10. Bölüm

2.7K 160 6
                                    

Derin'den

Teneffüs zili çaldığında kızlarla beraber Damla ve Dolunay'ın yanına gittik. Onlarda aynı şeyleri yapmışlar.

Birazdan yine derse girecektik. Bu sefer hoca bize bir dans öğretecekmiş.
Aslında dansla aram iyi. Hatta baya iyi. Türkiye'de lisedeyken dans kursuna gitmiştik. Gitmiştik derken kızlarla beraber.
Ah çok güzel günlerdi. Derken zilin çalmasıyla beraber sınıfa gittik. Sınıfa gittiğimizde yanımıza bir kız gelip dans salonuna gitmemizi söyledi. Bizde dans salonuna gittik.
İçeri girdiğimde buranın baya güzel olduğunu anladım.

 İçeri girdiğimde buranın baya güzel olduğunu anladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Herkes yerlere oturmuştu. Bizde köşeye oturduk. Biraz sonrada hoca geldi zaten. Bizi 2 gruba ayırdı. Ben ve Deniz A grubundayken Hira, Duru ve Aslı B grubundaydı. Sorun şuki Jimin'le aynı gruptayım.
Onun yanındada bir çocuk vardı.

Aman of banane.
Hocaya baktığımda biriyle konuşuyordu.
Bir tane erkek bir tanede bayan hoca vardı. Bize erkek hoca ders veriyordu.

Hoca
"Evet arkadaşlar size bugünün dansını göstericem. Lütfen herkes dikkatlice izlesin."

Herkes onaylayan mırıltılar çıkarınca hoca yavaş yavaş hareketleri göstermeye başladı. B grubu başka bir salona gitmişti.
Bizde biraz daha dağıla dağıla oturduk. Düşündümde böyle daha rahat ya.

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Hoca hareketleri gösterdikten sonra sıra bize gelmişti. Dans 2 kişilik olmasına rağmen hoca baya iyi göstermişti.

Herkes sırayla yapmaya başlayınca bizde yapanları seyretmeye başladık. 

Sıra bize gelince bizde Deniz'le beraber çıktık. Herkes bize
'bu salaklar yapamaz kesin.' dermiş gibi bakmaya başladı. Onları takmayıp hocanın müziği açmasını bekledim. Müzik başlayınca bizde Deniz'le dansa başladık.

(Krem rengi tişörtlü olan kız Derin. Mavi tişörtlü olan kız Deniz.)

Dansı bitirdikten sonra herkes alkışlamaya başladı. Deniz'le yumruklarımız tokuşturup yerimize oturduk. Cidden Deniz'le beraber çok iyi bir dans ikilisiydik. Seviyorduk dans etmeyi.

Hoca
"Şimdi yarın sizinle bir dans daha öğrenicez. Bugünlük bu kadar. Evlerinize gidebilirsiniz."

Çantamızı alıp sınıftan çıktık. Biz çıktığımızda karşıdaki kapıda açıldı. Ordanda kızlar çıkınca beraber eve gitmeye karar verdik. Aşağıya inerken omzuma bir çift kol sarıldı baktığımda Dolunay olduğunu anladım. Bunlar nerden çıktı?

Ben
"Sizin derdiniz yok mu?"

Dolunay
"Tatlım tüm dersler aynı saatte bitiyor."

Ben
"Anladım."

Beraber eve gittik. Güzel bir duş alıp üzerimi giyindim.

Mutfağa gidip yemeğimi yedikten sonra hep beraber salona geçtik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mutfağa gidip yemeğimi yedikten sonra hep beraber salona geçtik. Yorulmuşuz ya. Telefonumu çıkarıp biraz vakit geçirmeye başladım.

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Saate baktığımda gece olduğunu farkettim. Oha o kadar olmuş mu ya?

Neyse artık. Kızlara söyle bir baktımda sadece ben, Duru ve Deniz vardık. Diğerleri yatmaya gitti sanırım. Bende kalkıp odama gittim. Yatağıma girip kendimi güzel bir uykuya bıraktım.

Ertesi Gün

Sabah kalkıp banyoya gittim. Rutin işlerimi hallettikten sonra dolabımın karşısına geçtim.

Sonunda seçtiklerimi üzerime geçirip aynanın karşısına geçtim.

Sonunda seçtiklerimi üzerime geçirip aynanın karşısına geçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Babetlerimide giydikten sonra üzerime hırkamı giydim. Çantamı aldıktan sonra güneş gözlüğümüde takıp aşağı indim. Aslında gözlüğümü yukarı çekmiştim. Yani gözlük saçımdaydı. Of neyse. Anlayan anladı.
Aşağıya indikten sonra mutfağa gidip birkaç birşey atıştırdıktan sonra salona gittim. Kendimi koltuğa atıp kızları beklemeye başladım. Beklerken telefonumla uğraşmayı ihmal etmiyordum. Valla biri gelip "Şu telefonu elinden bırak artık." dese hak veririm. Cidden veririm yani. Ama napayım başka yapıcak birşey yok.

Telefonumla uğraşmaya devam ederken gelen mesajla gönderen kişiye baktım.

Gönderen:Chen
Sanırım aynı okuldayız.

Gönderilen:Chen
Nerden biliyosun?

Gönderen:Chen
Bana Seul üniversitesinde dans bölümü okuduğunu kendim söylemiştin. Bir arkadaşımla oraya kayıt olduk. Sanırım artık daha sık görüşücez.

Gönderilen:Chen
Bir sen eksiktin zaten. Sende geldin tam oldu.

Gönderen:Chen
Rica ederim

Gönderilen:Chen
Okulda görüşürüz o zaman.

Gönderen:Chen
Görüşürüz.

Telefonu kapatıp cebime koydum. O sırada kızlarda gelmişti. Beraber evden çıkıp okula gitmeye başladık.

Asabi Güzel ve Yakışıklı İdol [] Park JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin