De vakantie is al bijna gedaan. Ik wil echt niet dat de vakantie ophoud. Hij was echt super leuk! We hebben samen Kerstmis gevierd en ik heb van Harry een bedelarmbandje gekregen. Ik ben er echt dol op! Chloë is ook mee Kerst komen vieren, het was echt heel gezellig. Heel even moest ik ook aan Draco denken. Zou hij ook Kerst vieren of zou het alleen maar ruzie zijn thuis? Ik wil hem ook iets geven voor zijn Kerst maar wat weet ik nog niet precies. Het beurt hem misschien wel wat op. Om eerlijk te zijn beginnen die gevoelens dat ik had voor Draco wel weg te gaan. Ik had dus gelijk het was maar een fase en ik liep een beetje in de war. Chloë is ook eens blijven slapen en dan hebben we een film avond gehouden en daarna hebben we nog een hele nacht door gepraat over van alles en nog wat. Die avond heeft Harry ook bij mij in bed geslapen aangezien we maar één extra matras hadden. We vonden het niet erg hoor, ik ben al zo veel bij hem inslaap gevallen. Maar het was toch een beetje raar. Chloë vond het natuurlijk weer super schattig dat ik in zijn armen lag te slapen toen we wakker werden. Ik voel me gewoon veilig bij hem. Ik weet dat hij me nooit pijn zou doen. Chloë en Harry hebben me ook geholpen om alles wat hier nog lag van Jason weg te doen. Het was een beetje moeilijk maar het is toch gelukt. Jason had me ook nog een sms gestuurd waar instond dat hij blij was dat hij van me af was, dat hij super gelukkig is nu met Stacy en ik nooit een ander zou vinden. Jason is echt veel veranderd hij is echt gemeen geworden. Gelukkig hebben Harry en Chloë me terug opgebeurd. Ik heb Jason niet nodig om gelukkig te zijn. Vandaag gingen Harry en ik gaan zwemmen. Ik keek er wel naar uit en Dat deed Harry ook. Ik had net mijn zwem zak klaar gestoken en liep naar beneden. Daar stond Harry al op me te wachten.
"Ik kijk er zo naar uit om te gaan zwemmen." Zei Harry enthousiast.
"Ik ook! Kom." Antwoorde ik hem terwijl ik de deur uit liep.
Harry liep achter me aan en gelukkig was het niet zo ver lopen tot we er waren. Het was echt een leuk zwembad met veel glijbanen en wildwaterbanen. Toen we er eenmaal waren betaalden we snel en gingen we ons snel omkleden.
"Ben je bijna klaar?" Vroeg Harry wat ongeduldig.
"Ja ja bijna!" Riep ik lachend terug.
Ik wist niet dat die jongen er zo hard naar uit keek om te gaan zwemmen. Snel deed ik mijn bikini topje aan en stak dan mijn kleren in mijn zwem zak. Ik nam er nog snel een euro uit voor het kluisje en liep dan het kleedhokje uit. Harry stond op me te wachten. Als ik eerlijk moet zijn hij ziet er echt hot uit. Hij heeft zelfs een kleine sixpack. Dat wist ik zelf niet. Oke Jade focussen. Ik stak mijn spullen in het kluisje en we liepen naar de douches.
"Dat duurde wel een tijdje hoor." Lachte Harry.
"Ja jij moet alleen maar een zwembroek aan doen ik een broekje en een topje." Lachte ik terug.
We moesten allebei lachen en liepen door naar het zwembad. Ik keek er zo naar uit. Het is ook al lang geleden dat ik nog ben gaan zwemmen. Natuurlijk wel niet zo lang als Harry.
"Gaan we eerst in de wildwaterbaan?" Vroeg Harry enthousiast.
"Ja is goed!"
We liepen richting de wildwaterbaan en gingen er snel in. Ik hou van de wildwaterbaan. We gingen alle kanten uit en botste ook vaak tegen elkaar. Ook zijn we vaak kopje onder gegaan maar dat vonden we allebei niet erg. We kwamen er lachend uit en besloten toen op de glijbaan te gaan. Er waren verschillende dus probeerde we ze allemaal eens uit. Er was er eentje bij die helemaal verduisterd was met lichtjes in. Die vond ik echt super leuk! Na alle glijbanen een paar keer gedaan te hebben en een paar keer in de wildwaterbaan te gaan besloten we even te rusten en in het bubbelbad te gaan. Toen we er inzaten waren we aan het praten over van alles en nog wat.
"Dank je dat ik de vakantie bij jou mag doorbrengen." Zei Harry plots lief.
"Moet je geen dank je voor zeggen Harry. Je bent mijn beste vriend je bent hier altijd welkom." Antwoorde ik hem lief.
JE LEEST
Verliefd op de badboy
FanfictionNa de vakantie start Jade haar 5de jaar op Zweinstein. Ze is erg blij om har beste vrienden Harry, Hermelien en Ron terug te zien. Maar ze is een heel pak minder blij als ze Draco Malfidus ziet binnen wandelen. Ze haat hem super hard want hij pest...