ZMIANY

36 2 0
                                    


Okazało się, że treningi bez Klejtona i Sineda nie wyglądają tak samo. Widać to szczególnie na boisku, że kogoś tam brakuje. SnowKids jednak nie zwalniali tempa. W tym samym czasie Arch i Dame Simbai rozpoczeli poszukiwania nowego technika drużyny. Ciężko było znaleźć odpowiednią osobę znającą się na tym. Ale udało się. Nowym technikiem został nijaki Rufus. Dojrzały, trochę wychudzony mężczyzna. Lecz widać po nim, że wie co robi. Podczas ostatnich treningów nieźle się spisał, a sami SnowKids przyjeli go bardzo ciepło.

Kilka tygodni wyczerpujących treningów dało efekty. Dame Simbai stwierdziła, że Rocket, Tia, Djock i Microice już opanowali Oddech prawie, że do perfekcji. Był chwilowy moment, dosłownie cztery sekundy, gdy Ahito obudził w sobie fluxa Akilianu. Jednak chwilkę później nie było już śladu po niebieskiej energii.

A jak tam Sined i Klejton na planecie Shadows w zupełnie innej drużynie z zupełnie innym fluxem? Na nieszczęście dla SnowKids - bardzo dobrze. Brunet już na pierwszym treningu obudził w sobie Smog. A w ciągu kilku kolejnych, opanował go już całkowicie. Reszta drużyny bardzo polubiła nowego kapitana i trenera zupełnie zapominając o ich poprzednikach. Na planecie Shadows Sined już nawet poznał wiele bardzo przyjemnych osób. Z jego wyrazu twarzy można bez problemu wywnioskować, że brunetowi nawet nie przeleciało przez myśl o tym, że może jednak postąpił niewłaściwie opuszczając Akilian.

Galactik FootballOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz