Derin'den
İçimde oluşan korkuyla etrafa bakmaya başladım.
Ben
"JİMİN!! NERDESİN JİMİN?!!"Bir yandan bağırıp bir yandanda yavaş yavaş yürüyordum. Yorulduğumu anlayıp bir ağaca tutunmaya başladım.
Biranda arkamdan gelen "BÖH!!" sesiyle olduğum yerde zıplayıp arkama baktım.
Jimin bana gülerek bakıyordu.Jimin
"Y-yüzünün h-hali ç-çok komikti."Onu sertçe itip bağırmaya başladım.
Ben
"SEN SALAK MISIN?! NE KADAR KORKTUĞUMDAN HABERİN VAR MI?!!!"Jimin
"Ben-ben özür dilerim."Onu dinlemeden dağ evine doğru yürümeye başladım. En azından görüntü hafızam iyiydi.
Biranda kolumu tutup kendine çevirmesiyle gözlerine bakmaya başladım.
Jimin'den
Derin gözlerime bakmaya başladığında biranda ne diyecegimi unuttum.
Daha sonradan kendimi toparlayıp konuşmaya başladım.
Jimin
"Özür dilerim. Bu kadar korkacağını bilmiyordum."Hala gözlerime bakarken onu kendime çekip sıkıca sarıldım. Derin'de kollarını belime dolayınca istem dışı sırıtmaya başladım. Belkide onu seviyordum. Ya da sadece hoşlanıyorum.
Kim bilir belkide aşığım. Ama birşeyden eminim ki kokusu beni mutlu eden tek şey gibi. İşte bundan kesinlikle eminim.▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪Derin'den
Yatağıma uzanıp gözlerimi tavana diktim.
En son Jimin'in bana sarılmasından sonra eve gidip eşyaları falan almıştık. Daha sonra ise ben Jimin'i yurda bıraktım ve ordanda eve geldim.
Yaklaşık bir 10 dakika öncede kızlarla konuşmuştuk.Saat baya geç olmuştu. Üzerimi değiştirip yatağıma girdim.
Telefonumu son kez kontrol ettikten sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Ertesi Gün
Sabah kalkıp banyoya gittim. Rutin işlerimi hallettikten sonra dolabımdan kıyafet çıkarıp üzerimi değiştirdim.
Bilekliklerimide taktıktan sonra ayakkabılarımıda giyip aşağı indim. Saçlarım açık ve hafif dalgalıydı. Hafifde makyaj yapmıştım.
Mutfağa gidip kendime bir sandviç yaptım. Yanınada meyve suyu doldurdum.
Kahvaltımı ettikten sonra etrafı biraz düzenledim. Daha sonra ise odama çıkıp çantamı ve arabanın anahtarlarını alıp geri aşağı indim. Kapıdan çıkmadan önce evi son kez kontrol ettikten sonra nihayet evden çıktım.Arabama binip okula doğru sürmeye başladım.
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
Okula geldikten sonra arabamı park edip aşağı indim. Arabamı kilitledikten sonra anahtarı çantama atıp okula girdim. Dans salonuna gidip köşeye oturdum.
Yanımda hareketlilik olunca kafamı çevirip oraya baktım. Jimin ve arkadaşı yanıma oturmuştu. Doğrusunu söylemek gerekirse arkadaşının ismini bilmiyorum.
Jimin
"Selam. Bu grup arkadaşım Suga. Aslında adı Min Yoongi. Ama sahne adı Suga."Kafamı sallayıp adının Suga olduğunu öğrendiğim çocuğa gülümsedim. Bana aynı şekilde gülünce Jimin'e döndüm.
Ben
"Hocaya ne demeyi düşünüyor sunuz bay ukala?"Jimin
"Sen bana bırak."Hiç emin olmayarak kafamı salladım. İnşallah salak saçma şeyler demezdi.
Suga
"Şey dicem.....senin bir arkadaşın vardıya yanında oturan. O nerde?"Deniz'den mi bahsediyor?
Ben
"Deniz'den mi bahsediyorsun?"Suga
"Ah evet adı Deniz'di. Nerde o?"Ben
"O Türkiye'ye döndü."Suga
"Temelli mi?"Ben
"Kısa bir süre sonra geri gelicek."Onaylayıp önüne döndü. Bende fazla üstüne gitmeyip önüme döndüm. Tam o sırada hoca gelmişti.
Hoca
"Herkese günaydın."Herkes günaydın gibi cevaplar verdikten sonra hoca bana ve Jimin'e döndü.
Hoca
"Söyleyin bakalım Bay Jimin ve Bayan Derin. Dün neredeydiniz?"Jimin
"Öncelikle biz dün beraberdik hocam."Hoca
"Onu anladım zaten ama neredeydiniz?"Jimin
"Hocam insanların özelleri var. Öyle değil mi?"Hoca
"Eğer dün nerde olduğunuzu söylemezseniz ailenizi ararım. Bana inanın bunu cidden yaparım."Jimin
"Hocam insanların sevgilileriyle okulu asıp gezmesi suç mu?"Duyduğum şeyle gözlerimi sonuna kadar açıp kafamı hızlıca Jimin'e çevirdim. Bana sırıtarak bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asabi Güzel ve Yakışıklı İdol [] Park Jimin
Fanfiction[Tamamlandı] Derin'in hayranı dahi olmadığı, hatta tanımadığı bir grubun, arkadaşlarının zoruyla fan buluşmasına gitmesiyle hayatının aşkını tanıyacağını kim bile bilir ki? Zeki ve aynı zamanda güzel olan Derin arkadaşlarının isteği üzerine üniversi...