Keď sa ráno zobudili šteniatka, zistili že v jaskyni je už iba ich učiteľ. El sa postavil na svoje labky a utekal k svojmu učiteľovi, ktorý ležal na druhej strane jaskyne. Skočil na neho a tak sa Lionovi ušlo bolestivé prebudenie. Lion zodvihol hlavu a zotriasol zo seba svojho učňa.
,,No dobre už som hore." povedal a jemne buchol do svojho učňa tak že spadol.
,,A čo budeme robiť dnes?" spýtal sa El keď sa postavil.
,,Asi si znova prejdeme územie a potom pôjdeme na malý lov. Tak ostatný, vstávajte!" zakričal Lion a ostatný učni začali vstávať. Lor sa chcel zdvihnúť ale nešlo mu to a namiesto toho zacítil neznesiteľnú bolesť v bruchu. Začal sa na zemi zvíjať od bolesti. Lion k nemu pribehol a vydesene sa na neho pozeral.
,,Lor! Čo sa ti stalo?"
,,Hrozne ma bolí brucho, asi som sa prejedol!" odpovedal Lor, popritom ako si držal brucho. Bolo naozaj veľké.
,,Takže asi s nami nebude môcť ísť." smutne povedala Amy a zvesila hlavu. ,,Pôjdem pre Seed, veď ona bude vedieť čo robiť." navrhla a rozbehla sa von z jaskyne smerom k liečiteľskej nore. Čoskoro prišla aj so zlatosrstou vlčicou, ktorá pribehla k bielemu učňovi. Chvílu ho pozorovala a potom vyhlásila:
,,Nebojte sa, bude v poriadku. Moc sa najedol, musí počkať kým vytrávi. Žiaľ dnes ale nebu môcť ísť."
,,To je škoda." povedala Amy apritisla hlavu o hlavu svojho bračeka. Potom podišla ku svojmu učiteľovi a ten vyhlásil:
,,Dobre teda, tak ostatný ideme aby sme sa tam dostali ešte skôr ako zapadne slnko!" vyšiel von z jaksyne a s ním aj všetci jeho učni okrem Lora.
,,Môžeš chodiť?"
,,Asi áno..." povedal Lor a snažil sa postaviť. Keď tak urobil pomalými krôčikmi nasledoval liečiteľku svorky Lion k jej nore. V nej si potom našiel pohodlné miestečko a ľahol si. Seed chvíľu niečo hľadala medzi bylinkami a potom vybrala z niekadiaľ zelený úzky list. Podala ho malému bielemu vĺčikovi, ktorý sa len nechápavo spýtal:
,,Na čo je?"
,,Na to aby ťa nebolelo toľko brucho." odpovedala mu Seed a Lor zjedol zelený lístok. Bol kyselý a ledva ho prehltol. Keď tak spravil zodvihol hlavu a pozeral sa svojej liečiteľke priamo do očí.
,,A kedy to začne účinkovať?"
,,Zanedlho keď na to nebudeš myslieť." povedala mu Seed a znova sa pustila do práce s bylinkami.
,,Seed, pamätám si ako si mi raz dávno povedala že moje meno mal aj nejaký odážny vlk. Hovorila si že mi raz porozprávaš o všetkom čo vieš." prehovoril Lor a Seed na neho otočila hlavu. ,,Nemohla by si mi teraz porozprávať nejaké príbehy?"
,,A o čom by mali byť?" spýtala sa a ľahla si vedľa Lora. On si na ňu položil hlavu a potichu povedal:
,,O čom chceš." Seed chvíľku rozmýšľala až napokon povedala:
,,Určite si už počul o Hviezdnych vlkoch. Sú hore na hviezdach a dávajú na nás pozor. Ak máš u nich niekoho blízkeho, vždy je s tebou a pomáha ti. Ja tam mám matku a otca."
,,A nechýbajú ti?"
,,Občas...ale ja viem že sú tu, každú noc pri mne ležia a dávajú na mňa pozor."
,,Ja nechcem aby aj mne zomrela mama a otec, veľmi ich mám rád." potichu povedal Lor a svojími modrými očkami prosebne hľadel na Seed. Tá mu oblizla hlavičku ako malému šteniatku a ďalej porkačovala vo svojom rozprávaní. ,,Ale keď vlci zomrú nemusia skončiť len tam. Tí, ktorí boli zlí budú po smrti potrestaní. Takí odídu do Ľadovej pláne, je to miesto kde nič nerastie a nič nežije. Je obrovské a nekonečne veľké. Všade je len ľad a zima. Vlci sú tam na smrť vychudnutý a ich kosti akoby sa predierali cez ich polo vypelichanú kožu. Na krku majú zvláštny kruh a ten je uviazaný o ľad. Vlci sa tak nemôžu hýbať a iba čakať na smrť, ktorá ale už nikdy nepríde." ako to hovorila pocítila ako sa Lor trasie strachom a vedela že to musí zakončiť nejako lepšie. ,,Vieš ako Hviezdnym vlkom vládne Isis? Po svojom boku má rôznych iných dobrákov. Napríklad vlk Willow, je to vlk, ktorý zakaždým keď zomrie dostane sa do nového tela malého vĺčaťa. Je to preto aby nám pomáhal. A je ich omnoho viac. Pomáhajú nám... Ale v Ľadovej pláni je to prezne naopak. Vládne tam Jén, zlý ducho-vlk."
,,Ducho-vlk?"
,,Áno ducho-vlk. Sú iba dvaja Isis a Jén. Jén má zas démonov. Démoni sú odporní a zlí, nikdy im never. Niektorí z nich len tak chodia po svete a škodia, iní zasa sú sústredení na konkrétnych vlkov a vlčice. Napríklad démon Et, je skôr hlavnejší a svoju obeť si vyberá podľa toho aby zabil čo najviac vlkov. Alebo démon Bane, je to hendo-srstá vlčia, ktorá premieňa živých vlkov na mŕtvych. Jej poslom je biely havran a keď ho uvidíš, znamená to že čoskoro niekto zomrie. Ale je to aj naopak, može to znamenať že sa čoskoro niekto narodí...niekto dôležitý."
,,A odkiaľ toto všetko vieš?" spýtal sa Lor a už takmer zaspával.
,,Od svojej učiteľky, bola tiež liečiteľka. A keď chceš poviem ti ešte nejaký príbeh." Lor iba prikývol na znak súhlasu a ďalej oddychoval a pomaly zaspával. ,,Poviem ti príbeh o hádke dvoch bratov. Raz dávno, keď bol náš svet ešte mladý boli tu dvaja vlci, druh a družka. Druh mal sivý kožuštek, posiaty bielymi podkami a jeho partnerka mala bielu srsť, ktorá sa sem tam sfarbovala do šeda. Družka sa stala matkou a narodili sa jej dvaja chlapci. Jeden mal bielu srsť zatiaľ čo druhý čiernu ako noc s belymi fliačikmi ako jeho otec. Ako rástli, rodičia im dali všetko na svete. Ale medzi bratmi rástla aj rivalita. Bojovali ako slepí a pri svojich súbojoch ničili krajinu. Ich rodičia boli tak nešťastný, až z toho nešťastia zomreli. Z otca sa stala veľká skala, ktorá je v tej najteplejšej časti zeme, kam môžeme ísť. Z matky sa stala rieka, ktorá do tohto dňa prúdi pod skalou. Nie je veľká ale vďaka nej sa okolo udržal život. Bratia boli veľmi nešťastní a smútili za svojimi rodičmi. Biely vlk však po čase prestal nariekať a začal všetko za vinu dávať čiernemu. Znova medzi nimi začali hádky a súboje. Čierny brat ale už viac nechcel bojovať a tak sa dal na ústup a utekal. Biely vlk ho ale nasledoval. Zahnal ho až do slepej časti jaskyne kde znova začali súboje. Jaskyni vládol ich otec, ktorý sa už viac nedokázal prizerať súbojom a hádkam. Nechal jaskyňu padnúť a to dvoch bratov usmrtilo. Biely brat po smrti došiel do Ľadovej pláne a stal sa tam kráľom. Čierny vlk, ktorý mal srsť ako noc, s belymi fliačikmi ako hviezdy sa zas pobral na oblohu a začal kraľovať. Do tej chvíle vlci po smrti nič nečakalo ale po smrti bratov mali život aj po smrti. To bol príbeh o začiatku Jéna a Isisa." keď to Seed dopovedala všimla si ako Lor už zaspal a sladko pri nej pochrupoval. Aj Seed si položila hlavu a zavrla oči aby sa mohla ponoriť do ríše snov.
Ahojte! Dúfam že sa vám dnešná časť páčila a ak áno budem rada ak to dáte vedieť votom. Kto by chcel vedieť tak na prvom obrázku je Isis a na druhom Jén. Som rada za všetky ohlasy k tomuto príbehu. Zatiaľ sa majte.
ESTÁS LEYENDO
OSUD-Za obzorom Diel 2.
Fantasía2. Diel knižnej série OSUD. (12+) Nadväzuje na prvý diel, ktorý nájdete na mojom profile. Stačí ak si ho prečítate približne do polovice. Keď svorku Lojnov napadne cudzia svorka a zničí ju, odvedie niektoré zo šteniatok. Mladá vlčica Shadow, ktorá p...