~14~

78 8 1
                                    

Kelly mě oblíkla do krátkých černých šatů pod zadek. Udělala mi jen lehký make-up. Když jsem byla hotová já, tak šla upravit i sebe.

Už jsme byli všichni připravení, tak jsme vyrazili do nejbližšího klubu. Šli jsme pěšky, aby jsme potom nemuseli chodit pro auto.

Z pohledu Diany (Denči)

Když jsem se ráno probudila, tak jsem šla do koupelny udělat ranní hygienu, potom jsem šla do kuchyně pro něco k snědku. Když jsem snědla všechno co jsem si připravila, tak jsem dala nádobí do myčky. Šla jsem se kouknout za Elis jestli už je vzhuru. Když jsem otevřela dveře od jejího pokoje tak tam nebyla, koukla jsem se do koupelny a tam taky nebyla, zavolala jsem po domě několikrát její jméno, ale odpovědi se mi nedostalo, začínala jsem mít strach, uklidňovala jsem se tím, že jsi šla jenom zaběhat, ale nenechala mi tu ani vzkaz. Zavolala jsem jí ale nezvedala to. Šla jsem k sobě do pokoje a oblékla jsem se. Když jsem se oblékla a namalovala, tak jsem sešla schody, obula si boty, dala jsem si mobil do kapsy a už jsem vyrazila. Zamkla jsem dveře a poté i vrátka. Jdu k Martinusovi, jestli u něj není.

Už jsem u něj před dveřmi a zaklepala jsem, teď už jen čekám až mi otevře. Když se dveře otevřeli tak za nimi stál Marcus „čau, co chceš?" řekl Mac s nezájmem v hlase, taky co čekat, když je to Marcus. „Ahoj je tady,Elis?" „nevím, proč?" jakmile zjistil že se jedná o Elis tak zpozornil, to už pro něj bylo zajímavější téma. „Nemůžu jí najít a nezvedá mi ani mobil, tak mě napadlo že může být jedině tady, protože s nikým jiným se nebaví" řekla jsem to hodně rychle „to jako nemá kamarády?" řekl to dost udiveně. „Má ale ve Francii" v tu chvíli mi to trklo, co když je tam? Odjela tam? Ale né, to je blbost, to by neudělala, ještě včera večer byla doma, tam určitě nejela. A hned jsem to zavhrla. „Co?...počkej chvíli" řekl to dost nahlas málem jsem se lekla. „Jo".

Z Marcusova pohledu
„Co?...počkej chvíli" řekl jsem to dost zaskočeně, až ve Francii?to jako fakt? „Jo" odpověděla mi, to už jsem ale odcházel.

Zaklepal jsem na dveře od Martinusova pokoje a vešel jsem do vnitř. „Tinusi" „no?" řekl to s nezájmem, „dole je Diana (Denča), hledá Elis, asi se ztratila" když jsem to do řekl tak na mě akorát Martinus vykulil oči „Co?!?" „dělej, vstávat, musíme jí najít, na vysvětlování není čas" „ jo jo, už jdu jenom se oblíknu" rychle vstal z postele a utíkal ke skříni „tak pohni, potom jdi dolu, budem tam čekat" „jo".

Ahoj lidi, tak tady je další kapitola, vím je krátká a za to se omlovám.
Jinak bych byla ráda za hvězdičky, když je tu zanecháte tak vidím, že se vám můj příběh líbí a má smysl pokračovat dál.
Díky.

#superman#

Byl Moje Noční MůraKde žijí příběhy. Začni objevovat