Derin'den
Okula geldiğimizde bizimle beraber Jimin ve arkadaşlarıda gelmişti.
Duru
"Of kızlar resmen BTS'le aynı okuldayız."Damla
"Birde Jin ve Namjoon'la aynı bölümdeyiz."Dolunay
"Ah bizden şanslısı yok valla."Ben
"Of bırakın şunları da hadi içeri girelim."Ben böyle diyince hepimizde içeri girmeye başladık. Bugün dans öğreneceğimiz için yine salona gitmiştik. Tabi ben ve Deniz. Diğerleri kendi salonlarına.
Yere oturup hocayı beklemeye başladık. Derken hocada gelmişti.Hoca
"Evet arkadaşlar dünde dediğim gibi bugünde bir dans öğrenicez. Bu seferki dansımızda 2 kişilik. Ama kız ve erkek."Diyince sınıftakiler çığlık atmaya başladı. Ne var bunda?
Hoca
"Ama bayan hoca olmadığı için kura çekicem ve çıkan kız öğrenci bana eşlik edicek."Cidden çok(!) adaletli. Ne saçma birşey bu böyle.
Hoca
"Çekiyorum."Hoca önünde bulunan kutudan bir kağıt çıkardığında bende dahil herkes merakla bakmaya başladı.
Hoca
"Derin."Kendi ismimi duymamla biraz duraksamış olsamda ayağı kalkıp hocanın yanına gittim.
Hoca
"Bu dansı yapabilir misin?"Bana gösterdiği dansa baktım. Basit görünüyordu......aslında cidden basitti.
Ben
"Tabiki."Biraz izledikten sonra hocayla kısa bir prova sonrasında ezberlemiştim.
Sınıftakiler bize merakla bakarken ben salonun ortasına geçtim. Yanıma hoca geldiğinde elindeki uzaktan kumandayla müziği açtı. Bende sırasıyla ezberledigim hareketleri yapmaya başladım.
Dans bittikten sonra herkes alkışlayıp ıslık çalmaya başladı. Bende yerime oturdum.
Hocada hareketleri göstermeye başlayınca bende bir köşede oturup telefonumla uğraşmaya başladım.
Biraz sonra elimden telefon çekilmesiyle çeken kişiye baktım. Hoca telefonumu almış bana salak bakışlar atıyor.
Hoca
"Derste telefonla oynamak."Ben
"Ah siz ciddi misiniz? Dansı öğrendim. Üstüne üstlük size dansta eşlik ettim ve cidden oturup sizi mi izleyim?"Hoca
"Evet. Başka ne bekliyordun?"Ben
"Başımda sizin gibi bir hoca varken ne bekleyebilirim ki?"Ayağı kalkıp karşısında dikildim.
Ben
"Telefonumu alabilir miyim?"Hoca
"Ders çıkışına kadar bende."Ben
"OF S*K*CEM AMA!!"Tabi bunu türkçe söylediğim için Deniz hariç herkes bana öküzün trene baktığı gibi bakıyordu.
Hocaya yalandan bir gülümseme yollayıp telefonumu elinden aldım.Tekrar Deniz'in yanına gidip oturdum. O sırada sınıfın kapısı çalınca herkes oraya bakmaya başladı.
Gelen kişiye baktığımda ağzım şaşkınlıkla açıldı. Chen ve yanında bir çocuk vardı.
Ah doğruya bana bugün demişti. Unutmuşum. Hocanın yanına gidip birşeyler söyledikten sonra hoca bize dönüp konuşmaya başladı.Hoca
"Evet arkadaşlar yeni öğrencilerimiz. Chen ve Chanyeol. Yüksek olasılık tanıyorsunuz zaten."Sınıfta onaylayan sesler çıkarmıştı. Ben aslında sadece Chen'i tanıyordum. Onunda zaten nasıl bir tanışma olduğunu biliyorsunuz.
Hoca birkaç birşey daha dedikten sonra Chen ve Chanyeol gelip yanımıza oturmuştu.
Hoca
"Aslında daha vaktimiz var. İsteyenler dans gösterisi yapabilir. Şarkıda söyleyebilir."Bunu derdemez Deniz'le birbirimize bakmamız bir olmuştu. Ee sonuçta dans ikilisiyiz diye boşuna demiyoruz.
Chen
"Valla birbirinize hiç bakmayın ben Derin'le dans edecem."Deniz
"Hayır ya."Chen
"Banane."Deniz
"Of iyi tamam. Bende Chanyeol'la yaparım."Chanyeol
"Tabiki."Chen yanıma gelip telefondan birşey göstermeye başladı.
Chen
"Bu dansı biliyor musun?"Biraz bakınca bildiğim bir dans olduğunu gördüm.
Buraya ilk geldiğimiz zamanlarda danslara biraz bakmıştım.Ben
"Evet biliyorum."Chen
"Beraber yapalım mı?"Ben
"Olur."Chen elini kaldırıp söz hakkı istedi.
Hoca
"Efendim Chen."Chen
"Hocam ben ve Derin dans edicezde."Hoca
"Tamam gelin."Ayağı kalkıp hocanın yanına gittik. Ben müziği açacaktım. Chen'de salonun ortasına geçmiş beni bekliyordu. Müziği açıp yanına geçtim.
Beraber dans etmeye başlamamızla salondakiler 'ooooooo'layıp ıslık çalmaya falan başladı. Cidden salak bunlar.
Dansın son hareketinde birbirimize biraz yakın olsakta o kadarda değildi. Yeniden yerimize oturduğumuzda çıkma vakti gelmişti.
Hoca
"Harikaydınız çocuklar. Çıkabilirsiniz."Salondan çıktığımızda kızlarla karşılaşmamıştık. Çünkü onların grubu erken dağılmış. Bizde dördümüz beraber çıktık. Chen, ben Chanyeol ve Deniz.
Dışarı çıktığımızda arabalarına yaslanmış bizi bekleyen beş kişi görmeyi........aslında bekliyordum. Aman neyse. Birazda onlar bizi beklesinler. Ben her sabah onları bekliyorum.
Selamlar.
Şöyle unutmadan 2 yakışıklı Jojuğmuzuda şuraya koyalım.Chen
Chanyeol
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asabi Güzel ve Yakışıklı İdol [] Park Jimin
Фанфик[Tamamlandı] Derin'in hayranı dahi olmadığı, hatta tanımadığı bir grubun, arkadaşlarının zoruyla fan buluşmasına gitmesiyle hayatının aşkını tanıyacağını kim bile bilir ki? Zeki ve aynı zamanda güzel olan Derin arkadaşlarının isteği üzerine üniversi...