Dni sa pomaly míňali a Sarine brucho stále rástlo. Stále potrebovala viac a viac výživnej koristi, ktorá by obsahovala veľa protejnov a iných dôležitých látok. Kobyla sa už dávno minula a ostalo po nej len pár kostí, ktoré sa ale dobre hrýzli. To však nestačilo. Ak je v tábore tehotná alfa malo by sa loviť stále a nie spoliehať sa na zvyšky. Našťastie vo svorke Lion sú najlepší lovci. Vedia uloviť skoro všetko, od malého hraboša či kobylky po veľké a rýchle kone. Okrem toho sú skúsenými lovcami rýb. Vlci sú sami osebe dobrými lovcami. Ale len málo z nich sa vie tak dokonale prikrádať a lúke, kde je jediným úkrytom tráva. Ale pretože bola Sara tehotná nemala svorka tak veľa lovcov, boli iba dvaja. Lion a Maple. Ale i to stačilo na nasýtenie malej svorky. Čoskoro bude však svorka veľká a čo potom? Čo ak nebudú stíhať loviť toľko potravy? Čo ak sa narodí toľko šteniatok, že sa nebudú dať uživiť? Ale and tým by si vlci, nemali trápiť hlavy.
V jedno ráno sa všetci stretli pri Treťom zube a dali sa do jedla. Na raňajky mali zvyšky, jednoho zajaca a zdochlinu kačice, ktorú pravdepodobne ulovila nejaká líška. Najväčší podiel ale získala Sara. Keď sa najedli rozdelili sa ako každý deň. Seed išla so Sarou oddychovať a Maple a Lion išli na ryby. Teraz keď nebol ľad a Sara potrebovala výdatnú stravu bola idelálna príležitosť na rybačku. Ešteže Maple a Lion vedia ako na to. Kým sa konečne dostali k jazeru prešlo slnko polovicu svojej púte. Ale to im nevadilo pretože videli ako sa Ľadové jazero len hemží rybami. A v plytkom dne sa ryby lovia výborne. Lion sa postavil do plytkej vody a chvíľu nehybne stál kým sa k nemu nepriblížili ryby. Uvidel jednu väčšiu šedú rybu, ktorá mu pláva doslova pod labami. Okamžite ju ľavou vyhodil do vzduchu. Urobil to tak rýchlo že ryba nestihla ani zareagovať. Potom ryby chytil do tlami a došiel s ňou na breh kde ju zabil. Potom ju položil na trávu a vybral sa pre ďalšiu. Maple mal ale inú taktiku. Rozbehol sa za rybou a keď ju nahnal do veľmi plytkej vody kde nemohla tak rýchlo plávať zabil ju smrteľným kúsancom. Prihodil ju na kopu a vydal sa pre ďalšiu. Takto lovili až do poobedia kedy mali už dostatok rýb na večeru a raňajky. Bolo ich neskutočne veľa. Maple a Lionel sa potrápili kým ich všetky zobrali. Vždy im nejaká spadla a tak vymysleli tento plán. Vždy jeden z nich zobral nejaké ryby a šiel s nimi do tábora zatiaľ čo druhý tam zostal a strážil ich. Lion ich strážil. Sedel a čakal na svojho syna kedy sa konečne vráti a strážil ryby. Vysmädlo mu a tak išiel k jazeru sa napiť. No ihneď ak psa otočil k rybám jednu z nich mu uchmatla hrdzavá líška a utekala do listnatého lesa. Lionel sa za ňou rozbehol no líška bola oveľa rýchlejšia ako čakal. A bola aj vytrvalá. Lion už nevládal a tak zastal a lapal po dychu a sledoval ako líška aj s jeho úlovkom miznú v lese. Ja sa len tak nevzdám! Rozhodol sa Lion a keď popadol dych znova sa za ňou rozbehol. Vďaka svojmu silnému čuchu ju vystopoval k bútľavej dutine stromu. Boli pri nej vyšľapané cestičky a bol tam cítiť silný líšči pach. Ale bolo tam aj niečo iné. Cítil aj silný mliečny pach. Žeby mala tá líška... Nad tým už viac nerozmýšľal a vopchal hlavu do dutiny. To čo uvidel ho zarazilo. Bola tam tá líška a kŕmila sa rybou popritom ako kojila svoje štyri malé lišiatka. Keď sa jej zrak stretol s Lionovým začala vrčať a prskať. Vyskočil na jeho hlavu a Lionel nemal inú možnosť a stiahol hlavu. Vonku ho začala škriabať a hrýzť. Lion ju chcel zotriasť no nijako sa mu to nedarilo. Líška sa ho držala ako kliešť. Lionel začal utekať hustým porastom a nakoniec líšku zhodil. Tá spadla na machom pokrytú zem a tak sa jej nič moc nestalo. Začala vrčať a znova sa chcela vrhnúť na Liona. On sa jej však uhol a tak ho minula. Začal medzi nimi súboj. Raz s a na neho vrhla líška inokedy zas on na ňu. Líška ho drapla na rameni a on začal krvácať. Je naozaj silná, chce veľmi ochrániť svoje mladé. Pomyslel si Lion a znova sa uhol líškymu výpadu. Tentokrát však liskac v narazila hlavou do stromu a tak sa začala tackať. To bola Lionova šanca. Skočil na ňu a ľavou jej pritlačil telo na zem. Potom s akej zahryzol do krku a svojimi silnými čeľusťami jej zlomil väz. Liščia matka bola okamžite mŕtva. Už viac nebude kradnúť úlovky. Lionel zodvihol hlavu a hrdo sa vypäl nad svojim porazeným protivníkom. Potom vzal líšku a odišiel s ňou ku kope s jedlom. Len teraz si spomenul aké bolo hlúpe sa od kopy vzďalovať. Odľahlo mu ale keď uvidel svojho syna ako na neho čaká pri rybách. Keď bol ti ňom hodil líšku k jeho labám a povedal:,,Táto potvora ukradla jednu z rýb a zaplatila za to životom."
,,Lion, veď ty krvácaš! Pozri sa na svoje rameno, je celé od krvi. Seed bude mať čo robiť." povedal na to Maple a vzal do úst posledné tri ryby. Lion vzal líšku a spolu vyrazili k táboru. Lion bol veľmi doráňaný ale nedával najavo že by ho to veľmi bolelo. Nechcel vyzerať ako slaboch. Lovci zo svorky Lion sú možno najlepšími lovcami ale nie určite bojovníkmi.
Keď dorazili k táboru uvideli Sadu a Seed ako na nich netrpezlivo vyčkávajú. Ihneď ako Seed uvidela čo sa stalo s Lionom ustrašene sa k nemu rozbehla a začala sa ho pýtať na všetky možné veci. Ten si ale na tvár nasadil tvrdý výraz a stále opakoval, že je v poriadku a nič mu není. Seed je liečiteľka takže určite dobre vie čo sú to vážne zranenia, občas je však priveľmi histerická, veľmi histerická.,,Poď, niečo s tým urobím, dám ti na to..." Seed ani nestihla dohovoriť pretože ju Lion prerušil.
,,Nič mi teraz na to nebudeš dávať." odmlčal sa a ľahol si ku koristi. ,,Najprv sa najeme a potom nech si každý robí čo uzná za vhodné." Lion bol zásaditý vlk. Rád dodržiaval zvyky svorky ale nie že by bol na nich celkom závislí. Seed ho poslúchla a dala sa do jedla. Všetkým veľmi chutilo a hlavne Sare. Za rybami sa len oblizovala. Keď sa najedli začalo zapadať slnko a poberať sa a hory. Maple a Sara si vyšli ešte na malú prechádzku zatiaľ čo Seed zobrala Liona do sojej Bylinkovej nory. Zobrala si dajaké zelené listy a začala ich žuvať. Potom naliala na jeho rany vodu a pritlačila na ne ožuvané zelené listy. Poriadne ich do rany zatlačila a Lion sa snažil nevyvsknúť od bolesti. ,,Konečne..." vzdychol si Lion keď už Seed došli zelené listy. Potom na rany poukladala ešte iné listy a jemne ich pritlačila. Proti bolesti podala Lionovi mak a dajaké bobule. Po ošetrení sa všetci stretli pri jaskyni a polahali si na svoje miesta. Zavreli oči a nechali hviezdnych vlkov nech im privodia pekné sny...
Ahojte pri ďalšej časti! Sorry za dlhšiu neaktivitu. Som rada za všetky ohlasy k tejto knihe a som za ne vďačná. Kto by chcel vedieť na obrázku je jeseter (druh ryby). Nekreslila som ho ja ale našla som ho na google. Táto časť bola trochu oddychová a nič zaujímavé sa v nej nestalo. Cíti sa niekto z vás zle kvôli malým líšiatkám? Dúfam že nie. Uvidíme sa pri ďalšej časti.😋
BINABASA MO ANG
OSUD-Za obzorom Diel 2.
Fantasy2. Diel knižnej série OSUD. (12+) Nadväzuje na prvý diel, ktorý nájdete na mojom profile. Stačí ak si ho prečítate približne do polovice. Keď svorku Lojnov napadne cudzia svorka a zničí ju, odvedie niektoré zo šteniatok. Mladá vlčica Shadow, ktorá p...