- Pewnie cie to zdziwi, ale przychodzisz na imrezę urodzinową do Djocka? - zapytał zaciekawiony Rocket.
- Faktycznie, zdziwiło mnie to. Co cie to w ogóle obchodzi? Przecież się nie lubimy - odpowiedział Sined.
- Obchodzi mnie to, bo robimy składkę na nowe buty dla Djocka. Ostatnio podczas treningów strasznie narzekał na te swoje i chcielibyśmy zrobić mu niespodziankę. Co ty na to? Zawieszenie broni? - powiedział Rocket wyciągając do Sineda rękę.
- W sumie czemu nie - odpowiedział Sined i również wyciągnął dłoń.
- No ja chyba się przewidziałem? Co tu się właśnie stało? Matko boska! - do szatni ze zdumioną miną wkroczył Microice.
- Spokojnie, ja z Sinedem się pogodziliśmy - odpowiedział z uśmiechem Rocket.
Na treningu jednak zawieszenie broni nie skutkowało. Kilka razy zdarzyło się, że podczas ataku Sined szturchnął Rocketa, który jednym razem omało nie skręcił sobie kostki. Zdenerwowało to całą drużynę, która zaczęła dogadywać i obwiniać bruneta. Zauważył to nawet Arch i Klejton.
- Co to ma być? Zgrana drużyna, która za rok ma wygrać mistrzostwa? Chyba się pomyliłem!! - krzyknął Arch. Nikt tego nie lubił, gdyż trener ma bardzo głośny i donośny ton, który podczas zbyt dużego podniesienia powoduje strach u SnowKids.
- To jego wina - Tia wskazała na Sineda. - To on nieraz popchnął Rocketa, przecież mogło mu się coś stać!
- Zgadzam się z Tią to przez Sineda Rocket prawie wylądował w szpitalu - przytaknął Tran.
- Widzi pan przecież jaką mamy zgraną drużynę. Ze sobą rozmawiają o wszystkim, ale jak coś złego się stanie to na mnie. Tylko pogratulować tak zintegrowanej grupie - powiedział ze wściekłością Sined wychodząc z hali treningowej.
Wszyscy zamilkli patrząc na odchodzącego bruneta. Ciszę przerwał Klejton.
- Gdyby było by to coś poważnego sędzia oznaczyłby to przecież faulem.
- To trzeba wymienić baterie w tym złomie. Coraz częściej się zacina i nawet gdyby pan kogoś zabił w hologramie podczas treningu ten wirtualny sędzia nie zareagowałby - powiedział Tran.
- Koniec ćwiczeń, zabierzcie się do domu i wypocznijcie w ten weekend, od przyszłego tygodnia znowu ciężka praca - zakończył Arch.
CZYTASZ
Galactik Football
Novela JuvenilPo utracie swojego fluxa, dwóch ocalałych postanawia odbudować potęgę Galactik Football tworząc nową drużynę Akilianu, składającą się z wybitnych młodych nastolatków. Czy bez żadnych problemów uda im się wygrać mistrzostwa? I czy podołają swojemu o...