25. Bölüm

1.7K 124 18
                                    

Derin'den

İnanmıyorum siz ciddi misiniz?

ŞİRKETLER ARASI PARTİYE BİZ NEDEN DEVETLİYİZ??????

Cidden neden ya? Daha çıkış bile yapmadık. Bu neyin kafası.

Damla
"Ne yapalım gidicez artık."

Deniz
"Mecburuz kanka. Eğer gitmezsek PD-nim bizi öldürür."

Yapıcak birşey yok. Gideceksin Derin. Hadi sıkıysa gitme.

Ben
"Napalım gidicez artık. Saat kaçta?"

Aslı
"Akşam 20:00."

Onaylar şekilde kafamı salladım.

Hira
"O zaman herşeyi boşverip alışverişe çıkalım."

Deniz
"Aynen. Hadi alışverişe."

Bu biraz kafamı dağıtmaya yardımcı olabilirdi. Bu yüzden bende kabul ettim.

Evden çıkıp arabaya bindikten sonra alışveriş merkezine gitmeye başladık.

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Büyük bir alışveriş merkezine gelmiştik. İçeri girip sırayla mağzalara girmeye başladık. Kızlar kendilerine elbise seçiyorlardı ama benim aklımda bir model olmadığından ben sadece oturmuş onları izliyorum.

Hepsinin elinde seçtiği elbise vardı.

Damla
"Ee derin sen ne seçtin?"

Ben
"Benim aklımda bir model yok. Siz benim için seçin."

Birbirlerine bakıp psikopat bir gülüş attıklarında ne kadar pişman olduğumu anladım. Keşke demeseydim.

Biraz sonra ellerinde yaklaşık 10-15 civarı elbise getirince dahada pişman oldum.

Ben
"Öncelikle mini elbiseleri çıkarın."

Dediğimde çoğu elbiseyi geri bıraktılar. Ben mini elbise ne zaman giydim?

Geri kalan elbiseleri alıp kabine girdim.

Elime aldığım elbiseyi giyip kabinden çıktım.

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Nihayet elbiseleride almıştık. Şuanda ise evde oturmuş televizyona bakıyoruz. Daha saat erkendi biz ne yapalım.

Kapı çalınca kalkıp kapıya doğru ilerledim. Açtığımda yakışıklı kuzenim Ege karşıma duruyordu. Ben size söylemeyi unuttum. Ben Türkiye'ye döndükten sonra Ege'de şirket için buraya gelmişti. O günden beride burda yaşıyor.

Onu içeri davet ettim.

Saate baktığımda 1 saat olduğunu gördüm. Hemen kızlarla kalkıp hazırlanmaya başladık. Tabi Ege'de bir şirket çalışanı olduğu için o da bizimle partiye geliyordu.

Odama çıkıp hızlıca duş aldım. Duştan çıkınca üzerimi giyinip makyaj masama oturdum. Çokta fazla olmayan bir makyaj yaptıktan sonra saçlarımı hafif dalgalandırdım.

Topuklu ayakkabılarımıda giyip aynanın karşısına geçtim.

(Giydiği elbise)

(Giydiği elbise)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Asabi Güzel ve Yakışıklı İdol [] Park JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin