Crrr....crrrrr.......crrrr.....už zase ten budík vstala jsem a šla do koupelny vyčistila jsem si zuby a osprchovat jsem se šla jsem do pokoje a že skříně jsem si vybrala šedé triko a černé džíny, šla jsem do kuchyně, udělala jsem si snídani a pozdravila Denču , když jsem dojedla tak jsem dala nádobí do myčky a šla k botníku vzala jsem si bílé vansky, vak, klíče, bundu a skateboard asi po patnácti minutách jsem byla ve škole, šla jsem ke skříňkám, vzala jsem si učebnice a šla jsem do třídy sedla jsem si do mé nejoblíbenější lavice po chvíli ke mě přišel Marcus s partou a řekl mi „ahoj princezno”
A-ahoj
Všichni se začaly smát a Taylor řekl „ ale to není důkaz” vůbec jsem nechápala o čem mluví za chvíli zazvonilo a přišel učitel. Škola byla docela v pohodě Marcus mi nic neudělal choval se ke mně spíš mile. Přišla jsem domů odnesla jsem si vak do pokoje, skateboard jsem si dala k botníku sundala si boty a bundu, potom jsem šla do kuchyně něco uvařit, zapla jsem si k tomu písničky asi po půl hodině už jsem měla hotový špagety s kečupovou omáčkou mezitím co jsem vařila přišla Denča a měla s sebou nějakou návštěvu nevím koho protože jsem byla v kuchyni takže s návštěvou šla do pokoje zavolala jsem na ní jestli chce jíst řekla „ jó a připrav ještě dva talíře” dobře
Připravila jsem tedy čtyři talíře mandala jsem na ně jídlo a dala to na stůl i s příborama zavolala jsem na Denču ať už jde, když přišla zastavilo se mi srdce byl tam Martinus a kluk s havraními vlasy měl karamelové oči a snědou pleť měl bílé upnuté tričko a černé džíny přišel ke mně a řekl „ ahoj jmenuju se Hunter”
Ahoj já jsem Elis , máš hezký jméno
Zasmála jsem se nóóó tak posaďte se chcete něco k pití? Denča chtěla limču, Martinus kofolu, Hunter džus a já taky nalila jsem to do skleniček a odnesla jsem jim to sedla jsem si a potichu jsme jedli. Když jsme všichni dojedli tak jsem jim vzala talíře a příbory, odnesla jsem to do myčky zapla jí a odešla do obýváku kde už byli ostatní a vybírali nějaký film na notebooku nakonec nějaký vybrali trval asi hodinu a půl mezitím jsem si povídala s Huntrem dost jsem o něm zjistila třeba že je mu sedmnáct učí se na kuchaře táta mu umřel když byl Málek a z mámi se potom stala alkoholička takže on i jeho mladší a starší sestra skončili v dětském domově, ale po pár měsících si je vzala jedna jejich teta a u ní jsou do teďka a máma je někdy navštěvuje ale nemají zájem u své tety mají všechno na co si vzpomenou nic jim nechybí jeho mladší sestra se jmenuje Lucka a ta starší Zuzana a to je asi všechno myslím po asi deseti minutách jsem šla s Huntrem do pokoje povídli jsme si koupili se ještě na jeden film , a když skončil bylo okolo půl osmé, celou dobu jsem si nevzpomněla na školu ani na Marcuse , Hunter řekl že už musí tak jsem ji šla doprovodit u vrátek mě obejmul a začal mě líbat já spolupracovala než .......
ČTEŠ
Byl Moje Noční Můra
RandomJe mi 17let a jmenuji se Elis. Mám starší sestru Dianu a bude jí 19 říkáme jí Denča. Rodiče jezdí na různé pracovní schůzky i do ciziny takže skoro nejsou doma, s Denčou se o sebe staráme sami. Bydlíme v docela velkém domě. Chodím do třeťáku. Už...