Hollow začal pomaly otvárať oči. Zodvihol hlavu a začal sa okolo seba rozhliadať. Vedľa neho ležal jeho biely brat a sestra Amy. Na tvári sa mu objavil úsmev keď uvidel jej sladkú tvár. Keď vykukol z jaskyne uvidel jasnú a osvetlenú krajinu. Pravdepodobne sa Lion o chvíľu zobudí a všetci pôjdu na lov. Sklonil hlavu a položil si ju na labky. Pred jeho hlavou bola hlava jeho sestri. Boli tak blízko seba, že sa pomaly dotýkali ňufákmi. Bol šťastný, že má takú dobrú sestru, no vzápätí si začal uvedomovať nenávisť svojho vlastného brata. Ak hovoril El pravdu, zabije ma. A Amy bude potom veľmi nešťastná. Aj Lor...mama...otec a ostatní. Len El bude rád, že zvíťazil. On ma chce len poraziť, chce dokázať, že je lepší a silnejší ako ja. Všetko mu to vstúplo do hlavy. Pomyslel si Hollow a úsmev z tváre mu zmizol. Zrazu začul ako sa nejaké telo v strede jaskyne začalo zdvíhať. Obrátil tým smerom hlavu a uvidel svojho otca. Maple obrátil hlavu na svojho syna a potom bezoslov odišiel z jaskyne. Predtým ale ako sa jeho labky stratili Hollowovi z očí kopol do Liona a on sa rýchlo zobudil. Keď potom Maple zmizol Lion sa postavil. Otočil hlavu von z jaskyne a zistil, že je už ráno. Rýchlo teda na všetkých skríkol aby sa zobudili. Amy len pokývala hlavou a ďalej spala. Hollow ju oblizol na ňufáku a ona v zápätí otvorila oči. Hollow videl ako sa začervenala. Usmial sa a zodvihol sa. Už sa viac na svoju sestru nepozrel a namiesto toho nasledoval svojho mladšieho brata von z jaskyne. Vonku na nich už čakal Lion, ktorý sa horko-ťažko snažil aby nezaspal. Všetci boli vyčerpaný z včerajšieho výšlapu na hory. Hollow mal šťastie, že mohol byť v ten deň doma, kvôli jeho zraneniu hlavy.
,,Hollow, dnes by si mohol ísť s nami, ak teda chceš." povedal Lion ,keď sa okolo neho zhromaždili všetci. Hollow šťastne prikývol, že bude môcť deň stráviť spoločne s ostatnými. ,,Tak teda dobre, ale bež najprv k Seed, aby ti dala dole ten obväz." Hollow rýchlo bežal k Bylinkovej nore. Keď bol pri nej skôr ako stihol vysloviť meno liečiteľky zjavila sa pred ním jej hlava a rýchlo mu schmatla obväz. Rýchlim škubnutím mu potom obväz strhla z hlavy. Od prekvapenia čo uvidela jej spadla sánka a krvavý obväz na zem.
,,Čo sa stalo?" nechápavo sa spýtal Hollow a čakal na odpoveď.
,,Ono...ono sa to...spravilo."
,,Jak, spravilo?" nechápavo sa spýtal Hollow lebo už nevedel počkať na odpoveď.
,,Si celkom zdraví, na hlave máš len malú jazvičku, ale inak je tvoja hlava celkom neporušená. Mal si tam mať obrovskú ranu, ktorá sa mala hojiť niekoľko týždňov ale...ty si celkom zdraví." povedal Seed, ktorá bola stále udivená. K tomuto by som sa asi takto choval len keby som bol liečiteľ ako Seed, ale ja som lovec. Povedal si sám pre seba Hollow a spýtal sa:
,,Môžem teda ísť?" Seed pomaly prikývla hlavou, stále udivená zázrakom. Hollow sa teda rozbehol smerom dole k jaskyni kde už čakali Lion a jeho skupina. Ihneď ako sa k nim priblížil, vítali ho ako v ten moment keď sa prebudil po silnom úderu hlavy.
,,Wow, je to zázrak, že si v poriadku."
,,Áno! Mali by sme dať Hviezdnym vlkom nejakú obetu, aby sme si uctili, to čo spravili Hollowovi." navrhol Lor a všetci ihneď začali prikyvovať.
,,Dávam ti to teda na starosť Lor, Hviezdny vlci budú šťastný ak im ulovíš a dáš niečo dobré." povedal Lion a pohladkal svojho najmladšieho učňa po hlave. ,,Mali by sme ísť aby sme tam došli ešte pred obedom." prikázal a dal sa do cesty. Za ním išiel Elpam, ktorý venoval Hollowovi nenávistný pohľad. Jeho hnedo-srtý brat mu to opätoval a potichu zavrčal tak aby ich nikto iný nepočul. Hollow počal až na svojho brata a spolu s ním išiel. Čo ho prekvapilo bolo, že väčšinou chodili na konci, v ten deň bola ale posledná Amy a bezoslov sa po celú dobu pozerala do prachovej zeme. Keď boli asi v strede lúky Hollow sa potichu spýtal svojho brata na smer a cieľ cesty.
YOU ARE READING
OSUD-Za obzorom Diel 2.
Fantasy2. Diel knižnej série OSUD. (12+) Nadväzuje na prvý diel, ktorý nájdete na mojom profile. Stačí ak si ho prečítate približne do polovice. Keď svorku Lojnov napadne cudzia svorka a zničí ju, odvedie niektoré zo šteniatok. Mladá vlčica Shadow, ktorá p...