Schopnosť bojovať

14 4 0
                                    

Prešlo zopár dní od Lorovho bruchabolu a do života učňov prišla nová látka, bojovanie.
Keď ráno vyšlo slnko a začalo svoje lúče strkať do jaskyne vlci sa začali prebúdzať a vrhli sa do svojich každodenných rolí. Predtým sa ale všetci išli najesť k Tretiemu zubu. Mali tam zbytky z minulého dňa, pár rýb, kosti a mäso. Keď sa najedli vyrazili Lion a jeho učni do ihličnatého lesa. Hollow počas cesty šiel vedľa Lora a potichu sa rozprávali.

,,Seed ti naozaj rozprávala príbeh o Isisovi?"

,,Áno, a bol tam aj Jén. Však vieš ten zlý ako som ti pri raňajkách rozprával." odpovedal mu Lor a preskočil šedú skalu, ktorá stála v ich ceste. Hollow ju preskočil taktiež a znova sa spýtal:

,,A bol zaujímavý?" 

,,Hrozne zaujímavý! Ibaže som už zaspával a tak som si z neho veľmi nezapamätal koniec. Bol o tom ako sa hádali a bojovali. Ich rodičia boli tak nešťastný že zomreli a otec sa premenil na skalu. Matka zasa na rieku, ktorá pod tou skalou tiekla. No oni sa i tak hádali a bojovali a keď to Isis už chcel vzdať dal sa na útek a utiekol do jaskyne. Jeho brat Jén ho však chcel zabiť a tak sa pred ničím nezastavil. Spolu potom bojovali v jaskyni a..."

,,A?" spýtal sa Hollow pretože už nevedel vydržať od nedočkavosti.

,,A...myslím že ich to zasypalo. Že to urobil ich otec lebo už nevedel zniesť ich hádky." povedal mu Lor a zastavil sa pretože už boli na mieste. Lion ich zaviedol na lesnú čistinu vedľa potoka. Bolo tam plno machu, ktorý krásne chladil na tlapky. 

,,Tak tu môžeme začať. Aspoň sa tak nedoráňate na tom machu." potichu povedal Lion a spokojne sa nadýchol čistého a chladného vzduchu v lese. 

,,A čo tu budeme robiť?" spýtala sa Violet a svojimi fialovými očkami sa žiadostivo po odpovedi pozrela na Liona. Ten sa otočil a usmial sa na malú zvedavú vlčicu. 

,,Budete sa učiť bojovať. Je to veľmi dôležité i keď tu ste v bezpečí." povedal Lion a zahrabal labou do machu. ,,Musím vás zoradiť tak aby ste boli približne vyrovnaný...hmm...El a Hollow pôjdu prvý. Pretože sú najväčší z vás a a aj najstarší." rozhodol Lion a dvaja bratia sa postavili do stredu čistinky. Ostatný ustúpili a posadali si dozadu. Hollow sa pozrel za seba a mrkol na Lora. Potom sa otočil na svojho učiteľa pretože začal rozprávať. ,,Už ste bojovali ako šteňatá, bola to len hra. Teraz sa sústredte na svoje labky a tesáky- to sú vaše zbrane. Používajte ich ale rozumne, aj rozum, taktika a rýchlosť sú dobrými zbraňami. Zamerajte sa na protivníkové slabiny, môžu to byť zranenia alebo ich slabé miesta. Napríklad nohy, konce labiek a uši sú slabiny. Alebo chvost. Najlepšie je ale sa to naučiť v súboji." povedal Lion a a nachvílku sa odmlčal, potom znova pokračoval. ,,Teraz sa ale len učíte takže bude stačiť ak udržíte svojho protivníka na lopatkách kým narátam do päť. Alebo keď sa vzdá." Hollow a El si vymenili nenávistné pohľady a čakali kým učiteľ nenaráta do troch. Ihneď ako započuli slovo TRI rozbehli sa oproti sebe a skočili do seba. El svojho brata pritlačil na lopatky, ale skôr ako stihol hocikto povedať slovo ,jedna" sa Hollow, vymanil z jeho zovretia a buchol ho na tvári tak silno, že jeho brat spadol. Už aj na neho Hollow skočil ale El prevrátil z jednej strany na druhú a tak Hollow spadol hlavou napred do machu. El začal rýchlo vydychovať a začal cúvať. Hollow sa postavil na všetky štyri a pomalým krokom sa približoval k svojmu protivníkovi. Už ťa skoro mám. Pomyslel si Hollow keď bol čím viac bližšie pri svojom bratovi. El sa zaprel a hlasne zavrčal. Uhol sa Hollowmu výpadu a uskočil ešte o pár chvostových dĺžok. Hollow sa však rýchlo pozdviechal a už sa po ňom rozbehol a pritlačil ho na zem. Lion začal rátať ale keď sa priblížil k číslu tri El sa vymanil zo zovretia a už zasa bol na labách. Takto dlho bojovali až každému začalo byť jasné že oni dvaja sú vyrovnaní súperi. ,,Tak dobre, stačí! Koniec súboju. Aj ostatný by si to radi vyskúšali." povedal Lion a dvaja protivníci prestali ježiť srsť a vrčať. Pozreli sa na svojho učiteľa, ktorý začal rozpráva. ,,Dobre, vy dvaja si poďte sadnúť a vymenia vás Violet a Amy." Hollow a jeho brat si potom išli sadnúť vedľa Lora. Amy a jej sestra sa postavili do stredu čistinky. a urobili bojové postoje. ,,Raz, dva, tri!" zakričal Lion a na tri sa dve sestry oproti seba rozbehli. Amy buchla labou po svojej sestre a trafila ju do hlavy. Violet spadla a zacítila ako sa jej do ramena zabodávajú Amyne tesáky. Začala sa hmýriť a mykať sa až napokon zo seba Amy striasla. Postavila sa na všetky štyri a hlasno zavrčala. Potom sa rozbehla oproti nej a skočila na ňu. Pritisla ju na na zem a od radosti zavyla. V ten moment ju Amy ale zo seba zhodila a ustúpila o pár krokov. Začala okolo nej krúžiť a počula ako ju Lion pochválil za jej taktiku. Nespúšťala zo svojej súperky oči a nechávala ju napäto stáť v strede kruhu. Violet sa zhrbila, chvost nechala ale dole a znova zavrčala. Zrazu sa prudko otočila oproti svojej sestre a rozbehla sa na ňu. Amy sa jej však šikovne vyhla a tak sa Violet vyrútila do prázdna. Spadla do machu a v ten moment na ňu zaútočila Amy a kusla ju do chrbta. Violet zavyla od bolesti a začula ako Lion ukončil zápas. Amy ju pustila a keď sa Violet pozdviechala a sadla si opoďalej začala si starostlivo oblizovať zranenia. Amy si sadla vedľa nej a začala jej pomáhať s čistením rán. Možno boli súperky ale medzi ich priateľstvom nevyrastie žiadny kvet nenávisti. Pomyslel si Hollow popritom ako ich pozoroval. ,,Amy sa stáva dnešným prvým víťazom." hrdo povedal Lion a venoval malej vlčici radostný pohľad. ,,Tak, Lor predstúp." Amlý biely vĺčik sa opatrnými krokmi vyplížil z tieňa šedej skaly a neisto sa postavil do stredu čistiny. Svojimi nebovo modrými očkami sa bojazlivo pozeral raz na svojich súrodencov, potom na oblohu, na Liona a znova na súrodencov. ,,Pretože si už posledný a nikto neostal, máš právo si vybrať niekoho, kto už bojoval." Lor sa začal rozhliadať medzi ďalšími učňami a rozhodoval sa koho si zoberie za súpera. ,,No už si vyber!" napomenul ho El, prvorodený vlk, pretože už ho nebavilo čakať na svojho brata. 

,,Teba!" rozhodol Lor a ukázal labkou na prvorodeného. On sa len neisto pozrel na svojho vyzivatela. Jeho sestry zhíkli a pozerali s ako zareaguje ich prvorodený súrodenec. Hollow bol veľmi prekvapený, myslel si že si vyberie Amy alebo Violet ale nie Elpama. EL sa potom neisto pozrel na Liona, ktorý len pokýval ramenami. 

,,Tak dobre, prijímam tvoju výzvu." povedal Elpam a prišiel k malému bielemu vlkovi. Oproti nemu vyzeral Lor naozaj malý. Len teraz mu doplo čo urobil. Povedal sám sebe Hollow keď uvidel strach v očiach malého vlka. Obidvaja sa rozmiestnili na okraj čistinky a keď Lion povedal číslo tri obaja sa oproti sebe rozbehli. El, mal prevahu veľkosti a tak svojho brata ihneď pritlačil na zem. Zahryzol sa mu do ucha ale neudržal rovnováhu a Lor sa mu vyšmykol zo zovretia. Odišiel do zadu o pár krokov a od strachu sa mu naježila srsť. el sa po ňom ohnal labou ale netrafil ho a Lor utiekol o pár skokov do druhej strany. Takto chvílu bojovali, El útočil zatiaľ čo jeho protivník sa vyhýbal a utekal dokým ho raz El netrafil a Lor nespadol na zem. Našťastie sa vďaka machu moc neudrel. Elpam ho pritlačil na zem a zahryzol sa mu do krku. Keby Lion v ten moment neukončil zápas určite by sa Lorovi niečo stalo. El ho pustil a nechal aby mohol pochytať dych. Potom sklonil hlavu a do ucha mu pošepkal: ,,Ešte raz sa budeš chcieť zahrať na hrdinu a potom už k tebe nebudem taký milosrdný. Dobre si to pamätaj." El oddialil hlavu a išiel si sadnúť vedľa Violet, ktorá ho popri celom zápase dychtivo pozorovala. Obtrel sa o ňu na znak dobrého priateľstva a sadol si po jej boku. Oblizol jej malé zranenie na hlave a venoval jej láskyplný pohľad. Takže to nie je len surovec. pOmyslel si Hollow keď pozoroval dvoch zlatosrtých súrodencov súrodencov. Amy medzitým pomáhala Lorovi vstať a Hollow sa k nej pridal. 

,,Si v poriadku?" spýtal sa Hollow keď videl doničeného Lora.

,,Áno...nič mi nie je." odpovedal mu na to biely vlk a poriadne zakašľal.

,,No ale to tak moc nevyzerá." povedala na to Amy a podoprela svojho brata z jednej strany. Lion k nim prišiel a aj on sa spýtal rovnakú otázku ako Hollow, a dostal na ňu rovnakú odpoveď. Lion potom zavelil aby sa Hollow a Lor vrátili do tábora a on a jeho učni budú zatiaľ v lese loviť. Hollow celú cestu naspäť do tábora z jednej strany podopieral svojho brata a keď došli k svojmu cieľu. Ľahli si ku kope s jedlom a dali si kus kačky, ktorý tam našli. Potom k nim došla Seed a vzala Lora do svojej nory, kde mu išla všetko riadne ošetriť. Hollow tam ostal sám a kládol si rôzne otázky. Prečo si len Lor vybral sa svojho súpera toho najmenej vhodného kandidáta? Keby si vybral mňa, šetril by som ho viac. Započul z Bylinkovej nory zavytie od bolesti, ktoré určite patrilo jeho bratovi a znova sa ponoril do svojich myšlienok. Možno to má čo robiť s tým zvláštnym vlkom, ktorý žije v zakázanom lese. Lion hovoril, že všetko neobvyklé by sme mali hlásiť ale keby som mu to povedal neskončilo by to dobre. Musím sa tam vydať, teraz hneď! 

 Musím sa tam vydať, teraz hneď! 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
OSUD-Za obzorom Diel 2.Where stories live. Discover now