Nadszedł kolejny ważny dzień dla Akilianu. Kolejny mecz towarzyski. Każdy Akiliańczyk wiedział o tym spotkaniu, ale tylko nieliczni wierzyli w wygraną SnowKids.
...
- Witam państwa bardzo serdecznie. Z tej strony Qerl, a ze mną jak zawsze niezastąpiona Aregona.
- Dzień dobry wszystkim. Już za pare chwil rozpoczniemy kolejny mecz towarzyski przed mistrzostwami Gallactik Football. SnowKids vs. Shadows. Znowu czekają na nas niezwykłe emocje.
- Czy to poduszkowiec Akilianu? Tak, tak to SnowKids! Uśmiechnięci jak sprzed 17 lat! Ale gdzie się podział ich napastnik? Proszę państwa gdzie jest Sined?
- Qerl czy ty widzisz to co ja? Przecież to poduszkowiec Shadows, co tam robi Sined?
- Czyżby Sined opuścił swoją drużynę, by dołączyć do mistrzów Gallactik Football?
...
- Nie no to jakiś żart Dame Simbai czy ty to widzisz? - powiedział zdenerwowany Arch.
- Niestety tak.
- Co się stało? Znacie tego chłopaka? - zapytał Rufus.
- Tak to nasz były napastnik, to on odszedł od SnowKids - odpowiedziała ze smutkiem Dame Simbai.
- O jejku, tego się nie spodziewałem...czyżby ten cały Klejton został ich trenerem? - znów zapytał zaciekawiony technik.
- Tego bym nie życzył nawet najgorszemu wrogowi...
...
- Sined? Jak to? Opuściłeś nas dla Shadows? - zapytał Rocket na murawie.
- A co myślałeś, że do Cyklopów dołącze? Jestem za dobry na tak beznadziejną drużynę i dziś wam to udowodnie. Jak dużo straciliście.
- Ale po co to udowadniać, nie możesz wrócić do nas? Na Akilian? - dołączył Djock.
- Nawet mi to do głowy nie wpadło. Po kilku treningach opanowałem Smog do perfekcji co potwierdził nas trener, lekarz a zarazem technik - odpowiedział Sined.
- Klejton?
- Tylko mi nie mów, że jesteś zaskoczony kretynie.
CZYTASZ
Galactik Football
Genç KurguPo utracie swojego fluxa, dwóch ocalałych postanawia odbudować potęgę Galactik Football tworząc nową drużynę Akilianu, składającą się z wybitnych młodych nastolatków. Czy bez żadnych problemów uda im się wygrać mistrzostwa? I czy podołają swojemu o...