldık. Ben tek başıma alışveriş yapmayı daha çok sevdiğim için kimseyle gitmemiştim. Bir mağazanın önüne gelince biraz durup vitrinine bakmaya başladım. Tam mağazaya girecekken biriyle çarpıştım. Kafamı kaldırıp çarpıştığım kişiye baktığımda siyah şapkalı Ve siyah maskeli biri olduğunu gördüm. Sorun şu ki elinde yediği ramen diye adlandırılan bir çeşit makarnayı üzerime boşalttı resmen.
???
"B-ben çok özürdilerim. Sizi görmedim."Ben
"Beni görmediğini farkettim zaten. Ayrıca o yüzündeki ne öyle? İn misin cin misin? Çıkar şu maskeni."Çocuk biraz etrafına baktı. Bende baktığımda fazla kişi olmadığını fark ettim.
Çocuğa döndüğümde maskesini çıkarmış bana bakıyordu. Bu kim ya?Ben çocuğa 'sen kimsin?' bakışları atarken çocuk bana anlamsız Bir bakış attıktan sonra konuşmaya başladı.
Çocuk
"Beni cidden tanımıyor musun?"Ben
"Sen kimsin?"Çocuk
"İnanmıyorum. Demekki bu dünyada beni tanımayanlar varmış."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asabi Güzel ve Yakışıklı İdol [] Park Jimin
Fanfiction[Tamamlandı] Derin'in hayranı dahi olmadığı, hatta tanımadığı bir grubun, arkadaşlarının zoruyla fan buluşmasına gitmesiyle hayatının aşkını tanıyacağını kim bile bilir ki? Zeki ve aynı zamanda güzel olan Derin arkadaşlarının isteği üzerine üniversi...