Derin'den
Sınıfa girdikten sonra Dolunay ve Damla kendi sınıflarına gittiler. Diğerlerinide müdür çağırdı. Ders programını falan verecekmiş. Bende gitmeye gerek duymadığım için sınıfta kalmayı tercih ettim.
Ben kızları beklerken yanıma sanırım 7 ki evet 7 tane badana surat geldi. Karşımda duran 7 salağı şöyle bir süzdükten sonra geri önüme döndüm. Etek yok denecek kadar yukarda. Gömlek düğmeleri en fazla 3 tene falan iliklidir. Makyaj desen.....onu zaten başta söylemiştim. Ha birde tamı tamına 330 ml kadar baştan aşağıya boca edilmiş parfüm.
Siz nereye geliyorsunuz acaba? Defileye falan mı?
Badana surat
"Sen kimsin?"Hiç konuşmadan önüme bakmaya devam ettim. Derken göz ucuyla etrafı süzdüm. Şuanda herkes bize bakıyordu. Bir dakika......Jimin. of inanmıyorum ya. Onunla aynı okulda hatta aynı sınıfta olduğuma inanmıyorum.
Badana surat
"Sana kimsin DEDİM?"Kafamı yavaşça ona döndürüp kısa bir bakış attıktan sonra geri önüme döndüm.
Elini çeneme koyup ona bakmamı sağladığında o pis elleriyle bana dokunmasının siniriyle ayağı kalkıp çenemdeki elini alıp ters çevirdim. Sırtı göğüsüme gelirken onu sertçe itmemle yeri boyladı.
Tam sınıftan çıkacakken birinin bağırmasıyla yerimde durdum.
???
"Arkadaşlar okulumuza gelen salaklardan biri aşırı korkak çıktı."Arkamı döndüğümde bunu diyenin biraz önceki badana suratın arkadaşı olduğunu gördüm. Şuan sınıfın tam ortasındaydık. 7side karşıma geçtiğinde kollarımı birleştirip onlara bakmaya başladım.
Ben
"Ona mı biraz önce köpekliğini yaptığın arkadaşın yerle öpüştü."Dediğimde bütün sınıf 'ooooo'lamaya başladı.
Badana surat
"Bana bak ben kimseden öyle kolay kolay dayak yemem. Yerinde olsam sözlerime dikkat ederdim."Ben
"Etmezsem ne olur?"Badana surat
"Gösterelim istersen."Ben
"Hadi göster çok merak ettim."Bana doğru yaklaşmaya başlayınca sınıftakiler konuşmaya başladı.
"Kesinlikle öldü, Bu yeni kız canına susamış, o kim ki?"
Gibisinden şeyler söylüyorlardı. Bana yaklaşan mala baktığımda bana alayla sırıttığını gördüm. Biranda karnına sert bir tekme geçirmemle yere yapıştı. Herkes bize şokla bakarken Bir kız gelip yumruk atmaya çalıştı. Kafamı sağa eğip dizimi karnına geçirdim.
Diğer salaklar öylece bakarken daha fazla uğraşamayacağımı anlayıp çıkmaya yeltendiğimde yine bir asalak bağırdı.
Asalak
"Bakın eziğimiz kaçıyor."Şimdi sıç-tı.
Arkamı dönüp bir süre ona baktım.
Ben
"Eziğiniz öyle mi?"Asalak
"Kesinlikle. Yada dur acaba kölemiz mi demeliydim?"Arkama dönüp derin bir nefes aldıktan sonra tekrar o asalağa döndüm. Üzerine doğru koşup yüzüne sert bir yumruk geçirmemle yere yapıştı. Yan tarafta duran aptalın saçından tutup kafasını dizime vurdum. Bir diğerininde ellerinden tutup kendime çektim. Dirseğimle yüzüne ardarda vurduktan sonra onu bırakıp bir diğer kıza gittim.
O kızında karnına sert bir tekme attıktan sonra birde elimin tersiyle tokat attım. Biraz durup etrafıma baktığımda Hepsininde yerle buluştuğunu gördüm.Sınıfa hoca geldiğinde başımın belada olduğun anladım ancak bozuntuya vermedim. Gidip sırama oturdum.
Hoca
"Bu seferde yeni gelen öğrenciye mi sataştınız? Ama bakıyorumda bu sefer size iyisinden bir cevap gelmiş. Hemen çıkın sınıftan. Kendinize çeki düzen vermeniz için 10 dakikanız var."Kızlar çıktıktan sonra hoca sınıfın ortasından bulunan kürsü gibi birşeye benzeyen yere çıktı. Sınıfa bir göz gezdirdi.
Bir kaç dakika sonra sınıfa badana suratlar ve bizim kızlar girince onlara bakmaya başladım. Yanıma oturup bana merakla bakmaya başladılar.
Hoca
"Yeni öğrenciler tahtaya çıkın."Birbirimize bakıp tahtaya çıktık.
Hoca bana baktıktan sonra konuşmaya başladı.
Hoca
"Sen kendini en son tanıtacaksın. Kendini tanıtan yerine otursun."Onaylayıp sıranın en sonuna geçtim. Kızlar kendini tanıttıktan sonra sıra nihayet bana gelmişti.
Hoca
"Evet. Tanıt bakalım kendini."Ben
"Ben Derin. Türkiye'den geldim. Yani Türk'üm. Bu kadar."Hoca
"Ailen? Ailen ne iş yapıyor?"Ben
"Ailem mi? Babamın Türkiye'de bir şirketi var. Annem ise beyin cerrahı."Hoca
"Peki sana okulun ilk gününden kavga etme cesareti nerden geliyor."Ben
"Bu benim cesaretimle alakalı birşey değil. Bu insanların hayatta hakettikleriyle alakalı birşey. Ne demişler "Hakedene hakettiğini vermelisin."Hoca bana biraz daha baktıktan sonra önüne döndü.
Ben
"Oturabilir miyim?"Hoca
"Bunun için izin alman gerekmez."Ben
"İzin almadım zaten. Birnevi başka diyecek birşeyinizin olup olmadığını sordum."Ben böyle diyince bütün sınıf gülmeye başladı. Bende yerime oturdum.
Sınıfa şöyle bir baktığımda Jimin ve arkadaşlarının bizim oturduğumuz sıranın ön sağ çaprazında oturduğunu gördüm.
Umarım bugün hızlıca geçerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asabi Güzel ve Yakışıklı İdol [] Park Jimin
Fanfiction[Tamamlandı] Derin'in hayranı dahi olmadığı, hatta tanımadığı bir grubun, arkadaşlarının zoruyla fan buluşmasına gitmesiyle hayatının aşkını tanıyacağını kim bile bilir ki? Zeki ve aynı zamanda güzel olan Derin arkadaşlarının isteği üzerine üniversi...