Seed, Lor a Hollow konečne dorazili do tábora. Všetci zaliezli do svojích úkrytov, lebo sa už nemohli dočkať teplého a hlavne suchého miesta. Hollow si ľahol ako vždy na svoje miesto vedľa Amy, ktorá už spala. Lor si ľahol vedľa nich a spoločne zaspávali. Ich farebná srsť v tme splývala a hýbala sa v slabom vetríku, ktorý sem tam došiel a znova odišiel z jaskyne.
✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖
Hollow začal otvárať oči a unavene zívať. Zodvihol hlavu vysoko a pozrel sa von z jaskyne. Obloha bola ešte stále tmavá, posypaná hviezdičkami. No to nebolo jediné čo videl, pred vchodom do jaskzne sedela jeho matka. Zvedavosť mu nedala a tak sa postavil a šiel za ňou. Opatrne našlapovaľ abz nikoho nezobudil. Keď prekonal všetky nástrahy sadol si vedľa nej a chvíľu spoločne s ňou hľadel na hviezdy.
,,Nemohla som spať." pochvíli povedala a ďalej pozorovala hviezdy.
,,Mami, ako si sa sem vlastne dostala? Keďže nepochádzaš z tadiaľto, a cez tie vysoké hory by ťažko niekto prešiel, nevidím žiaden spôsob." Jeho matka iba bezoslov ďalej sedela a hľadela na hviezdy. Až po chvíli, akoby našla slová a začala:
,,Moja cesta sem bola veľmi zaujímavá, bol by to dlhý príbeh, keby som ti ho mala rozprávať. A hlavne by bolo pre mňa bolestivé spomínať. Keď som bola malá, asi tak ako ty, možno menšia vzskytli sa isté udalosti, po ktorých som musela opustiť svoj domov." prezradila a Hollowovi sa vzstreli uši celou zvedavosťou. ,,Sama som sa vybrala preč pred nebezpečenstvom. Aspoň, že som vedela loviť. Po ceste som narazila na priateľku, volala sa Gasp. Bola to šedá vlčica s modrými očami. Spoločne sme potom išli smerom na juh. Zažívali sme veľa dobrodružstiev. Nevedela veľmi dobre loviť, ale s mojou pomocou sa to rýchlo naučila. Ona ma naučila pre zmenu dobre sa orientovať v krajine a neraz sme si navzájom zachránili životy. Myslím, že bez nej by si tu ty a ani žiaden tvoj súrodenec neboli. No ale keď sa naše cesty rozdelili, dostala som sa do zvláštnej jaskyne. Postupovala som ňou ďalej až som sa dostala k ihličnatému lesu. Bola v ten čas zima a všade navôkol bol sneh a vločky. A práve v tedy som sa spoznala s tvojím otcom."
,,A kde skončila tvoja kamarátka?"
,,Gasp? No ona má svorku ihneď za horami, ibaže ich svorka nevie o tomto mieste, a ani by nemala. Toto miesto je totiž zázrak, a ani nevieš aké máš šťastie, že si tu." povedala mu jeho matka a oblizla ho na hlave. Hollow zasipel od bolesti a Sara ihneď oddialila hlavu. ,,Tak mladý, no už má jazvy. Vyzeráš ako môj malý bojovník." Hollow sa potichu zasmial a pritisol sa k svojej matke. Jeho viečka ale pomaly padali dole a on si ani neuvedomil a zaspal. Jeho matka si potom ľahla a nechala ho aby sa vyspal. Ju ale udržoval v bdelosti pravý dôvod prečo nespala: démon z Ľadovej pláne, Dust. Sníval sa jej o ňom sen, ktorý bol taký strašideľný, že už nemohla ďalej zaspať.
✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖
Oči sa mu začali pomaly otvárať a jeho telo prebúdzať. Naraz ale zacítil úder do chrbta a tak sa ihneď otočil. Bol to jeho brat Lor, ktorý ho asi chcel zobudiť. Keď uvidel že sa mu to už podarilo oblizol ho a rozbehol sa nieakam preč. Hollow sa ihneď postavil a rozbehol sa za ním. Lor utekal po lúke, ktorá ale nebola zelená akoby mala byť. Rástla na nej suchá tráva, ktorú onedlho zasype sneh. Hollow pridal do behu a keď bol tesne za Lorovim chrbtom skočil. dobadol na jeho biely chrbát a pritisol ho na zem. Z jeho silného zovretia sa Lor nedokázal vykrútiť a tak mu neostalo nič iné ako len čakať čo sa stane ďalej. Hollow sa na neho usmial a po chvíli ho pustil. Lor sa ihneď postavil no skôr ako stihol znova utiecť mu jeho brat položil otázku:
,,Nemali by sme ísť za Lionom?" Lor pokrútil hlavou a zasmial sa.
,,Nie! Povedal, že dnes máme voľno. Ževraj včera zabili jedného šakala. Ale je ich tam ešte aspoň päť, takže tam ide on aj spolu s rodičmi." vysvetlil a poskočil od radosti. ,,No poď, voľný deň nie je tak často!" zakričal a znovu sa rozbehol. Hollow chvíľu nerozhodne stál, akoby nevedel čo má robiť, no keď jeho oči zbadali biely chvost, ktorý mizne v diaľke rozbehol sa.
ESTÁS LEYENDO
OSUD-Za obzorom Diel 2.
Fantasía2. Diel knižnej série OSUD. (12+) Nadväzuje na prvý diel, ktorý nájdete na mojom profile. Stačí ak si ho prečítate približne do polovice. Keď svorku Lojnov napadne cudzia svorka a zničí ju, odvedie niektoré zo šteniatok. Mladá vlčica Shadow, ktorá p...