Derin'den
Chen'le ayrıldıktan biraz sonra bir mağzada bizim kızlarla karşılaştım. Bana uzaylı görmüş masum köylü gibi bakmaya başladılar. Bende onlara 'ne var?' dercesine kafa salladım.
Deniz
"Sen buraya gelirken üstünde bunlar yoktu. Alışveriş mi yaptın?"Ben
"Aslında mağazaya girerken bir çocukla çarpıştım. Elindeki rameni üzerime boşaltınca bana bunları aldı."Damla
"Çocuğun ismini öğrendin mi?"Ben
"İsmi-"Biranda aklıma Chen'in dedikleri geldi.
"Ben Chen. Exo grubundan."
"Şimdi Exo ünlü bir Kore grubu. Bende grubun yakışıklı solistiyim."Bu Exo denilen grup ünlü. Ünlüyse bizim kızlar %100 biliyordur. Şimdi söylersem çıldırabilirler.....inanmayadabilirler.
Neyse. En iyisi söylememek.Duru
"İsmi ne?"Ben
"Boşverin ya. Bir çocuktu işte. Neyse hadi gidelim artık."Deniz
"Aynen. Saat 19:13 olmuş. Konser vakti yaklaşıyor."Hira
"Aynen ya hadi gidelim."Beraber alışveriş merkezinden çıktık.
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
Eve geldiğimizde kızlar hemen odalarına çıkıp hazırlanmaya başladı. Bende ağır adımlarla odama çıkıp kısa bir duş aldım. Bugün Chen'le beraber aldığım kıyafetleri giydim. Aslında giymezdim ama alışveriş merkezindeyken kızlar gördü ya. Neyse artık yapıcak birşey yok. Hemen üstümü değiştirip hafif ama çok hafif bir makyaj yaptım.
Ayakkabılarımı giyip son kez aynanın karşısına geçtim. Çantamıda alıp aşağı indim. Merdivenlerden inerken kızların aşağıda beni beklediklerini gördüm. Beni gördüklerinde ağızları beş karış açıldı. Yani bende görsem benimde açılırdı. Çünkü genelde şort veya pantolon giyenlerdenim. Yani kısaca rahatına düşkün. Ama şuan aşırı dercede...........rahatsızlık duyuyorum.
Cidden bu iğrenç bir duygu. Of bu akşamda bir bitsede kurtulsam ya.Deniz
"Oha!! Şuan karşımda duran Derin değil mi?"Damla
"Ta kendisi."Duru
"Cidden şimdi kıza benzemişsin."Of aynı şeyi Chen'de demişti. Bıktım artık be.
Ben
"Of hadi herneyse gidelim artık."Saat zaten 19:50 olmuştu. Biz oraya o arabalarla 10 dakikaya gideriz.
Beraber evden çıkıp arabalarımıza bindik. Kızlar önden sürerken bende arkadan onları takip ediyordum. Tabi bu sırada telefonumdanda müzik dinliyorum. Ne yapayım boş boş sürünce canım sıkılıyor.
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
Yaklaşık 10-15 dakika sonra büyük bir binaya gelmiştik. Arabadan inip binaya girmek için sıraya geçtik. Dışarda baya insan varsa içeriyi tahmin edemiyorum. Cidden neden bu kadar çok seviyorlar?
Biraz sonra nihayet bizde girmiştik. Sahnede bir masa vardı. Fanmeeting dedikleri bu olsa gerek.
Biraz sonra "BTS" denilen kişiler çıkınca kızlar çığlık atıp bağırmaya başladılar. Ağlayanlar, sevinçten saçlarını yolan ve buraya daha öncede geldiğini belli eden normal tipler. Diğerlerine adeta 'bizim buraya 1000. gelişimiz. Ağlayın.' bakışları atıyorlardı. Bende etrafa bakmaya başladım. Kızlar sıraya girerken Deniz ve Duru'da beni sıraya itti. Onlara 'ne yapıyosunuz?' bakışları atarken bana sinsice bakıp gülmeye başladı. Cidden birgün elimde kalacaklar. Sonra Derin bizi neden dövüyorsun? Neden acaba?
Hayır o değilde sıra bana geliyor. Ben çıkmak istemiyorum ama. Son 5 kiz olduğunu görünce geri kaçmaya yeltendim ancak arkamdaki 6 kişilik ordu buna engel oldu.
Abi siz ne pislik insanlarsınız ya. Son 1 kişi. Of ölecem ya. Aman ben neden geriliyorum. Git düzgünce "Ben sizin fanınız değilim. Buraya zorla getirildim." de gel yani. Neden abartıyorum? Sıra bana gelince çıkıp adını dahi bilmediğim gamzeli çocuğun karşısına gittim. Beni görünce biraz şaşırdı. Ne var ne?Gamzeli Çocuk
"Sen Kore'li misin?"Bunu ingilizce dediği için anlamıştım. İnglizcem çok kuvvetlidirde.
Ben
"Korece biliyorum. Ayrıca hayır Koreli değilim ve sizin fanınızda değilim."Gamzeli çocuk
"Peki neden buradasın?"Göz devirip kızlara döndüm.
Ben
"Ben gidiyorum. Eğer biriniz bile beni tutmaya kalkarsa olacaklardan sorumlu değilim."Dedikten sonra sahneden inip girdiğimiz kapıdan çıktım. Kızları beklesem mi?
Ama onlar daha konsere gidicek.Of banane ben gidecem. Onlar kendileri gelir zaten.
Elimi çantama atıp arabanın anahtarını çıkaracakken gördüğün şeyle şok oldum.
Siz ciddi misiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asabi Güzel ve Yakışıklı İdol [] Park Jimin
Fanfiction[Tamamlandı] Derin'in hayranı dahi olmadığı, hatta tanımadığı bir grubun, arkadaşlarının zoruyla fan buluşmasına gitmesiyle hayatının aşkını tanıyacağını kim bile bilir ki? Zeki ve aynı zamanda güzel olan Derin arkadaşlarının isteği üzerine üniversi...