Jimin'den
Menajer konserin iptal olduğunu söyleyince baya üzülmüştük. Çünkü çok emek vermiştik. Bizimkiler yurda gideceklerini söylediklerinde bende biraz hava almak istediğim için arka kapıdan çıktım. Kapıdan çıktığımda biraz önce içerde Namjoon hyungla kavga eden kızı gördüm. Bu kız cidden kendini ne sanıyor? İçerideki arkadaşları isminin Derin olduğunu söylemişti.
Onunla konuştuğumda ilk başta cevap vermedesede bir kaç dakika sonra yediğim dayaktan sonra aklım başıma geldi diyebilirim. Ama sorun şuki Chen'le fazla yakınlar gibi. Zaten Chen bir değişik bakıyordu. Böyle şey gibi......aşık gibi.
Birbirlerini kaydetmeler, gülüşmeler. Resmen gözümün önünde flörtleşiyorlar. Hayır kıskandığımdan değil. Sadece böyle şeyleri pek sevmiyorum. Ayrıca ben neden o erkek kılıklıyı kıskanayım.
Derin gittikten sonra bende biraz koşmaya karar verdim. Chen'de gitmişti zaten.Yurda kadar koşmuştum. Yurda gelince kısa bir duş aldıktan sonra yatağıma yatıp uyumaya karar verdim.
Derin'den
Kızlarla eve geldikten sonra salona geçip kendimizi koltuklara attık.
Damla
"Derin...biz özür dileriz."Ben
"Ha şu konu. Bakın benim nasıl biri olduğumu, nelerden hoşlanıp hoşlanmadığımı çok iyi biliyorsunuz. Sizin şu BTS'i sevmenize birşey demiyorum. Ancak beni buna karıştırmayın. Ben ister severim ister sevmem bu benim bileceğim iş. Bu yüzden eğer bir daha bana BTS'le alakalı birşey derseniz sizi pişman ederim."Kızlar
"Tamam."Ben
"Okey o zaman ben yatmaya gidiyorum. Malum yarın okul var."Kızlar
"İyi geceler."Bende kafamla onaylayıp odama çıktım. Üzerimi değiştirip yatağıma yattım. Bugün yaşadıklarımı bir güzel gözden geçirdikten sonra uyumaya karar verdim.
Ertesi Gün
Sabah alarmın o iğrenç sesiyle uyandım. Yataktan kalkıp banyoya gittim. Kısa bir duş aldıktan sonra dolabımın karşısına geçip kıyafet seçmeye başladım. Biraz sonra birşeyler seçtikten sonra üzerimi değiştirdim.
(Gözlük yok)
Saçlarımı dalgalandırıp hafif bir makyaj yaptım. Son olarak ayakkabılarımı giyip çantamı aldıktan sonra aşağı indim. Merdivenlerden inerken şapkamıda kafama taktım. Mutfağa gelice masadaki yerimi alıp telefonumla ilgilenmeye başladım.
Kızlar kahvaltısını bitirince evden çıktık. Arabalara binip okula sürmeye başladık.
Jimin'den
Ya bıktım ya. Ünlü olduk hala okula gidiyoruz.
(BTS'in gerçek hayatta okula gidip gitmediklerini bilmiyorum. Ama hikayede gidiyorlar.)
Cidden biri buna çözüm bulsun. Of birde üniversite ilk sınıf. Neden okul şeysine gitmek zorundayız ki? Hep canımızın içi(!) menajer yüzünden. Aman neyse hiç değilse vakit geçiyor. Hepimiz aynı sınıftayız. Ama Namjoon hyungla Jin hyung bu sene güzel sanatlar okuyacakmış. Aslında güzel olabilir ama ben dans okumakta kararlıyım.
Yatağımdan kalkıp kendimi duşa attım. Kısa bir duştan sonra üzerimi değiştirip aşağı indim. Kahvaltımızı yaptıktan sonra evden çıktık.
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
Okula gelince ilk sınıfa çıkıp çantalarımızı falan koyduk. Sonra tekrar aşağı inip bahçeye çıktık.
Kendi aramızda sohbet ederken biranda okulun bahçesine 5 tane birbirinden güzel araba girdi. Biz dahil bütün okul onlara bakarken arabadan inenleri gördüğümde şok geçirdim. Derin ve arkadaşları vardı. Onlar burda mı okuyor?
Okula girdiklerinde bizde peşlerinden girdik. Onları takip ettiğimizde 5 kişinin bizim sınıfa girdiğini gördüm. Ve bu 5 kişinin arasında Derin'de vardı. Ne yani ben şimdi bu kızla aynı sınıfta mıyım?
Evet sanırım aynı sınıftayız. Diğer 2 kız onlardan ayrılınca onları takip etmeye başladık. Onlarda Jin hyung ve Namjoon hyungun sınıfına girdi. Kısa bir şok yaşadıktan sonra zilin çalmasıyla sınıflarımıza gitmeye başladık.
Sınıfa girdiğimde Derin ve bir kız grubunu konuşurken gördüm. Bu kız grubu onun arkadaşları değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asabi Güzel ve Yakışıklı İdol [] Park Jimin
Fanfiction[Tamamlandı] Derin'in hayranı dahi olmadığı, hatta tanımadığı bir grubun, arkadaşlarının zoruyla fan buluşmasına gitmesiyle hayatının aşkını tanıyacağını kim bile bilir ki? Zeki ve aynı zamanda güzel olan Derin arkadaşlarının isteği üzerine üniversi...