- Piękna obrona w wykonaniu Ahito! Cóż to za bramkarz! Niesamowite! - krzyknęła Aregona.
...
- Uwaga, uwaga prosze przerwać mecz! - powiedział przez mikrofon nieznajomy głos.
Tak jak rozkazał mężczyzna tak się stało. Piłka "zgasła" a zawodnicy zostali na murawie, by wysłuchać co ma do powiedzenia. Nagle na środku boiska pojawił się hologram otyłego mężczyzny w długim, czarnym płaszczu z wielką laską, dzięki której mógł ustać na swoich nogach.
- Witam wszystkich zgromadzonych. Wszystkich oglądaczy, słuchaczy i graczy serdecznie pozdrawiam. Przerywam tą emocjonującą rozgrywkę tylko z jednego powodu.
Nikt nie wypowiedział żadnego słowa. Wszyscy słuchali uważnie co ma do powiedzenia mężczyzna.
- Nazywam się Walter Knife i jestem twórcą planety Paradisia. Chciałbym ogłosić, że w tym słonecznym raju za 6 miesięcy odbędzie się pierwszy mecz mistrzostw Gallactik Football. Oczywiście mam zgodę od prezesa, a raczej PANI prezes Olivii, na zostanie gospodarzem mistrzostw w tym roku. Prosiłbym WSZYSTKIE drużyny bez wyjątku o przylot na Paradisie za 5 miesięcy. Obiecuje, że lot będzie szybki i wygodny, gdyż mam państwu do zaoferowania najnowsze i najnowocześniejsze statki kosmiczne w naszej galaktyce. Proszę oczywiście każdego z trenerów drużyn o podpisanie się na liście obecnych na mistrzostwach, by nie doszło do żadnych komplikacji. Podpisy i wszelkie inne zapytania proszę składać do PANI prezes Olivii która jak zawsze znajduje się w swoim biurze, na Genesis. Dziękuje za uwagę i życzę niezapomnianych wrażeń. Do zobaczenia na Paradisi!
Hologram zniknął o na arenie rozbrzmiał szum widzów. Każda drużyna? Czyli SnowKids będą mogli wziąć udział w mistrzostwach! Przecież to niesamowita informacja dla Akiliańczyków! SnowKids ma jedyną szansę by się wybić i stać się liderem w Gallactik Football! O ile nic się nie spieprzy...
CZYTASZ
Galactik Football
Teen FictionPo utracie swojego fluxa, dwóch ocalałych postanawia odbudować potęgę Galactik Football tworząc nową drużynę Akilianu, składającą się z wybitnych młodych nastolatków. Czy bez żadnych problemów uda im się wygrać mistrzostwa? I czy podołają swojemu o...