Rocket po kilku minutach zawieszenia, zdecydował się w końcu wejść do Pola Cringa. Czekał już tam na niego Sined, który delikatnie, a zarazem wrednie uśmiechnął się w jego stronę.
- Siema Rocket, widać, że nieźle się zabawiasz między treningami.
- Klejton wie co robisz na Akilianie? - zapytał ironicznie Rocket.
- Może wie, może nie wie...nie powinno cie to obchodzić Dredziaku.
"Dredziak"... Sined wielokrotnie śmiał się z jego dredów jednak nigdy do niego tak nie powiedział. Rocket dopiero teraz zrozumiał, że używanie Smogu to nie są żarty...ten flux naprawdę działa na psychikę.
Nie było czasu na przemyślenia. Chwilę później w Polu Cringa rozbrzmiał się głos:
- Witajcie na kolejnym meczu Netherball! Dzisiaj starcie Rocketa z planety Akilian z fluxem Oddech oraz Sineda również z Akilianu z fluxem Smog. Rozpoczynamy widowisko!
Piłka pojawiła się na środku pola. Rocket ledwo ją dostrzegł, a Sined już ją przechwycił i z użyciem Smogu wpakował piłkę silnym strzałem do dziury w ścianie, która przed chwilą się pojawiła.
- 1:0 dla Sineda, gramy dalej!
Mecze Netherballu może i są krótkie ale niesamowite i widowiskowe. Po pierwszym golu Sineda, było słychać rozbrzmiewające odgłosy wyciągania kart by jak najszybciej obstawić kto wygra. Oczywiście większość stawiała na Sineda no i w tym momencie...zbiła fortunę. Rocket przegrał z Sinedem 5:0. A wychodząc z Pola Cringa nie mógł patrzeć na tłumy sławnych piłkarzy, których być może tym wynikiem obraził.
- Hańba, jak tak można grać!
- To skandal!
- Nie nadaje się do grania!
Rocket nie przejął się tymi obrazami. Pewnie tylko i wyłącznie dlatego, że mieli stu procentową racje.
Może i był to jego pierwszy mecz Netherballu. Może i był bardzo nieudany i żenujący. Może i zhańbił swoje imie, ale zadecydował, że to nie jest koniec, to dopiero początek jego kariery w Netherball.
CZYTASZ
Galactik Football
أدب المراهقينPo utracie swojego fluxa, dwóch ocalałych postanawia odbudować potęgę Galactik Football tworząc nową drużynę Akilianu, składającą się z wybitnych młodych nastolatków. Czy bez żadnych problemów uda im się wygrać mistrzostwa? I czy podołają swojemu o...