Toen ik wakker werd merkte ik dat Harry niet meer in zijn bed lag. Ik rekte me even uit en ging recht op in mijn bed zitten. Ik dacht even terug aan gisteren en kreeg een stom gevoel. Ik had Harry nooit moeten kussen. Gelukkig zei hij dat we het gewoon gingen vergeten. Ik stond op en liep naar beneden.
"Ah je bent eindelijk wakker. Ik dacht je net te komen halen want binnen een uur moeten we al terug vertrekken." Lachte Harry.
"Hoe laat is het al?" Vroeg ik wat verward.
"Wel het is bijna middag." Antwoorde hij lachend.
"Waarom heb je me niet eerder wakker gemaakt? Ik moet mijn koffer nog inpakken."
"Omdat je zo schattig lag te slapen toen ik wakker werd." Antwoorde Harry lachend.
Snel liep ik naar boven en propte alles wat ik nodig had in mijn koffer. Toen alles er in zat en mijn koffer eindelijk dicht ging liep ik als de bliksem naar de badkamer en draaide ik de kraan van de douche al open zodat het water warm kon worden. Snel kleedde ik me uit en stapte ik onder de douche. Ik liet de warme waterstralen over me heen lopen en genoot even van de warmte. daarna waste ik snel mijn haren en mijn lichaam. Toen ik uit de douche kwam draaide ik een handdoek om me heen en begon mijn tanden te poetsen. Er werd op de deur geklopt en niet veel later kwam Harry te voorschijn.
"Sorry voor het storen maar ik bedenk me net dat mijn toilettas hier nog staat." Verontschuldigde hij zich.
"Oh maakt uit hoor neem maar." Probeerde ik te zeggen zonder dat al de tandpasta uit mijn mond liep.
Harry gaf me een glimlachje en verzamelde toen alles wat in zijn toilettas moest. Toen hij alles had wou hij terug weg gaan. Snel spuwde ik de tandpasta uit.
"Harry wacht even." Hij draaide zich om en keek me aan.
"Over gisteren." Vervolgde ik twijfelend.
"Maak je daar niet druk om. Alles blijft zoals het is. We zijn beste vrienden en we vergeten gewoon wat er gebeurt is, dat hadden we toch afgesproken?" Zei Harry.
"Dus het gaat ook niet raar worden tussen ons?" Vroeg ik nog steeds twijfelend.
"Ik zou niet weten waarom." Knipoogde Harry voor hij de badkamer verliet.
Ik glimlachte en begon me toen om te kleden. Ik koos terug voor een zwarte skinny jeans en een leuke hoodie om aan te doen. Dat zit gemakkelijk en is ook lekker warm. Ik keek even hoe laat het was en het was nu echt wel tijd om te vertrekken. Ik heb zelfs geen ontbijt meer gehad. Ik liep naar beneden terwijl ik mijn haar, dat ondertussen al droog was in een losse staart. Ik trok snel mijn schoenen aan en zette mijn koffer al in de auto. Hedwig en Hailey zette we ook in de auto. Chloë kwam ook al aangelopen. Zoals gewoonlijk gaat ze me mee gaan afzetten aan het perron. Ik ga haar echt missen. we gingen in de auto zitten en wachte nog even op mijn ouders.
"Hoe was het zwemmen gisteren?" Vroeg Chloë nieuwsgierig.
"Het was wel leuk." Antwoorde ik simpel.
"Buiten het feit dat Jason er ook was." Vervolgde Harry.
"Wat? Heeft hij jullie gezien?"
"Ja hij trok Jade nogal bruut weg en zocht ruzie, maar er zijn dan een paar reders tussen gekomen en hebben hem buiten gezet. En blijkbaar wist Stacy van niets." Antwoorde Harry terug.
"Was zij er ook bij? Wat wist ze niet?" Vroeg Chloë vol ongeloof.
"Dat Jason en Jade samen waren. Hij had haar gezegd dat hij single was. Nu heeft Stacy het uitgemaakt met Jason." Vertelde Harry iets of wat enthousiast.
JE LEEST
Verliefd op de badboy
Fiksi PenggemarNa de vakantie start Jade haar 5de jaar op Zweinstein. Ze is erg blij om har beste vrienden Harry, Hermelien en Ron terug te zien. Maar ze is een heel pak minder blij als ze Draco Malfidus ziet binnen wandelen. Ze haat hem super hard want hij pest...